plugin alliance sale

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.468
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
plugin alliance sale:

ANY-2999
ANY-3999
ANY-4999

1 plugin voor $29,99
1 plugin voor $39,99
1 plugin voor $49,99

iedere kode is maar 1 keer bruikbaar, gezien de sales van plugin alliance, ze doen soms alles voor $29,99, is de eerste kode de topper.

dit is eksklusief VAT (BTW), er komt nog 21% erboven op. $36

sommige plugins zijn niet verkrijgbaar via deze kodes, shadows hills A, bij voorbeeld, de nieuwste synth, en een paar andere.
maar de meeste wél.

LION!
TRIAD!
THORN!

of wat je wil, vanzelfsprekende :beard::verkoght:
 
Laatst gewijzigd:
Uitstekende tip. Lion al gekocht en geinstalleerd. Ziet er uit als een behoorlijk uitgebreide plugin, daar ga ik vanavond eens even diep in duiken met de Seaboard. Top dat je dit hebt gedeeld!

is een zeer uitgebreide plugin, 40 effekten of zo (byome ingebouwd...), en veel modulatiemogelikheden, zelf met draadjes te verbinden. zo ook de MPE mogelikheden...

overigens kan LION (en meerdere unfiltered audio effekten) roli lightpad "overnemen", als een modulator te kiezen, in het onderste gedeelte.

dit werkt alleen, je werkt in bitwig, wanneer de lightpad als "generic" controller aangesloten staat (ik heb 2 "ingangen" voor lightpad block in bitwig, 1 als "roli seaboard rise", 1 als "generic controller"). goed dat is voor later, als je wil, heeft ook 1 nadeel (makkelik op te lossen..), maar ik overvoer je niet met te veel info.

LION ondersteunt de 5D van roli (en linnstrument), R = release = lift.

de oscillators zijn ook erg goed, maar let vooral op de mixer mogelikhijden, een algoritmische mixer..... de MPE setting wordt niet met een preset opgeslagen (had ik moeten melden... heb een bugreport open staan... al weken... zul je geen last van hebben, gaat over de lightpad in andere MPE DAW's..), dus altijd ff op MPE zetten wanneer je m voor t eerst laadt.

verder... ontdekken! een oneindig ding....
 
is een zeer uitgebreide plugin, 40 effekten of zo (byome ingebouwd...), en veel modulatiemogelikheden, zelf met draadjes te verbinden. zo ook de MPE mogelikheden...

overigens kan LION (en meerdere unfiltered audio effekten) roli lightpad "overnemen", als een modulator te kiezen, in het onderste gedeelte.

dit werkt alleen, je werkt in bitwig, wanneer de lightpad als "generic" controller aangesloten staat (ik heb 2 "ingangen" voor lightpad block in bitwig, 1 als "roli seaboard rise", 1 als "generic controller"). goed dat is voor later, als je wil, heeft ook 1 nadeel (makkelik op te lossen..), maar ik overvoer je niet met te veel info.

LION ondersteunt de 5D van roli (en linnstrument), R = release = lift.

de oscillators zijn ook erg goed, maar let vooral op de mixer mogelikhijden, een algoritmische mixer..... de MPE setting wordt niet met een preset opgeslagen (had ik moeten melden... heb een bugreport open staan... al weken... zul je geen last van hebben, gaat over de lightpad in andere MPE DAW's..), dus altijd ff op MPE zetten wanneer je m voor t eerst laadt.

verder... ontdekken! een oneindig ding....

Ontzettend goeie synth, de Manual compleet doorgelezen, weet nu hoe alles werkt, tijd om vette sounds te maken. Dat deel van de Lightpad overnemen is enorm vet. Overigens werkte het gewoon gelijk bij mij in Bitwig, en ik heb de Seaboard en Lightpad M toch met DNA connectors aan elkaar, controller settings: Roli Seaboard Rise/3-Seaboard block. Als ik de module aan zet lichten gelijk de letters UA op en als ik op het knoppie druk kies ik een modus, heel goed werkt het. Overigens lukt het ook bij mij om de MPE setting op te slaan, ik heb na het sleutelen reset to defaults gekozen, MIDI weer MPE gemaakt en Midi Input op 48/48 gezet. Vervolgens in Bitwig op de module staan, rechtermuisknop en save as default preset (zo heb ik het ook bij Serum gedaan). Daarna Bitwig opnieuw opgestart en de settings zijn nog hetzelfde, of bedoelde je dit niet? Oh en wat een mooie reverbs zitten hier in! Hier ga ik me in ieder geval voorlopig mee vermaken. :okdan:
 
Thnx , kon Lion niet laten liiggen na dat MPE verhaal.

ja LION werkt erg goed met MPE! en wat een geluidsrijkdom komt er dan uit!

Mooie info Vink thx!

graag gedaan, maar heb 2 dingen door elkaar gegooid, over de lightpad.. zie hieronder...

Ontzettend goeie synth, de Manual compleet doorgelezen, weet nu hoe alles werkt, tijd om vette sounds te maken. Dat deel van de Lightpad overnemen is enorm vet. Overigens werkte het gewoon gelijk bij mij in Bitwig, en ik heb de Seaboard en Lightpad M toch met DNA connectors aan elkaar, controller settings: Roli Seaboard Rise/3-Seaboard block. Als ik de module aan zet lichten gelijk de letters UA op en als ik op het knoppie druk kies ik een modus, heel goed werkt het. Overigens lukt het ook bij mij om de MPE setting op te slaan, ik heb na het sleutelen reset to defaults gekozen, MIDI weer MPE gemaakt en Midi Input op 48/48 gezet. Vervolgens in Bitwig op de module staan, rechtermuisknop en save as default preset (zo heb ik het ook bij Serum gedaan). Daarna Bitwig opnieuw opgestart en de settings zijn nog hetzelfde, of bedoelde je dit niet? Oh en wat een mooie reverbs zitten hier in! Hier ga ik me in ieder geval voorlopig mee vermaken. :okdan:

ja, manual moet je echt lezen, ik lees manuals..
ja het werkt gelijk in bitwig, in MPE mode, of als DNA connectiie "rol seaboard rise". zie een volgende paragraaf, ik gooide 2 dingen door elkaar...

ik werk niet altijd in de MPE mode, en ja, was vergeten zat nog te zoeken, ik was moe.. (en waarom zit ik op de duistere tijdstip te schrijven, hier??), naar de midi pitchbend range. je kunt inderdaad, zoals andere plugins, waar ik dat ook eens niet zag, iets op default zetten (o ja melda plugins, ineens strartte MSoundFactory steeds met de monstery grand (als ik het goed schrijf) op, ik had op de save default, of hoe het bij melda gezet, ik dacht dat alleen om wat instellingen ging, soms ga ik nog goed de fout in bij melda...). de pitchbend range wordt wél met de preset opgeslagen.

wanneer je altijd MPE wilt, is dit een goed idee.

o je doet het via bitwig, zoals in ableton. ik ken bitwig nog niet zo goed, goeie tip! in bitwig gebruik ik m eigenlik louter als MPE.

het lightpad probleem ligt ergens anders, je kunt m niet als rise controller (een niet MPE mode) gebruiken, wanneer aangesloten als DNA of los. ik heb ze apart aangesloten (geen 3.0 usb hub, te weing stroom), daarmee kan ik wel lightpad in niet MPE mode zetten. my bad.

dus roli lightpad modulator werkt gelijk, zonder problemen (wel loskoppelen, of de preset niet op connect laten staan, beter de modulator niet op connect laten staan, bij save, leidt soms tot problemen, bij mij. slaat de lightpad m op hol, na wisselen, van presets of als lion weer laadt, of een andere unfiltered audio plugin die ook een roli lightpad modulator heeft..)
pffff waarom ik dat door elkaar gooide? (veel te veel aangeschaft, ik focus me nu, de komende weken, al heb ik nu weer wat overzicht en kan ik weer lekker DAW/editor hoppen....)

in reaper en cubase werkt het meestal niet dat UA LION kan connecten met de lightpad. en soms, wel, zelfs na verschillende sessies. wat het probleem daar is (dat is mijn support ticket..)?

in bitwig werkt het zonder problemen.

op dit tijdstip schrijven, ik word soms even wakker, ga ik achter de laptop.., sja... ik weet niet of ik nú duidelik ben.

fijn! dat je er zo blij mee bent!
 
Allemaal mooi die koopjes, tel op en je hebt er een heel mooie dure plugin voor die gewoon duizendmaal beter klinkt.Zo heb ik nu de eventide H3000 plugin aangeschaft.De hercreatie van een legende,340 euro is niet weinig.Maar tel op die kleine koopjes.....Met die weinige dure plugins die ik heb doe ik veel meer dan die vele pluginnetjes.Less is more.Expensive is cheaper.
 
Allemaal mooi die koopjes, tel op en je hebt er een heel mooie dure plugin voor die gewoon duizendmaal beter klinkt.Zo heb ik nu de eventide H3000 plugin aangeschaft.De hercreatie van een legende,340 euro is niet weinig.Maar tel op die kleine koopjes.....Met die weinige dure plugins die ik heb doe ik veel meer dan die vele pluginnetjes.Less is more.Expensive is cheaper.

die koopjes, inderdaad bij elkaar, worden prijzig. ik heb b.v. ook voltage modular, de modules daarvoor, bij elkaar opgeteld..
maar sale prijzen kunnen erg scherp zijn, ook die van eventide, de H3000 is in sale geweest.
ik heb een aantal eventide plugins, waarvan ze nu ook op de GUI vermelden, H9, dus gehaald uit een andere hardware. 10 plugins, opgeteld, is ook veel, zelfs in sale (gemiddeld €27), ik koop vrijwel louter in sale. aangezien dat in wezen de echte prijs is, vreemd omdat zo te zegggen, maar b.v. komplete 13 is nu uit, ik heb 11 ultimate, mijn update zou €399 zijn, ik wacht een jaar, is het €199... (of ik koop alleen komplete 13, is het €99, want ik heb ook komplete 10).

je hebt gelijk, maar... de H3000 was $79 in sale...

de prijzen van plugin alliance zijn gewoon, om gebruikers lekker te maken, uiteindelik wordt elke plugin $29,99. ik heb de LION wel gekocht toen ie uitkwam, dat vond ik het waard, en met wat trucjes, vouchers kopen, toch voor de helft van de introduktieprijs. wel 50 dollar meer dan nu.

dus, wanneer je graag iets wil en je hebt het geld, en een sale is er niet, of het duurt te lang om er op te wachten, het is natuurlik het waard, wanneer, zoals jezelf zegt, het een hele mooie plugin is. de H3000, ik heb m zelf niet, te veel overlap met andere plugins, en ik hoef niet speciaal een herkreatie. dat is gewoon persoonlik. wel over nagedacht toen ie sale was.

ik wil hier louter aangeven, dat zeker de ITB, dus de vst plugins, of DAW's, of editors, dat de sales zeer scherp zijn. niet bij alle developers, serum blijft altijd ongeveer dezelfde prijs, ook u-he stuff. de avenger b.v. zie je soms voor de helft van de prijs.
er blijven vst plugins of programma's die je nooit onder de €100 in sale ziet..

de phoenixverb, de R4, de nimbus, alle zeer dure plugins, nu heb ik ze voor peanuts...

het is wat je wil: soms wil je gelijk iets, heb je het geld er voor over. natuurlik doe ik dat ook, maar dan ga ik nog op zoek... 2e hands kopen b.v., ik heb 2 jaar gewacht voor een tsar-1 bundle van softube, voor een lage prijs: €40... en het was van iemand die hier ook zit, wanneer ik het me goed herinner.

en kopen via jrrshop: dollar naar euro, kan tientallen euro's schelen.

ik schrijf dit, ik denk dat de meeste wel zullen weten, dat het krioelt van sales, gratis plugins, discounts (jrrshop, niet altijd op alle produkten, maar meestal wel, bitwig EDU voor €150... of €225 niet edu, tegenover de prijzen bij bax-shop of bitwig zelf.. ik heb de EDU versie, met toestemming van bitwig overigens of toestemming, ze vonden dat ik recht op had. moest wel dokumenten laten zien).

het is een wereld op zich de bargain diskussie thread op KVR, de non-chat bargain thread op KVR, sales konstant, lijkt het.

maar uiteindelik draait het natuurlik om wat je zelf wil, waar jij je goed bij voelt, wat werkt voor jou.

EDIT: in wezen speelt plugin alliance een geniepig spelletjes, net als waves, je lokken met een plugin van $299, voor $29,99. maar veel developers doen dat, ook eventide. wel wat vriendelikker, dat wel, minder geniepig.. maar toch..
 
Laatst gewijzigd:
Ik koop nog niet zo lang plugins, maar het is me wel duidelijk geworden, je moet altijd wachten op een sale stunt.
n dan blijkt later (6 a 12 maanden) dat het nog goedkoper kan. Bijvoorbeeld bij 8DIO die altijd stunten met hun oudere zaken.

En ook Eventide, even wachten op die deal. Ik vond de fullprice voor Blackhole echt too much, omdat ik al de hardware heb. Maarja soms is de VST toch makkelijker, gelukkig was er weer eens een aanbieding die wel redelijk is. Qua sound is het het zeker waard, maar als het goedkoper kan.... ; )
Met de Pigments intro deal , had ik het niet gedaan, later spijt van toen de 2 Update kwam, dus toen ze weer een deal hadden meteen gedaan.

Wow die Lion heb ik dus gekocht en meteen al vette MPE sounds mee gemaakt. En EINDELIJK!!!! een plug die de modulatie per voice laat zien wat heel handig is bij MPE.
 
Ik koop nog niet zo lang plugins, maar het is me wel duidelijk geworden, je moet altijd wachten op een sale stunt.
n dan blijkt later (6 a 12 maanden) dat het nog goedkoper kan. Bijvoorbeeld bij 8DIO die altijd stunten met hun oudere zaken.

En ook Eventide, even wachten op die deal. Ik vond de fullprice voor Blackhole echt too much, omdat ik al de hardware heb. Maarja soms is de VST toch makkelijker, gelukkig was er weer eens een aanbieding die wel redelijk is. Qua sound is het het zeker waard, maar als het goedkoper kan.... ; )
Met de Pigments intro deal , had ik het niet gedaan, later spijt van toen de 2 Update kwam, dus toen ze weer een deal hadden meteen gedaan.

Wow die Lion heb ik dus gekocht en meteen al vette MPE sounds mee gemaakt. En EINDELIJK!!!! een plug die de modulatie per voice laat zien wat heel handig is bij MPE.

ja de sale surfing game...

LION, is een MPE synth eigenlik, laat inderdaad per voice modulatie zien. erg handig... wanneer je een komplekse MPE patch maakt, timbre die meerdere parameters moduleert, is het wel handig om te zien, of je hebt goed gedaan, natuurlik kun je het horen, maar met al die kabeltjes, en de settings in de midi modulator..

LION met MPE krijgt een modular kwaliteit, wat een rijkdom aan harmonics... (en andere technische termen...)

EDIT: ik heb "de MPE thread" gemaakt, altijd leuk om te weten wat je gebruikt, als controller, en andere tips, zoals pendulate (gratis via eventide), wel een afgeslankte versie van een nog te komen synth, met MPE, alleen de gratis versie is monophoon. moet m nog op mijn dekstop installeren..

EDIT 2: hee een einstürzende neubauten referentie in je signatuur! yeah!
 
Laatst gewijzigd:
Allemaal mooi die koopjes, tel op en je hebt er een heel mooie dure plugin voor die gewoon duizendmaal beter klinkt.Zo heb ik nu de eventide H3000 plugin aangeschaft.De hercreatie van een legende,340 euro is niet weinig.Maar tel op die kleine koopjes.....Met die weinige dure plugins die ik heb doe ik veel meer dan die vele pluginnetjes.Less is more.Expensive is cheaper.

De PA plugins zijn wel top hoor, en buiten de sales ook erg duur. Omgekeerd heeft Eventide ook vaak mooie sales, ik heb de meeste (inclusief die H3000 factory) voor een paar tientjes gekocht tijdens de sales.
 
De PA plugins zijn wel top hoor, en buiten de sales ook erg duur. Omgekeerd heeft Eventide ook vaak mooie sales, ik heb de meeste (inclusief die H3000 factory) voor een paar tientjes gekocht tijdens de sales.

Meestal wacht ik wel af op een black friday of wat, maar deze bleef maar rondspoken in mijn hoofd, nu ben ik ervan af.De blackhole heb il eens voor bijna niets aangeschaft.Eventide is top.
 
je hebt gelijk, maar... de H3000 was $79 in sale...

Ja,dat is een heel verschil, maar nu heb ik Eventide meer financieel gesteund:-).Steun de ontwerpers:frons:
Trouwens een volledige herrecreatie is de H3000 niet.Vb de reverb ontbreekt,maar daar heb ik de Blackhole wel voor.
 
Laatst gewijzigd:
Meestal wacht ik wel af op een black friday of wat, maar deze bleef maar rondspoken in mijn hoofd, nu ben ik ervan af.De blackhole heb il eens voor bijna niets aangeschaft.Eventide is top.

eventide maakt echt prachtig spul, meer richting sounddesign. wat ik fijn vind.

Ja,dat is een heel verschil, maar nu heb ik Eventide meer financieel gesteund:-).Steun de ontwerpers:frons:
Trouwens een volledige herrecreatie is de H3000 niet.Vb de reverb ontbreekt,maar daar heb ik de Blackhole wel voor.

soms wil je iets gelijk hebben, heb ik wel eens gedaan en later zie je de sale, maar het was nooit zo'n groot verschil, ik heb een budget... de H3000 ken ik niet als hardware, de H900 is een soort opvolger?
de blackhole is echt een gigantische goeie reverb, die ging echt weg voor niets op een bepaald moment, 24 euro? ook de SP2016, introduktieprijs was al niet erg hoog, maar toen niet gekocht, ook in sale voor rond 24 euro. prachtige reverb, tevens. de enige die ik "duur" heb gekocht was de Tverb, 50 euro of zo. lager zie m nog niet, zal niet lang duren. de shimmerverb heb ik wel voor $39, via jrrshop, zal dus goedkoper zijn, $32 dollar, dacht ik gekocht, die ik vond te goed om te wachten, voordat $10 dollar goedkoper was, de andere H9 series heb ik laten zitten, van het afgelopen jaar, behalve de undalutor, vreemd genoeg.. crystals? en nog een andere, vond ik wel mooi, maar heb al zeer soortgelijke plugins. ik denk dat ik van degene die dit jaar uitgekomen zijn, er 2 wel zal kopen (crystals zeker, micropitch, weet ik niet), wanneer voor $29, via jrrshop,wanneer wat zal het dan zijn..

om van GAS af te komen, kijk ik naar wat ik al heb, eventide physion is een pracht-effekt, maar ik met de melde -MB versions, kan je dat ook, en hebt dan een arsenaal, zeker met MXXX(Core).

en koop eens niet de laatste 3 arturia effekten...

van plugin alliance heb ik nu ook niets gekocht. ik kijk wel uit naar de PPG synths, wanneer die komen? maar dan wacht ik zeker op de sales. ik heb al voldoende om mee te werken, alsof ik iets mis, nu...

Nap ja PA heeft een mooie kollektie plugins, er wordt wat afgezeken over PA, maar goed, ze doen ook soms vreemde dingen, en de vouchers, eigenlik is een $50 voucher niet eens leuk... want de minimale prijs moet dan $79 zijn of zoiets? die vouchers hebben weinig nut nu, er was een tijd dat ze geen limiet hadden, kon je een plugin skoren voor $9.... maar in 1 van de laatste sales, heb 4 plugins gekocht voor $0, nul, nada, niks. was een vreemde korting, ook zonder limiet. wel fijne plugins, overigens. ik hoef niet alles van PA, ik ben bij PA terecht gekomen, vanwege unfiltered audio, ja die "verzamel" ik. en heb meer gekocht, de acme audio opticom xla-3 is b.v. ook een erg lekkere compressor, voor kleuring, b.v. kan zijn dat ik die bijna voor niets heb, iemand verkocht een stapeltje PA plugins, als 1, voor $20 of zo en met een voucher, 8 of 9 plugins voor weet ik veel.
PA spul is 2e hands niks waard. net als waves. maar soms als je net op dat moment iets wil hebben...
 
Plugin Alliance doet af en toe vreemde dingen ja, op een gegeven moment zouden ze geen sales meer doen maar alleen nog maar die bundles, maar later zijn ze toch weer sales gaan doen maar doen soms bepaalde plugins niet mee. En kwam er minimum besteding op de vouchers terwijl dat eerst niet zo was en je een hoop dingen gratis kon krijgen. De huidige aanbieding is voor mij niet interessant omdat ik inmiddels alle krenten uit de pap wel heb en de enige plugin die ik nog wel zo willen, dat Knif geval, niet meedoet. Van PA zijn Black Box HG-2, bx_Townhouse Buss Compressor en Shadow Hills Mastering Compressor Class A denk ik wel mijn favorieten. Eventide ben ik ook dol op, ik gebruik vooral SP2016, Blackhole, Crystals en ShimmerVerb veel. Deze komen allemaal regelmatig goedkoop voorbij, bij Eventide is het meestal ook de moeite de introkortingen te pakken als ze iets nieuws hebben.
 
Er is weer een sale, HLLWN-2999 geeft alleen vandaag nog 1 plug voor 29,-
Ik heb de SSL 4000e gekocht, erg content mee!

Ik zag 'm ook voorbij komen. Strategische aankoop gedaan => ADPTR AUDIO Metric AB. Ik wil graag ADPTR Streamliner en met deze aankoop gaat mijn "introprijs van steamliner" omlaag van $169 naar $99 => nu wachten op mijn $75 voucher en dan heb ik Streamliner voor $25 (+$29 voor Metric AB) terwijl hij nu buiten alle aanbiedingen valt... :okdan:
 
Vandaag nog Halloween korting. Any plugin 29$ ex tax. Gevaarlijk goeie deals. :W
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top