MeldaProduction MSpectralDynamicsLE introductory price

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.471
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
een nieuwe versie van een al bestaande plugin, de MSpectralDynamics, een light version, dus geen edit mogelikheden.

voor €39 (MSpectralDynamics is in sale €100, "normaal" €199, nu ook een korting op de volledige versie overigens, €149).

ik heb zelf de MSpectralDynamics, erg erg erg goed. een light version van melda is meestal ook vrij kompleet. ik kan niet goed beoordelen of deze een aanrader is boven de volledige versie, je kunt daar wel erg veel, goed instellen, maar wellicht is de light version voldoende.

het bekijken waard, elke plugin van melda..;

https://www.meldaproduction.com/MSpectralDynamicsLE

(en doe het toch weer eens, heb je geen account bij melda, en maak je er éen, krijg je 10 credits (=10 euro), is €29, en via een zgn. referral coupon, krijg je nog 20% korting er boven op, en degene van wie de de kode is, krijgt 10% van het aankoop bedrag in credits... MELDA3295356, mijn referral coupon dus), of je koopt in sale een mooie plugin, werkt ook natuurlik, werkt altijd bij de eerste keer dat je een acccount aanmaakt. dus 10 euro korting + 20% korting, met die coupon. o ja, aanmelden voor de newsletter, is voor die 10 credits noodzakelik, maar melda stuurt maar éen e-mail per week, tenzij er een nieuw produkt is of een update.)
 
Bedankt om te melden, maar omdat ik al iets van melda had gekocht.. telt de coupon niet.
"You can use a referral coupon for your first purchase only"
 
Er zijn nog 4 plugs in de aanbieding, elke week 4 andere, denk wel dat ik deze ronde niet meedoe, zijn net niet bruikbaar genoeg voor mijn workflow. Wel top dat je het melda’t

goeie; melda'en...

Bedankt om te melden, maar omdat ik al iets van melda had gekocht.. telt de coupon niet.
"You can use a referral coupon for your first purchase only"

werkt alleen wanneer je voor de eerste keer een account aanmaakt. ik dacht dat ik dat duidelik had neergepend, maar blijkbaar heb ik mijn strakke posts (zelden), en mijn brabbelposts (meestal)...
 
Back
Top