Mooie Sale voor Meldaproduction MReverbMB

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.467
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
Bedankt voor de tip vink! Ik ga deze zeker checken, omdat ik onlangs de, nieuwe, gratis MCharmVerb reverb van Melda heb geïnstalleerd en daar best enthousiast over ben :)

MCharmVerb is een algoritme uit de MTurboReverb, melda kan het makkelik maken soms, gewoon de MTurboReverb uitkleden en je hebt MCharmVerb, ik bedoel dit niet negatief, juist dat alles op hetzelfde framework draait, heeft veel voordelen; elke plugin werkt eigenlik hetzelfde, modulators, etc. dus de randdingen.

ik heb zelf de MTurboReverbLE, die je niet kan editen. wel 100 algoritmes, i.e. 100 reverbs....

ook de MReverbMB, hieronder verder.

Oh wow hier heb ik wel oren naar, even uitproberen eerst. Dan wacht ik wel even tot 1 oct, pluginboutique kennende krijg je er weer een kadootje bij. Bedankt weer voor het Melda’en

ja deze was snel, tientje goedkoper dan in sale bij melda, en eens op de voorpagina, komt er in oktober toch een grote sale van melda. het lijkt alsof meerdere brands zich aan het voorbereiden zijn...

de MReverbMB is een wonderding. zoals ik al zei. vooral MB, en je kunt de reverb "richten"... sterk ding, zeker voor die prijs. en zeer uitgebreid.
alle melda goodies erin, dat maakt het sounddesign wonderland.

ja ff wachten tot 1 oktober, al stond er flash sale bij, meestal kun je zien, maar nooit op de goede plek..., wanneer de sale eindigt...
ik heb de carbon, nog niet geïnstalleerd, er was niets echt interessant in PB, heb de venom gekocht, van w.a. productions, sja ik kan dat al met veel andere plugins, maar w.a. productions; ze werken goed, simpel, maar doeltreffend, soms handig een "eenvoudige" plugin te hebben. klinkt goed, en heeft zeker zijn kracht.

heb nog steeds een trash 2 licentie over, van deze maand... wie wil m? (trash 2 heb ik al, met meer expansions, daar heb ik samen met iris2, toch nog relatief veel geld voor neergelegd, beide worden konstant gratis of goedkoper aangeboden, geen spijt, prijs was al laag, en iris 2 en trash 2 zijn erg goed, en ik ben zelf niet zo'n van de rest van izotope, behalve de reverbs, maar dat is een andere developer... persoonlik overigens, en melda komt met een soort van neutron achtig alternatief. dus... maar dat wordt al lang aangekondigd...)

stop! ouwe vent die blijft lullen!
 
Back
Top