OS X 10.10 Yosemite

Draai je de public beta?
 
Kan het niet helpen dat ik me steeds afvraag waarom jullie dit nu al gaan testen.. Tenzij je een developer bent en het essentieel is dat je dingen al kan testen op het nieuw systeem.
 
Kan het niet helpen dat ik me steeds afvraag waarom jullie dit nu al gaan testen.. Tenzij je een developer bent en het essentieel is dat je dingen al kan testen op het nieuw systeem.

Misschien omdat het handig is om de bugs al vast op te sporen zodat ze tijdig eruit gehaald kunnen worden en de publieke versie (waar iedereen die OSX draait wat aan heeft) gewoon smooth draait.

Daarom voor SyNNyS :okdan:
 
is niet de taak van de eindgebruiker om bugs op te sporen toch, daarom betaal je voor een product ;)

nu goed, voor wie tijd teveel heeft en zich amuseert met x-tal keer clean installs te doen.
 
Kan het niet helpen dat ik me steeds afvraag waarom jullie dit nu al gaan testen.. Tenzij je een developer bent en het essentieel is dat je dingen al kan testen op het nieuw systeem.

Ik ben beta tester voor onder andere Steinberg, dus vandaar...
 
Wat biedt Yoesmite voor handigs? Ik heb Snow Leopard weer op mn Mac gezet... vond Mavericks niks en heb eigenlijk geen idee meer waarom ik dat er op heb gezet..
 
Wat biedt Yoesmite voor handigs? Ik heb Snow Leopard weer op mn Mac gezet... vond Mavericks niks en heb eigenlijk geen idee meer waarom ik dat er op heb gezet..


Ik zie het nut ook niet. Sterker nog, de keren dat ik ben overgeschakeld naar een nieuwe OS, gaf dat meteen gedoe en moet je alles gaan zitten updaten (als dat al lukt..)
Ik blijf voorlopig bij mn huidige OS.
 
Gister de Keynote gezien.. De nieuwe OSX zag er erg functioneel uit...!

Er komt ook een beta versie vrij voor de normale gebruikers. Die komt uit in de zomer..

Ik ga liever op de normale versie wachten
 
Dat klopt dus niet: je hoeft NIET TE BETALEN voor Yosemite!
Het is juist al een stabiel systeem en nu kan je al vast alles checken en doorgeven zodat de officiele release nog stabieler is, beter kan het toch niet? Normaal heb je eerst bêta's, Golden Masters, public release en daarna is het wachten op updates en patches. Nu gaat het veel sneller. En dat voor niks, nada, nunca, niente en ga maar door. Geweldig systeem en een prima houding naar de gebruikers toe.
 
Ik ga wel gewoon mee met de gratis upgrade. Met Mavericks ben ik ook erg tevreden. Ook een stuk energiezuiniger dan de versie daarvoor.
 
Synthtweakers.net :D
 
Wat verwachten jullie precies? 10.10 is gewoon Mavericks met wat extraatjes, er verandert als jaren niet zo veel meer aan MacOS X. Ze geven de updates niet voor niks gratis weg. Draait ook op precies de zelfde hardware, EFI based Macs.

Ik hoorde van wat developers dat 10.10 nog niet echt klaar was voor dagelijks gebruik. Ik wacht gewoon tot de officiële update in ieder geval, ik heb het nergens voor nodig.
 
Dat klopt dus niet: je hoeft NIET TE BETALEN voor Yosemite!
Het is juist al een stabiel systeem en nu kan je al vast alles checken en doorgeven zodat de officiele release nog stabieler is, beter kan het toch niet? Normaal heb je eerst bêta's, Golden Masters, public release en daarna is het wachten op updates en patches. Nu gaat het veel sneller. En dat voor niks, nada, nunca, niente en ga maar door. Geweldig systeem en een prima houding naar de gebruikers toe.


je hebt al altijd developer previews, dan betas, dan GM's en dan pas de publieke release
er is niets anders dan vroeger, het is gewoon simpeler geworden om voor de beta in te schrijven (vroeger moest je hier developer voor zijn, nu zie ik dat het gewoon openstaat voor iedereen die de moeite doet zich in te schrijven)

10.10 zal op de release zeker niet bugvrij zijn. Dat was Mavericks ook niet. Geen enkel OS.
 
Ik vind het altijd zo mooi van Apple hoe ze alles weten neer te zetten als 'fantastisch en geweldig!'. :-)
Doorzichtige windowtjes? nieuwe machtig mooie icons? Een prachtige nieuwe trashcan?... een handigere agenda? Tja, poehee.. geweldig :D
 
Back
Top