East West libraries met 60% korting

Interessant. Ik had ooit op G5 nog, de symphonic choirs. Mega goed met Wordbuilder. Daarboven een harmoniser en/of vocoder plugin en heel dikke sounds te maken.

Echter twijfel ik een beetje of alles feilloos werkt onder Mojave en hoger en/of op de nieuwe Mac's. Ik las namelijk enkele maanden geleden dat bepaalde software van E-W niet meer
zou werken op de nieuwe OSX versies en zou wegvallen. Ook Cubase 10.5 zou ergens problemen geven.
Spijtig genoeg vind ik dit nu nergens meer terug. Ik vond wel dat de software NKS compatible is wat dan weer leuk zou zijn mocht alles werken onder de recentste OS en DAW's.
 
Lijkt me dat alles dat ze nu te koop hebben of in de Composer Cloud zit gewoon zou moeten werken. Ik had vorig jaar. Alles dat ik in CC gebruikte tot maart dit jaar toen mijn abo afliep werkte in elk geval probleemloos.
 
Wat een gigantische collectie heeft East/West. Ik heb besloten om maar eens een ComposerCloudX abo te nemen ($199/jaar op dit moment). Hoewel ik aanvankelijk een enorme weerstand had tegen subscriptions moet ik zeggen dat ik een beetje van inzicht gewijzigd ben. Ik heb -ik weet niet hoeveel- geld uitgegeven aan instrumenten, libraries etc. En heb erg de neiging om dat te blijven doen. Ik hoop dat zo'n abo me daarvan weerhoudt. Ik heb nu een subscription bij plugin-alliance en nu dan bij East/West en ik hoop daarmee mijn uitgaven aan plugins te kunnen beperken. Het is een experiment. Ik ga kijken hoe succesvol het is.. anders gaan die subscriptions volgend jaar gewoon weer op de keien :-)
 
Ja, het is een prima deal. Ik heb mijn abo stopgezet omdat ik de libs niet meer nodig had, maar de hoeveelheid goede content die je krijgt voor het geld is enorm. Geldt voor Roland Cloud ook trouwens.
 
Back
Top