X

TD3, 99 euro bij thomann

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

TD3, 99 euro bij thomann

2 kleuren van de Uli TB3 zijn 99 euro bij thomann!

Ik zag ze voor €108 ergens anders, bedankt voor de tip!

Comment

Bij Bax zijn ze ook afgeprijsd. Zojuist met code OSCY20 de blauwe besteld voor 91 euro en die is nog op voorraad

Comment

Maar is het ook wat? Of doen ze ook de originele uitverkoopstrategie van de 303 en 606 na (slaat zich nog eens duchtig tegen het hoofd omdat hij destijds niet de hele stapel bij Tonika voor 50 of 100 gulden/stuk gekocht had)

Comment

Ik zou zeggen: neem de gok en koop er 300. Je kunt ze altijd over 30 jaar voor dezelfde prijs weer verkopen ..
          Thirty thousand feet above the earth, it's a beautiful thing..

I just like to sit in the dark and watch all the pretty lights blink and glow..

Comment

Geen geld voor een leuk bakkie, kan je 'm modden zonder bang te zijn dan je iets waardevols aan het slopen bent
            Experimenting with sounds for the future of our Existence!

Monotron Music
            H3K Music
            Facebook
            Bandcamp

Comment

Originally posted by Zoidsity View Post
              Ik zou zeggen: neem de gok en koop er 300. Je kunt ze altijd over 30 jaar voor dezelfde prijs weer verkopen ..
              30 jaar vooruitkijken heb ik nooit gedaan. Teveel jonge mensen rondom mij die al lang niet meer leven...
              http://www.theworldsworstwebsiteever.com/

Comment

Ik heb die vanij vandaag binnen gekregen en het voelt nog best degelijk aan. Kan alleen niet kiezen welke sticker ik over dat logo plak.

Comment

Working...
                X