Meldaproduction MSoundFactory

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.468
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
ik heb hier al eens deze synth vermeld, kan het even niet vinden. een synth die nog doorontwikkeld wordt, maar nu al wat meer volwassen is. melda noemt m geen beta meer.
de sampler module is nog wat spaarzaam, maar de andere modules... en 70+ effekten, echte effekten, die van melda zelf, dezelfde DSP, en edit mogelikheden.

én nu, sinds 2 dagen: met MDrummer er in gebouwd. die ik net had gekocht, dezelfde dag... (weliswaar via KVR en goedkoop, maar goed.. en elk produkt dat je van melda koopt betekent korting op een upgrade naar een bundel, dat kan flink oplopen).

er zijn nu ook meer instrumenten. er is ook een gratis player, en een light versie. dus er komen nog instrumenten aan.

de mogelikheden van MSoundFactory zijn vrijwel oneindig. ik heb er echt mee werken wat uitgesteld, totdat alles wat meer gestroomlijnd was, en goed werkte. die tijd is nu gekomen, al ken al de basis en meer van dit beest. en is ie al een paar keer gebruikt.

avenger is er niets bij nu, zeker met nu met een komplete drumcomputer, en niet zomaar eentje. (natuurlik is avenger een prachtsynth, heb m zelf niet, daarvoor heb ik MSoundFactory, mijn keuze..).
wanneer je vooral met presets werkt/instrumenten packs, dan is er nog niet zoveel. dat komt er zeker.

avenger, loopt ook niet over van qua overzicht, is wel makkelikker, zeker in het begin dan MSoundFactory. maar goed, geen codemeter en zo. dus de vergelijking die ik maak, is echt KVR achtig. ik wil louter mijn enthousiasme over deze synth, synth?, overbrengen. en melda luistert naar zijn gebruikers. de oscilatoren, zijn immens zuiver, daarom een analoog drift er bij gebouwd. goed, de modules, kunnen de oscilatoren zo kapot smijten, dat je er een kapotte ms-20 van kan maken...

life time free updates! (wel: wanneer je verkopen wil, betaal 20% van de volle prijs, i.e. €60 voor de transfer...).

waarom zeg ik dat nu, deze week wéer in de aanbieding. €150. duurder dan een tijd geleden. maar nog immer, niets voor wat ie biedt. ook een heel erg goede wavetable synthesis module.
het is een semi-modulaire synth, met waanzinnige modulatie opties. de effekten kunnen zelfs 6 bands zijn, elke die je wil, dus elk effekt te gebruiken voor een gedeelte van het spektrum.

melda heeft een stugge interface, maar wanneer er eenmaal mee bekend bent, is het zeer logisch, en immense mogelikheden.

ik zal wanneer ik echt dieper in MSoundFactory ga duiken, het is nu de tijd. zal ik een aparte thread aanmaken. dit ding is het waard in mijn ogen, het is bijna solderen op het scherm....

MSoundfactory is vaak in de aanbieding, maar sinds dat nu ook de MDrummer (volledig kompleet, en zelfs de sampler/synthises modules van MDrummer zijn generator modules geworden...) er bij zit, die normaal in sale voor €125 gaat. ik ga nooit uit van de volle prijs, je krijgt m er gratis bij. laat MDrummer als effekt (ja effekt), en je hebt simpelweg MDrummer in een MSoundFactory jasje.

https://www.meldaproduction.com/MSoundFactory

in 3 versies, nu, dus. gratis, een LE (light), en full.

en zoals altijd even zelf promotie:

wanneer je nog geen account hebt, of je hebt al een account, maar nog niks gekocht, voor het aanmelden voor de nieuwsbrief ontvang je 10 credits (1 credit = 1 euro), en kun je een coupon van een andere melda gebruiker, zoals ik, gebruiken om nogmaals 20% korting te krijgen.

MELDA3295356
 
Back
Top