Waldorf Micro Q Editor [MAX FOR LIVE, MAX/MSP]

Ik ga hem zeker beta-testen voor je!

Komt zeer goed uit nu ik mijn Micro Q net weer heb aangesloten en tot de conclusie ben gekomen dat een aantal knoppen niet goed meer reageert.
 
Ik ga hem zeker beta-testen voor je!

Komt zeer goed uit nu ik mijn Micro Q net weer heb aangesloten en tot de conclusie ben gekomen dat een aantal knoppen niet goed meer reageert.


Als je het over die eindeloze knoppen hebt, dan helpt een keer of 25 de knoppen helemaal rond draaien, en meestal doen ze het dan weer. Schijnt een Waldorf kwaaltje te zijn.
 
Als je het over die eindeloze knoppen hebt, dan helpt een keer of 25 de knoppen helemaal rond draaien, en meestal doen ze het dan weer. Schijnt een Waldorf kwaaltje te zijn.

Thnx voor de tip. Ga ik uitproberen.
 
Leuk als je voor de Q ook de polyfone step sequencer kan editen. ;) En beweegt alles mee op het scherm als je aan de encoders draait?

Trouwens die encoders worden minder maar als je ze weer veel draait moeten ze het weer beter gaan doen. Althans dat vertelde Waldorf mij en de keren dat ik hem weer uit de kast had gehaald werkte dat ook redelijk.
 
Ben ook gecharmeerd van die editor. Wil persoonlijk mijn Micro Q Keys nog wel eens gekscherend met muzikaal elastiek aanduiden. Goedemorgen man, wat er allemaal wel niet voor geluiden uit dat ding te krijgen zijn.
 
Back
Top