Kick samples?

joop..

joop..

vet weet ikniet

maar ik heb effe een paar keer op me 909 BD knopje geduwd en wat knoppiesgedraaid (attack en decay )
de decay is soms wat lager dan bij een regulier 909 omdat ik de mijn gemodificeerd heb

je mag zelf knippen enplakken

http://home.wanadoo.nl/loopkilla/sounds/TR-909 BDs.wav

jjjooop
 
veelplezier ermee

ik weet alleenniet of de samples genoeg knettrrrn vooor je :)

wezullen een luistertest houdenhe

het mooie van de 909 is dat het analoog is. elke keer als de BD getriggerd wordt is het circuit ineen andere staat

dus het geluid heeft een miniem wisselend karakrter waardoor de 909 BD een beetje leeft

als ik niet heel erg niet overdrijf :)
 
.

.

misschien dat . nu de zomerdsrukte voorbij is . twin-x nog wat lekkere kicks uit zijn jomox kan googelen ?

lijkt me wel leuk
 
Of jij uit je 808......
 
Na het optreden is het een vette tering zooi op mijn kamer maar beloofd is beloofd de jomox kicks gaan eraan komen.
 
Sorry, hoor, maar van dat mp3-tje krijg ik dus echt kippevel!

Wat een bak! Ik weet het. Het is erg bekend, afgezaagd, enzovoort, maar ik vind het zooooooo vet!!!

Ik ben hem nu op mijn werk al voor de 10de keer achter elkaar aan het luisteren.

Keep up the good work!

p.s. Je hebt een keer van effecten af kunnen blijven....... Chapeau... ;)
 
stomper ! ernstig vet stukje software.

http://www.lysator.liu.se/~zap/stomper/index2.html

Fantastic!!! If you want that d e e p bassdrum, that tiny little hihat, that weird snaredrum or some throbbling, screaming soundeffect - THIS IS YOUR SOFTWARE. It even runs under Soft Windows for Macintosh! DO I HAVE TO SAY MORE?!?

en ja hoor ze hebben nog gelijk ook !




deze post past meer in de thread Synth Software > Soft synths , ik zal em nu nog even laten staan (moderator)
 
Ik durf het bijna niet te vragen, maar....

Ik durf het bijna niet te vragen, maar....

Orgineel geplaatst door Twin-x
Na het optreden is het een vette tering zooi op mijn kamer maar beloofd is beloofd de jomox kicks gaan eraan komen.

Zit dit er nog in? :P
 
Voor de liefhebbers heb ik ook nog een stapel zelfgemaakte samples liggen van de 606,808,909,KPR-77,SCI Drumtraks, Soundmaster SR-88, CR-8000, DDM-220. Van de 808 en 909 heb ik alles met verschillende knoppenstand gesampled uiteraard en ik heb zelfs ook nog een lijstje met al deze knopstanden, dus dat is ook wel handig. Elke knop heb ik op vier verschillende standen gesampled, dus zodoende krijg je 32 bassdrum, 32 snares etc. Alle samples zijn al op lengte en genormaliseerd. Dus als er liefhebbers zijn moeten ze maar even een meeltje sturen.
 
Orgineel geplaatst door Twin-x
Whoops :) Ja dat gaat gebeuren sorry.
 
Back
Top