Glitchmachines Polygon 2 (upgrade)

vink Dank voor de tip. Toch een beetje hoge upgrade prijs maar ja... het is inderdaad een goede tool en echt significant verbeterd... dus ja... toch maar voor de bijl gegaan. Ik moet 'm nog uitproberen.
 
Inmiddels een beetje mee gespeeld... ik vind de FM optie geweldig waarmee je de samplers kunt beïnvloeden via modulators.. dat gaat heel leuke effecten geven. Ik mis alleen aftertouch als modulation source wat ik wel heel jammer vind. Verder super. Scalable UI.
 
vink Dank voor de tip. Toch een beetje hoge upgrade prijs maar ja... het is inderdaad een goede tool en echt significant verbeterd... dus ja... toch maar voor de bijl gegaan. Ik moet 'm nog uitproberen.

Inmiddels een beetje mee gespeeld... ik vind de FM optie geweldig waarmee je de samplers kunt beïnvloeden via modulators.. dat gaat heel leuke effecten geven. Ik mis alleen aftertouch als modulation source wat ik wel heel jammer vind. Verder super. Scalable UI.

even ook wat mee gedaan, niet veel tijd gehad, en de hitte, de ruimte waar mijn studio is (wel een goede plek kwa akoestiek, en ik veroorzaak geen overlast, kan knallen) daar heb ik geen airco.. o ja, mijn sekundaire studio, haha, een laptop, staat wel bijna alles op..

hoge upgrade prijs, ja je bent van glitchmachines zeer lage prijzen gewend. ik heb palindrome nog voor rond de 20 euro gekocht denk ik. dat was de duurste, de rest, wellicht éen 9 euro, maar voor peanuts.

maar dit is een immense verbetering, ik deed niet zoveel met polygon, wellicht vanwege dat ik vooral op palindrome (en de effekten) gericht was.
maar polygon is nu even interessant, voor mij, geworden als palindrome...

ja super ding!
 
Back
Top