Hans Zimmer Percussion

zo hadden Lost, 666 Avenue en Fringe allemaal dezelfde soundtrack en FX.
Dit soort stock sounds worden i.d.d. extreem veel gebruikt.
je hoort dezelfde orkestbak bij zowel Pirates of the Cariben als bij Expeditie Robinson :D

Nou moet ik zeggen dat ik een 808 en 303 ook al wat vaker gehoord heb dan een enkele keer.

Ik snap niet dat jij niet allang je eigen modular aan het ontwikkelen bent en met een nieuwe sy these techniek werkt die niemand nog kent en daar verrnieuwende muziek mee componeert.

Gezien je uitspraken steeds bedoel ik. :D
 
Nou moet ik zeggen dat ik een 808 en 303 ook al wat vaker gehoord heb dan een enkele keer.

Ik snap niet dat jij niet allang je eigen modular aan het ontwikkelen bent en met een nieuwe sy these techniek werkt die niemand nog kent en daar verrnieuwende muziek mee componeert.

Gezien je uitspraken steeds bedoel ik. :D
Ik snap op mijn beurt dan weer niet dat dit soort zaken jou niet opvallen, kan natuurlijk ook dat je de series uberhaupt niet kent en dus alleen een bruggetje zoekt om te zeiken. ;)

Brz +10000 voor jou...... Je bent altijd zo genereus met +jes wrggeven...... :P
 
Ik weet niet of we elkaar nu snappen, ik lees zo vaak van jou, template house, bla bla sample libraries, blabla presets etc..

Wat zit je altijd af te geven op de middelen die anderen gebruiken terwijl je zelf in 2013 acid zit te maken met een 808 en 303 kloon, ik snap dat niet goed. Wees dan straight en bouw en ontwikkel alles zelf en maak daar dan muziek mee, als dat dan goed klinkt zou je misschien een punt hebben.
 
Bemoei je gewoon eens wat minder met anderen en bllijf on topic. Ik (en denk de meeste lezers hier) willen lezen over Zimmer stockmuzik en niet over hoe jij denkt over mijn muzikale ontwikkeling. Als iedereen nou elkaar weer gaat afzeiken dan wordt het weer zo'n kleuterklas hier.
Als je echt interesse hebt in mijn welzijn, PM me maar, m'n box is leeg dan kunnen we er over bomen, maar ga nou geen topics lopen kapen om hier over mijn rug de clown te gaan lopen uithangen.......
 
Gezellig hiero :)
 
Bedoelde het verder verder niet persoonlijk of naar en vind jullie allemaal even lief :luv:
Formaat / plek v/d aankondiging leek me alleen niet geheel propotioneel aan de relevantie hiervan voor de mediane/modale SF'er.
Zijn natuurlijk altijd mensen wiens leven weer zin krijgt door zo'n fijne release. Gun ik ze ook gewoon ...

Hartstikke fijn nieuws ..., als je er van houdt tenminste.

Maar moet dit echt per sé in dit rampenformaat op de voorpagina?
 
Bemoei je gewoon eens wat minder met anderen en bllijf on topic. Ik (en denk de meeste lezers hier) willen lezen over Zimmer stockmuzik en niet over hoe jij denkt over mijn muzikale ontwikkeling. Als iedereen nou elkaar weer gaat afzeiken dan wordt het weer zo'n kleuterklas hier.
Als je echt interesse hebt in mijn welzijn, PM me maar, m'n box is leeg dan kunnen we er over bomen, maar ga nou geen topics lopen kapen om hier over mijn rug de clown te gaan lopen uithangen.......



-1000
 
Ach ja... lekker consequent zijn toch? ;)

Dat was idd mijn punt, bami liep vorige week te gillen bij de toolroom sample pack, sample packs waren geen nieuws en nu dit... Lekker concequent I.D.D.
 
Bericht door een moderator:
neh, laten we het hier over HZP hebben. dank u
 

Heb ik ook,is echt een heel goed alternatief voor als je budget ewql of andere dure paketten niet toelaat.
Voor 250eur krijg je een aardig compleet portie hollywood door je speakers.
Verwacht geen bijzondere articulaties of zo,maar met een heel klein beetje hulp van Vengeance(zoals in de video)kom je echt een heel end.
Wat je krijgt zijn veel orch sequences,een goed portie percussie(ala Hans Zimmer) en knetterende brasses.vond het zeker geen miskoop.
 
Leuk toch dit soort hollywoodklanken ?
Lijkt mij een behoorlijke aanwinst voor ierdeen die filmmuziek wil maken, of gewoon wat humor of filmische passages in zijn nummers wil maken.
Mij kan het wel inspireren anders.
En puur om te kijken wie er gaat happen stel ik bij deze dat samples interessanter zijn dan synths met het oog op het spectrum aan mogelijkheden in klanken. :D
 
Wat ik natuurlijk niet meen omdat ik ook wel snap dat samples en synths 2 totaal verschillende dingen zijn .
 
Back
Top