Soundtoys FX rack plugin (14 FXs) voor $99/$94

3ddie

Belegen kaas
Lid sinds
5 april 2019
Berichten
923
Soundtoys heeft haar FX rack in de aanbieding van $299 voor $99 (via AudioDeluxe.com kun je middels code "SUMMER2020" nog eens $5 extra korting krijgen).

FX rack is een enkele plugin waar de bekende effecten inzitten. Je kunt de effecten niet los gebruiken (geen losse plugins), daarvoor moet je de Soundtoys5 bundle hebben ($499). Ook zit niet alles in FX rack. De "little" versies zitten er niet in maar ook de plate reverb niet (geloof ik). Lijkt me wel een mooie aanbieding.

Echter... mocht je geïnteresseerd zijn in volledige Soundtoys5 bundle: men heeft wel een upgrade pad van FX rack naar Soundtoys5. Laatste black friday kreeg je 50% korting op zowel de bundle als upgrades. Ik heb zelf geen Soundtoys producten dus speculatief: Ik ga er even vanuit dat de upgrade van Rack FX naar full bundle ($499-$299 = $200) is. Als je komende black friday weer 50% korting kunt krijgen op de upgrade dan kun je dus voor $199 ($99 voor RackFX + $100 upgrade naar total bundle) eigenaar worden van de totale bundel terwijl de laatste prijs die ik kon vinden voor de totale bundle niet lager is geweest dan $249.

Uiteraard e.e.a. op eigen risico...

Ik heb zelf geen Soundtoys plugins maar ik begreep dat ze erg goed gewaardeerd worden door de gebruikers ervan.
 
Ik heb de FX rack bundle gekocht want ik had nog wat "tegoed" (DeluxeBucks) bij AudioDeluxe dus ik ben tot aanschaf overgegaan.

Je krijgt een code waarmee je het product kunt registeren bij Soundtoys.com en je komt dus in aanmerkingen voor upgrades van Soundtoys (had ik al verwacht).

CORRECTIE: De upgrade naar de full bundle kost normaal: $229 dus tegen 50% korting komt dat op $114.50 waarmee de volledige bundle dus ($94 + $114.50) = $208.50 gaat kosten.

Opdat u het weet.
 
Ik heb de Black Friday aankondiging binnen van Soundtoys. De upgrade van FX-rack naar de full-bundle is niet in de aanbieding. De full-bundle kost nu $229 (net zoveel als de upgrade van FX-rack naar full bundle). Dus ik blijf op FX-rack zitten. Ik kan één wens van mijn black friday lijstje doorstrepen. Geen Soundtoys full bundle.
 
Kleine update: onderstaande boodschap is nu zichtbaar op de account pagina van eigenaars van Soundtoys plugins:

soundtoys.png


Ze wijten het aan het herzien van hun upgrade bestelsysteem dat upgrades nu niet tegen BF2020 prijzen gaan... raar verhaal maar ik wacht geduldig af. Ik heb geen haast.
 
Back
Top