Behringer td-3 voor 109 euro

Pff voor dat geld kan iedereen er wel ff 1 kopen. Al gebruik je 'm zelden, 135 euro, zelfs 105 als je maandje kan wachten. Dat kan je toch niet laten liggen. Ik heb er 1 besteld en als het ooit weer zo ver is dat ik weer actief in de muziek ben zet ik 'm naast m'n 303 en dat wordt vast leuk.
 
Waar hebben we het over? :)
Zelfs voor de gangbare prijs van rond de 140 euro is het ook geen geld.
Ik ben blij dat ik er ééntje weer heb na jaren [ nu een coole zwarte ]
 
Ik heb mijn x0xb0x met n0nx0x2 software en faceplate voor een mooi bedrag verkocht omdat die financieel meer opbracht dan klanmatig. Soms heb ik daar eerlijk gezegd wel spijt van.

Staat hier nog altijd te blinken naast 2 andere. En de tt303 mkI heb ik ook. De jouwe is trouwens de beste uit de bende van bouw.
Ben alleen even vergeten of de leds me te fel zijn, ik denk van wel. Mezelf kennende heb ik dat al lang aangepakt met alcoholstift :DDDD
 
Met een beetje geluk, wordt de mijne vanmiddag afgeleverd. Gekozen voor een rode. Toch een beetje mijn ziel verkocht...:duivels:
 
De mijne is gisteravond binnen gekomen. Al even mee zitten spelen, leuk dingetje hoor.
 
Wat een verschrikkelijk spuuglelijk ding. Bovendien voelt dat plastic een stuk minder robuust dan mijn Fisher Price vuillniswagen.

Maar het klinkt erg fijn...
 
:dubbel:

Ja, het voelt allemaal wel erg licht aan... En wat mij betreft had ik liever een ingebouwde delay dan distortion gehad, maar dat is muggenziften.
 
Vervang die Wifi maar door 4G. Wifi is zo 2010. Hier in huis is een Wifi oorlog van 30 buren gaande. Mijn 4G naar Ethernet brug shizzelt daar heerlijk doorheen. Nergens last van. Op vakantie ook nog steeds internet. Wifi&Ziggo zijn vorig decenium IMO.
Oeps, dit was reactie op piramide, maar niet door gehad dat er al 3 pagina's tussen zaten. En misschien kan er een nog kleiner puntje boven de 303 met "korgasm". Al dat Gerolandfanboy beetje temperen.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top