Alesis Fusion 6HD 1000 euro korting!

VlEen

Ouwe rot
Lid sinds
5 november 2002
Berichten
3.240
Locatie
Lelystad
Bij Music Store:

Klik


syn0002468-000.jpg



Nee ik werk niet voor ze :)
 
zou er dan toch wat mis zijn met die fusion serie?
vind het wel errug laaaaag hoor
 
In de VS zijn ze al omlaaggekeild naar $999... best vreemd eigenlijk, de Fusion begon nu eindelijk goed te worden (OS is stukken verbeterd, sample-sets zijn uitgebreid etc.).
 
Uit goede bron heb ik vernomen dat de nieuwe Volkswagen Golf "Producer" edition met Alesis fusion dash-boards uitgerust zal worden.

:D

gas geven gaat met het modulation wheel
sturen zijn ze nog niet goed uit
 
Je kunt er ook een StarTrek fan blij mee maken :P
 
Maar hoe klinktie?

Heb zo'n ding nog nooit gekieteld eigenlijk.
 
Origineel geplaatst door Yoozer
In de VS zijn ze al omlaaggekeild naar $999... best vreemd eigenlijk, de Fusion begon nu eindelijk goed te worden (OS is stukken verbeterd, sample-sets zijn uitgebreid etc.).

Da's geen geld (spreekwoordelijk dan hè ;) ) als je kijkt naar wat-ie theoretisch kan. En dus heb ik dezelfde vraag als Fuse! Is er eigenlijk iemand die 'm weleens uitgebreid geprobeerd heeft? Of zelfs iemand die (iemand kent die...) 'm heeft? Je hoort er echt helemaal niets over; lijkt wel een doodgeboren kindje, die Fusion!
 
ik ben nu ook wel benieuwd, wil er toch graag eens mee stoeien. lage prijs is niks geks trouwens, denk maar aan Korg, die al dat nieuw is binnen no-time voor 60 % van de introductieprijs verkoopt. alesis heeft onder Numark vast een langere adem dan vroeger en kan dit blijkbaar als strategie hanteren, ik vind het wel slim, met eeen lage prijs iedereen die nog mocht twijfelen toch aan de Fusion brengen.
 
Ik heb er eventjes op kunnen spelen in duitsland. Geluiden zijn zeker ok en het gebruik is vrij makkelijk, hoewel het dingetjes toch echt heeel veel kan.
Een groot minpunt voor mij was dat het pitchwieltje geen pitchwieltje is, maar je beweegt nu een knop, die op het wiel zit, over het wiel heen en weer. Dit is ook het geval bij het modwheel.
 
hmmm.. die Fusion 8hd voor 1599 is ook geen slechte deal vind ik. :{
 
altijd jammer voor de mensen die het volle pond betaald hebben..

ik vraag me toch af of het sowieso wel tof gaat met alesis, zie bijv die ions/microns waarvan de prijs ook al geslashed werd.
 
Thomann heeft trouwens dezelfde prijzen......
 
Origineel geplaatst door mstsfreak
Weet iemand een winkel waar ik hem zou kunnen beluisteren?? Of ermee zou kunnen pielen...}:|

Feedback in Rotterdam had een tijdje terug zo'n ding staan. Geen idee meer of het de 6HD of 8HD was. Zag er in het echt niet eens slecht uit, maar heb er toen niet echt op gespeeld. Er staat daar ook zo veel moois dat aandacht nodig heeft :{.
 
Origineel geplaatst door synthmann
alesis heeft onder Numark vast een langere adem dan vroeger en kan dit blijkbaar als strategie hanteren, ik vind het wel slim, met eeen lage prijs iedereen die nog mocht twijfelen toch aan de Fusion brengen.

Ik heb hem 1 keer snel uitgeprobeerd, vond de sound heel matig, de gerenommeerde maar duurdere merken klinken echt veel beter. Maar wees eerlijk, wat mag je voor deze prijs verwachten? Zou mij niet verbazen als de Fusion commercieel gezien een flop is.
 
Back
Top