Behringer td-3 voor 109 euro

Als zelfs de wetenschap het bevestigt, dan moet ik Er wel een nemen en een rode staat vast erg mooi naast een Nord :biertje:
 
Als zelfs de wetenschap het bevestigt, dan moet ik Er wel een nemen en een rode staat vast erg mooi naast een Nord :biertje:

De piramide van Maslow is vooral populair buiten de wetenschap, erbinnen wordt hij weinig serieus genomen. Maar dat verandert vast zodra er wat meer onderzoek wordt gedaan naar deze verbeterde versie van de piramide.
 
Inderdaad en ik werk graag met de nieuwste wetenschappelijke inzichten, zeker als het een argument is om een nieuwe synth te kopen ;)
 
Als iedereen een 303 nodig had, zou hij juist helemaal onder in de piramide moeten staan, Einstein :dubbel:
 
...Nu brengt Behringer de gemodde versie uit voor rond de 200, zonder de DF naam.
Als de B303df er ooit komt zijn wij als consument behoorlijk spekkoper... ik als krentenkakker zou er zelfs meer voor over hebben, dat is eigenlijk wat ik meer bedoelde.. :D

De originele mod kost bij Robin zo'n 1000dollar, vanwege de vele soldeeruren, behuizing aanpassen etc. Die inkomsten zullen helemaal verdampen. Robin heeft ongeveer 300 TB's onder handen gehad begreep ik. Het modificeren is meer een bijkomende hobby. Hij schrijft software voor gouddelf installaties en verdient zo zn brood.

De mod is leuk en breidt de 303 uit. Maar ik zou de huidige marktwaarde voor een origineel exemplaar nooit meer betalen.
 
Jongens ik snap het niet... er komt toch helemaal geen DF versie? Er komt een "Murdered Out" versie, met allemaal mods die afgelopen jaren zijn gemaakt door de scene voor de X0X/TB303/TB3 en misschien wat dingen die puur DF specifiek zijn. Maar DF heeft geen patenten op die mods, zelfs niet op zijn naam. En aangezien hij vol "greed" zat, en dacht hier wel even super rijk mee te worden is het helemaal afgeketst. Nu brengt Behringer de gemodde versie uit voor rond de 200, zonder de DF naam. Correct me if i'm wrong?

Het zou leuk zijn als ze een batterymod zouden toevoegen aan de Murdered Out versie. Leuk om in de tuin te klooien

precies dit. Robin DF zag dollartekens en ging ineens de "internazional buzinezz men" uithangen, tja, dat liep niet echt lekker voor hem af, ik moet ook niet met de CEO van Apple, Google of Facebook een powerplay gaan doen en denken dat ik die lui wel een lesje in business kan geven.

De mods van de DF zijn idd gebaseerd op "public domain" knowledge, en dus ook voor anderen te gebruiken. Dat gaan Behringer dus (ws/evt/mss) gewoon doen, en dan noemen ze dat "murdered out" of "df" (dat laatste zou ik stom vinden maargoed). Ws huren ze gewoon "Maffez" de mod-guy van Gearslutz in voor wat consultancy.

Ik vond het wel een grappig inkijkje in de keuken.
 
Ik ben wel benieuwd of die td-3 met mods nog komt. Al zouden de huidige prijsdalingen een signaal kunnen zijn dat ze de bestaande voorraden willen terugdringen om plaats te maken voor iets nieuws ... Of een situatie waarbij de td-3 naar €100 gaat en de modversie op het oude prijspunt van €149 wordt uitgebracht.
 
Ik ben wel benieuwd of die td-3 met mods nog komt. Al zouden de huidige prijsdalingen een signaal kunnen zijn dat ze de bestaande voorraden willen terugdringen om plaats te maken voor iets nieuws ... Of een situatie waarbij de td-3 naar €100 gaat en de modversie op het oude prijspunt van €149 wordt uitgebracht.

Als dat zo is krijg ik een zeer grote 303 verzameling :P Ik heb er nu twee maar dan koop ik er nog twee. Gewoon omdat het kan ... en omdat ze zo mooi zijn om naar te kijken. Ik heb namelijk nog een zilveren "nodig" en een rode. 8o)
 
Een TD-3 met al die mods erop wil ik ook wel ja. Of 'ie dan naast of in plaats van de OG komt zien we dan wel weer :D
 
Phoe, een TD rond de 105-110 euro.. en ik dacht met €121 al goedkoop uit te zijn geweest :D

A ja, veel meer vind ik ‘m ook niet waard. :engel:​​​​​​​
 
Phoe, een TD rond de 105-110 euro.. en ik dacht met €121 al goedkoop uit te zijn geweest :D

A ja, veel meer vind ik ‘m ook niet waard. :engel:​​​​​​​

grappig, sinds Behringer die dingen voor 100 euro plus wat wisselgeld verkoopt vinden we ze niet meer zo bijzonder en speciaal..... net als goud en diamanten...en bitcoins...exclusiviteit creëert een aura van bijzonderheid....
 
grappig, sinds Behringer die dingen voor 100 euro plus wat wisselgeld verkoopt vinden we ze niet meer zo bijzonder en speciaal..... net als goud en diamanten...en bitcoins...exclusiviteit creëert een aura van bijzonderheid....

Prima laat ze nog maar goedkoper worden!
 
Tsja, je zou toch bijna gaan denken dat de fetishization van dit soort objecten meer door de hoge prijs en zeldzaamheid komt dan het daadwerkelijke geluid.
 
Back
Top