Behringer td-3 voor 109 euro

Bedankt voor de tip, ik heb zelf toch liever de authentieke kleur (grijs), dus ik wacht nog even, die komt vast ook wel weer een keer in de aanbieding. :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
werkelik voor de prijs van een plugin (al heb ik de phoscyon, voor 25 euri of zo.. maar da is nie echt).

ik heb Phoscyon ook ... sowieso een grote D16 fan. Maar die Behringer klinkt echt veel beter. Alleen hadden ze de bediening wat mij betreft niet van de originele 303 over hoeven te nemen. Die mocht best wat moderners of iig met een step indicatie. Maar ja... mag niet klagen voor die prijs. Ik heb er nu twee... beetje onzinnig maar ja. Voor die prijs kon ik um ook niet laten liggen.
 
Je wordt er bijna hebberig van voor die prijs maar ik wacht toch tot die DevilFisch uitkomt.
Nog ff en je kan met zegels dat ding bij elkaar sparen.
 
Je wordt er bijna hebberig van voor die prijs maar ik wacht toch tot die DevilFisch uitkomt.
Nog ff en je kan met zegels dat ding bij elkaar sparen.

Er komt toch geen devilfish uit van de TD-3? dacht dat ze niet echt op goede voet staan .... maar een gemodde versie is natuurlijk wel gaaf
 
Er komt toch geen devilfish uit van de TD-3? dacht dat ze niet echt op goede voet staan .... maar een gemodde versie is natuurlijk wel gaaf

Ze stonden ook niet op goede voet maar nadat ze het niet eens waren kreeg ik wel het idee dat Uli gewoon z'n plan wilde doorzetten want ik begreep dat er geen sprake van een patent kon zijn.
 
De rooie vond ik eigenlijk toch het leukste... Besteld voor 106,75, alleen even afwachten wanneer die komt. :koffie:
 
ik heb Phoscyon ook ... sowieso een grote D16 fan. Maar die Behringer klinkt echt veel beter. Alleen hadden ze de bediening wat mij betreft niet van de originele 303 over hoeven te nemen. Die mocht best wat moderners of iig met een step indicatie. Maar ja... mag niet klagen voor die prijs. Ik heb er nu twee... beetje onzinnig maar ja. Voor die prijs kon ik um ook niet laten liggen.

ook grote D16 fan, vooral de effekten. de phoscyon voldoet aan mijn wensen. ik gebruik sowieso amper 303 geluiden, al is de bass synth in maschine in wezen een soort van 303, die gebruik ik wel.
wellicht wanneer ik er eens meer induik, want de 303 heeft best wat mogelikheden, om ook niet al te 303 te klinken..., dat ik eens verder ga.
maar goed, ik ben een echt full frontal ITB'er.
 
De rooie vond ik eigenlijk toch het leukste... Besteld voor 106,75, alleen even afwachten wanneer die komt. :koffie:

Gefeliciteerd met je 303 :biertje:

Ik heb meteen de PDF erbij gedaan zodat je hem kan modden :)

Dan klinkt ie zoals de MP3. Die versie heeft wel een sub osc.
 

Attachments

  • TD3MODS_VERSION1_515.pdf
    2,2 MB · Bekeken: 2.028
  • Modded TD-3 (with RD8).mp3
    7,9 MB · Bekeken: 155
Gefeliciteerd met je 303 :biertje:
Ik heb meteen de PDF erbij gedaan zodat je hem kan modden :)
Dank! Aangezien ik vroeger altijd verloor met het spelen van Dr. Bibber ga ik waarschijnlijk niet modden aan dat SMT spul. Maar ik zal er nog eens doorheen lopen om te kijken of er nog makkelijke bij zitten die voor mij een meerwaarde hebben. In de mp3 klinkt hij i.i.g. tof! Ik denk dat veel mensen 'm kopen om er acid o.i.d. mee te maken, ik ben er juist in geïnteresseerd door platen van Alessandro Cortini en Caterina Barbieri, waar de TB-303 toch anders wordt ingezet:



 
109eu! Mooi prijsje. Ik vind die TD-3 echt leuk. Sequencer is idd een beetje een draak, maar ik kom prima weg met de Synth Tool software. Pendaaltje erachter en gaan.
 
....maar ik wacht toch tot die DevilFisch uitkomt..
me too! Heb mn 303df er zelfs voor verkocht.. kreeg een bod wat ik niet kon weigeren iig 8)

de BARP 2500 zijn toch ism AMSynth gemaakt?
die gast zal wsl royalties/een vergoeding per verkochtte module krijgen of een vet maandelijks salaris, verwacht ik zo....

als de B303df komt mag ie imo heus eur250-400 kosten... echt veel extra's aan onderdelen kosten de mods niet. Als Behringer een sub pcb'tje er voor maakt worden de mods nog makkelijker uit te voeren. Robin W. blij, Behringer blij en wij ook :okdan:

edit: een zwarte df lijk me wel mooi :D
 
Laatst gewijzigd:
de BARP 2500 zijn toch ism AMSynth gemaakt?
die gast zal wsl royalties/een vergoeding per verkochtte module krijgen of een vet maandelijks salaris, verwacht ik zo....

als de B303df komt mag ie imo heus eur250-400 kosten... echt veel extra's aan onderdelen kosten de mods niet. Als Behringer een sub pcb'tje er voor maakt worden de mods nog makkelijker uit te voeren. Robin W. blij, Behringer blij en wij ook :okdan:

edit: een zwarte df lijk me wel mooi

Ja, er zal met Rob wel een goeie deal zijn gesloten en ik denk dat het voor hem ook aantrekkelijk is om samen met Uli te werken want op die manier kan ie dingen en idëeen uitproberen waarbij in een kleine onderneming geen kapitaal voor is, ik denk dat ze het beiden als een win win situatie zien.
Wellicht zal ie voor zichzelf op kleine schaal ook dingen blijven uitbrengen en dan kan z'n groot concern wel handig zijn als je dat erbij doet.

Die df zal neem ik aan niet meer dan zo'n 250 euro gaan kosten, wat onderdelen en schakelingen extra lijkt me dat kost niet veel denk ik.
Zwart is ook mijn favoriet al vind ik de blauwe ook best aardig moet ik zeggen.
 
Jongens ik snap het niet... er komt toch helemaal geen DF versie? Er komt een "Murdered Out" versie, met allemaal mods die afgelopen jaren zijn gemaakt door de scene voor de X0X/TB303/TB3 en misschien wat dingen die puur DF specifiek zijn. Maar DF heeft geen patenten op die mods, zelfs niet op zijn naam. En aangezien hij vol "greed" zat, en dacht hier wel even super rijk mee te worden is het helemaal afgeketst. Nu brengt Behringer de gemodde versie uit voor rond de 200, zonder de DF naam. Correct me if i'm wrong?

Het zou leuk zijn als ze een batterymod zouden toevoegen aan de Murdered Out versie. Leuk om in de tuin te klooien
 

Attachments

  • 9FFF3287-4BBE-43BC-B6C5-F83CB5AD117C.jpeg
    9FFF3287-4BBE-43BC-B6C5-F83CB5AD117C.jpeg
    41,6 KB · Bekeken: 156
er komt toch helemaal geen DF versie? Er komt een "Murdered Out" versie, met allemaal mods die afgelopen jaren zijn gemaakt door de scene voor de X0X/TB303/TB3 en misschien wat dingen die puur DF specifiek zijn.

In ieder geval had ik het over diegene van het plaatje hierboven, die heet ook de DF
Maar ik heb daarna verder niets meer gehoord of gezien.
 
Ik had mij voorgenomen niks meer te kopen....maar dit wordt wel heel verleidelijk :engel:

Iedereen heeft een 303 nodig. Dat is algemeen bekend, kijk maar naar de piramide van Maslov, bijgevoegd aangevuld met nieuwe inzichten.
 

Attachments

  • screenshot.png
    screenshot.png
    46,4 KB · Bekeken: 153
Back
Top