Nicky Romero plugin installatie

SKE

Stamgast
Lid sinds
14 november 2004
Berichten
274
Locatie
Utrecht
Hey guys,

ik heb de Nicky Romero Kick plugin gedownload en ik krijg steeds een foutmelding in Logic.

Programma geïnstalleerd, kick license uitgevoerd, maar ik krijg bij het laden van de plugin in Logic steeds de volgende melding.


Kan iemand mij helpen?


Process: Logic


Pro X [554]
Path: /Applications/Logic Pro X.app/Contents/MacOS/Logic Pro X
Identifier: com.apple.logic10
Version: 10.0.0 (2911.1)
Build Info: MALogic-2911035000000000~1
Code Type: X86-64 (Native)
Parent Process: launchd [150]
User ID: 502

PlugIn Path: /Library/Audio/Plug-Ins/Components/Kick - Nicky Romero.component/Contents/MacOS/Kick - Nicky Romero
PlugIn Identifier: com.sonicacademy.kicknickyromero
PlugIn Version: 1.0.1 (1.0.1)

Date/Time: 2014-05-16 19:50:24.639 +0200
OS Version: Mac OS X 10.8.5 (12F45)
Report Version: 10

Interval Since Last Report: 1288401 sec
Crashes Since Last Report: 11506
Per-App Interval Since Last Report: 945710 sec
Per-App Crashes Since Last Report: 33
Anonymous UUID: 9182334C-1EB8-8FCD-C75D-4AB57556316D

Crashed Thread: 0 Dispatch queue: com.apple.main-thread

Exception Type: EXC_BAD_ACCESS (SIGSEGV)
Exception Codes: KERN_INVALID_ADDRESS at 0x0000000000000000

VM Regions Near 0:
-->
__TEXT 0000000102412000-0000000103282000 [ 14.4M] r-x/rwx SM=COW /Applications/Logic Pro X.app/Contents/MacOS/Logic Pro X
 
Jullie staan zeker in carré elk weekend?

Is gewoon een hele goede plugin om kicks mee te maken in de juiste key, lengte, juiste click etc..
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze originele plugin kan gebruiken in Logic?
 
Ik neem aan dat je die plugin gekocht hebt. Dan heb je gewoon support van de maker.

Het zou misschien kunnen zijn dat de plugin 32bit is en Logic Pro X alleen 64bit plugins ondersteunt.
 
Maar ff los van alle politiek, gewoon voor support naar de leverancier.
 
Tevens als je even googled op romero kick license dan zie je zo waar het probleem zit op Apple
Moet vanuit een bepaalde map worden uitgevoerd ivm rechten, 2sec zoekwerk en ik heb geeneens een Aplle PC
 
Pak gewoon een kick sample joh.. Alsof je die kick contstant gaat veranderen gedurende je nummer.. bespaart je ook cpu kracht..
 
Bericht door een moderator:
Mensen, de topicstarter stelt een vrij specifieke vraag en er wordt er niet gevraagd om een mening over de plugin op zich of wat de beste methode is om kicks in je muziek te stoppen. Kan het gewoon een keer on topic zonder ongewenste opmerkingen of ongevraagd advies? Als je geen oplossing weet is niet reageren ook nog steeds een optie........
 
Sorry Acidfever,

ik bied hierbij mn excuses aan voor m'n offtopic reactie aan Dronky Droller. Ik dacht een goede reactie te geven om een kick sample te gebruiken maar ik kan me voorstellen dat dit ongevraagd advies was.

Ik had eigenlijk niet moeten reageren want ik ken de kick romero plugin niet..

Nogmaals sorry en veel succes Dronky Droller met je plugin..
 
Tevens als je even googled op romero kick license dan zie je zo waar het probleem zit op Apple
Moet vanuit een bepaalde map worden uitgevoerd ivm rechten, 2sec zoekwerk en ik heb geeneens een Aplle PC

Daar had ik nog niet op gezocht, thnx :okdan:
 
Prachtig hoe dit in z'n gang gaat, prachtig.
 
Prachtig hoe dit in z'n gang gaat, prachtig.

Inderdaad, ik wist gewoon dat dit zou komen, aan de hand van de topic titel :D :stupid

That said, ik gebruik wel eens rob papens punch re, realtime tweaken geeft gewoon net ff dat beetje extra vrijheid om exact de sound te creeren die je zoekt.
Ongeacht of iemand er zijn of haar naam aan heeft ontleed. Tiesto koptelefoons van AKG zijn nog steeds AKG koptelefoons bv.
 
Inderdaad, ik wist gewoon dat dit zou komen, aan de hand van de topic titel :D :stupid

Helaas gebeurt dat wel vaker op Synthforum dat zo'n draadje helemaal om zeep wordt geholpen. Jammer idd.

Iig on topic….Ik zie dat je ook een oude versie van Logic gebruikt. Misschien heeft dit er iets mee te maken. Er is net een nieuwe versie uit…LPX 10.7 Kick draait hier iig prima.

Die Kick plug-in is overigens erg goed. Het probleem met een sample is dat die meestal nooit helemaal aansluit bij je compositie en met Kick kun je dit helemaal aanpassen. Achteraf kun je dat natuurlijk weer bouncen.
 
Iig on topic….Ik zie dat je ook een oude versie van Logic gebruikt. Misschien heeft dit er iets mee te maken. Er is net een nieuwe versie uit…LPX 10.7 Kick draait hier iig prima.

Die Kick plug-in is overigens erg goed. Het probleem met een sample is dat die meestal nooit helemaal aansluit bij je compositie en met Kick kun je dit helemaal aanpassen. Achteraf kun je dat natuurlijk weer bouncen.

Ik zal eens kijken of de Logic update misschien het probleem is. Thnx :okdan:

Ik vind de plugin echt super simpel werken met voor mij het goede resultaat, dat de naam van Nicky er aan hangt is voor mij niet belangrijk.
 
Hij werkt nog steeds niet.

Logic Pro x update gedaan.
Plug in is gewoon gekocht.

Ga Sonic Academy wel mailen
 
Inderdaad, ik wist gewoon dat dit zou komen, aan de hand van de topic titel :D :stupid

That said, ik gebruik wel eens rob papens punch re, realtime tweaken geeft gewoon net ff dat beetje extra vrijheid om exact de sound te creeren die je zoekt.
Ongeacht of iemand er zijn of haar naam aan heeft ontleed. Tiesto koptelefoons van AKG zijn nog steeds AKG koptelefoons bv.

Ik heb die Kickstart plugin van Nicky Romero, kostte een tientje en is een prima manier om snel en flexibel dikke tails op je kicks te brouwen, extra punch te geven of cleanup te doen. Dat elitaire geneuzel altijd hier.

En on-topic, deze werkte op mijn Mac in Ableton gewoon in 1x ... maar daar heeft TS niet veel aan natuurlijk.
 
Back
Top