Gratis Waves H-Comp Hybrid Compressor

minimaal : OSX 10.12.6
en veel registreren en installer downloaden enz . enz.
Ik draai Windows en heb al Waves plugins en een Reason account. Ik vind het niet zo'n probleem om een installer te moeten downloaden en installeren, anders wordt het ook lastig om 'm te kunnen gebruiken, nietwaar? ;)
 
systeem vereisten staan er niet bij.
Als je dan lang bezig bent met inloggen , account aanmaken en weet ik wat , installer instaleren !?
Even een plugin testen is er niet bij deze keer, laat maar.
Het kan ook simpel hoor, genoeg voorbeelden
 
systeem vereisten staan er niet bij.
Als je dan lang bezig bent met inloggen , account aanmaken en weet ik wat , installer instaleren !?
Even een plugin testen is er niet bij deze keer, laat maar.
Het kan ook simpel hoor, genoeg voorbeelden
Je hebt gelijk hoor, die Waves methodiek van plugins installeren vind ik ook erg omslachtig in vergelijking met andere. Maar het scheelt dat ik die al heb, dan is het installeren niet zo'n punt.
En wat die systeemeisen betreft, ik heb met mijn Windows machine eigenlijk nog maar 1 plugin gehad die het niet deed (ondanks dat mijn machine voldeed aan de specs, Bluetooth issue) dus ik let daar niet zo op. Ik draai zelfs nog software van eind jaren '90 probleemloos op mijn PC... Maar met een Mac moet je daar wat meer op letten inderdaad.
 
Waves is leuk, maar hun update plan is erg duur

Hoef je ook niet aan mee te doen, heb ik nog nooit gedaan en kan nog steeds alle aangeschafte plugins draaien. Zelfs die van begin jaren '00.
 
Ook op de Mac?
Platform staat los van het update plan. Als je een Mac hebt waar de versie die je hebt gekocht op kunt draaien dan kan dat ook als het je geen update plan hebt aangeschaft.
 
Platform staat los van het update plan. Als je een Mac hebt waar de versie die je hebt gekocht op kunt draaien dan kan dat ook als het je geen update plan hebt aangeschaft.

Vreemd, ik krijg wel een melding over een updateplan als ik plug-ins van Waves op mijn nieuwe Mac installeer
 
Vreemd, ik krijg wel een melding over een updateplan als ik plug-ins van Waves op mijn nieuwe Mac installeer
Maar ook blokkerend? In de zin van dat je überhaupt niet kunt installeren? Dat heb ik nog nooit gehad.
 
Blokkerend inderdaad. Kreeg een melding iets met licensies
Oh? Da's bijzonder. Ik kan me toch niet voorstellen dat dat aan het platform ligt waarmee je werkt. Tenzij je misschien een hogere versie (waar je dus door de WUP geen recht op hebt) moet draaien voor compatibiliteit met Mac OS versie, wellicht is het zoiets? Zoals gezegd, met Windows heb ik daar nooit issues mee gehad. Maar dit soort dingen maakt wel dat mensen inderdaad minder snel voor Waves kiezen. Die combi van eigen software manager, WUP en iLok wekt bij een hoop mensen ergernis of onduidelijkheid op.
 
Back
Top