Master-mixer in fruity loops

djtyn

Nieuwkomer
Lid sinds
21 april 2010
Berichten
18
Goedendag! Ik heb een vraag: Ik heb Fruity loops xxl 7 en heb pas geleden 2 schermen aangeschaft. Ik heb toen ultramon gedownload. Ik kon toen de master-mixer slepen naar mijn 2e scherm. Ik heb toen ultramon eraf gehaald omdat deze een virus bevat. Nu kan ik mijn master-mixer niet meer naar mijn 2e scherm slepen. Hij slaat vast. alles geprobeerd ook weer ultramon weer erop gezet, detached staat uitgevinkt, hij blijft vast staan. Is dit een bug in fruity loops? Moet ik fruity opnieuw installeren? Blijven mij tracks nog bestaan?
Graag hoor ik van jullie,

Groeten, Martyn.
 
FL Studio projecten (.flp bestanden) zouden niet moeten worden verwijderd als je het programma deinstalleert, maar een herinstallatie zou wel een goed idee zijn. Als je er niet zeker van bent - maak dan gewoon een backup op een USB-stick of externe schijf.

Overigens is Ultramon echt niet duur, dus gewoon kopen in plaats van van een of andere vage torrent-site plukken - al heb je 't bij Windows 7 niet echt meer nodig.
 
je hebt daar geen programma voor nodig, je kan als je fruity loops de-maximaliseerd dat hy niet meer op vol beeld is zeg maar, gewoon aan de zijkant doorslepen (groter maken) naar je 2e scherm en dan kan je alle onderdelen daar ook naartoe slepen
 
Overigens is Ultramon echt niet duur, dus gewoon kopen in plaats van van een of andere vage torrent-site plukken.

Precies, en schaf dan maar ook meteen FL aan want die zit al op versie 9 ondertussen... :stupid
 
Precies, en schaf dan maar ook meteen FL aan want die zit al op versie 9 ondertussen... :stupid

Je hele leven lang updates en legaal is hij virusvrij!!! :smeris::smeris::smeris:
 
Moet je ff de help pagina's van FL te rade gaan... Heb daar een keer gelezen dat de installatie de oude flp bestanden en zo intact laat, maar dat het mis KAN gaan dus als je echt niets wilt verliezen je altijd een back up moet maken.
 
Als je je FL projecten niet in de standaard folder bewaart (ergens in een directory aangewezen door FL Studio) zou er geen probleem moeten zijn als je FL deinstalleert.

Maar volgens mij kan je gewoon FL Studio 9 erbij installeren, dan installeert ie 'm 'los' van FL Studio 7.

Je kan inderdaad de Piano Roll venster en Playlist venster in FL Studio 'detachen' en maximaliseren op een ander beeldscherm. Deze functie vind je in de Options menu van de betreffende venster als Detached, dus aanvinken, slepen, maximaliseren en je bent er.
 
Back
Top