iZotope Tonal Balance Bundle Crossgrade from any paid iZotope/Exponential Audio

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.453
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
ja een hele mondvol: iZotope Tonal Balance Bundle Crossgrade from any paid iZotope/Exponential Audio


via jrrshop voor....... $167, oftewel zo'n €150 schat ik... de eerste discount die je ziet, is niet de beste, gebruik GROUP en dan krijg je dat bedrag.

een keigoeie aanbieding voor izotope mastering en mixing liefhebbers.

ik ben verleid, maar heb zelf t-racks 5 "MAX" (tussen aanhalingstekens, want identiek aan MAX, maar opgebouwd uit 2e hands aankopen en de group buy... en met 1 ekstra plugin...), en wavelab pro 10, met spectalayers pro 6. en wat andere mastering compressors of plugins die daar voor te gebruiken zijn.
(en alle elements versies van izotope, wel geen ozone 9... neutron versie weet ik even niet, wel rx7 elements)

neutron is leuk, maar in cubase kan het al, en heb een nog ander alternatief voor neutron (meldaproduction...). en de werkwijze is mij te veel uit handen nemen, wat ik niet wil.

het lijkt mij geen uitbreiding van mijn arsenaal te zijn. wie weet haalt iemand me nog over...

dit is geen kritiek op izotope, ieder zijn ding. ik ben eerst in t-racks gerold, via de reverbs... wavelab en spectrralayers heb ik onlangs aangeschaft. lijkt me toch een goeie mastering suite, bij elkander.

maar voor wie een iris 2 heeft, een trash 2, een izotope xxxx elements...

$167!!

o ja, de link:

https://www.jrrshop.com/izotope-tonal-balance-bundle-crossgrade

en let op, any paid, aangezien alle elements versie op een bepaald moment gratis zijn, behalve rx7.... of trash 2 of iris 2....
 
Waaaaaaw, dit is wel echt een bizarre deal. En dat werkt dus ook als je alleen Ozone Elements hebt? Dan ben ik om, super! :halleluja

Bedenk me net dat ik Ozone Elements ooit gratis kreeg bij een Duits Magazine. En Iris 2 bij een aankoop bij Plugin Boutique. Of zou dat ook gewoon werken? En hoe controleren ze dat?
 
Waaaaaaw, dit is wel echt een bizarre deal. En dat werkt dus ook als je alleen Ozone Elements hebt? Dan ben ik om, super! :halleluja

Bedenk me net dat ik Ozone Elements ooit gratis kreeg bij een Duits Magazine. En Iris 2 bij een aankoop bij Plugin Boutique. Of zou dat ook gewoon werken? En hoe controleren ze dat?

wanneer je een serial registreert bij izotope, neem ik aan, dat ze kunnen zien of het een gratis of een betaalde is, een gokje is dit.

wie weet heeft iemand ervaring er mee? tot een paar dagen of een week geleden was er een deal bij plugin boutique. h

eb daar breaktwaeker gekocht (over drumcomputers gebruiken, en slicen...). iris 2 en trash 2 (+2 expansions) heb ik nog als een bundel gekocht. tegenover gratis, was dan duur. geen spijt want geweldig spul.

ik zie bij plugin boutique b.v. dit nog:

https://www.pluginboutique.com/produ...ron-3-Elements

wel wat duurder, maar... kan je gebruiken... iig niet de volle mep, elements zijn vaak in de sale...

en vraag me ook wel af, hoe ze het kontroleren. ik ken een produkt waar ze het niet kunnen kontroleren.. denk via de serials. nooit iets rechtstreeks bij izotope gekocht. ik krijg wel de "offer" via mijn account voor de tonal bundle voor $199. je kunt ook even inloggen, bij izotope. want 167 + 29 = uh. ow ik was eens de beste in hoofdrekenen... $196....

nog een EDIT:

wanneer je louter gratis produkten hebt, kan het zijn dat je toch de tonal bundle voor $199 als aanbieding krijgt via je izotope account. kan. weet het niet. aangezien ik een aantal betaalde izotope produkten heb. kan dat dus zelf niet checken. 2 elements versies heb ik eens zelf gekocht, ja de ozone 8, was niet nodig... rx7 elements voor $10 ooit, die gebruik ik soms.. die zie je amper of niet gratis.
 
Laatst gewijzigd:
Nogmaals dank voor de tip. Ik heb het hele pakket net gekocht voor €154,29. Dat lijkt me een super deal! :okdan: Ozone Elements stond netjes geregistreerd, kon iemand via de chat van Izotope zien.

ok! fijn! mooi pakket, voor een erg fijne prijs. de elements en standard versies zijn eigenlik zoethoudertjes (al is rx7 toch uitgebreider dan ik dacht, ontdekt via... spectralayers pro 6... nadat ik m had aangeschaft.). de advanced versies zijn, ja het woord zegt het al. en de afstemming lijkt me erg fijn.

ik ben verleid geweest. maar als ik niet zou hebben wat ik nu al heb (van verschillende developers), zou ik het zeker gekocht hebben. ik kan het niet rechtvaardigen, met wat ik al besteed heb aan steinberg, t-racks, meldaproduction, PA...

ben benieuwd hoe het pakket bevalt!
 
Als Neutron 4 uit is en zo'n deal komt weer langs, dan pak ik 'm :)

Deal, dan probeer ik mijn hand op de knip te houden :D Ik deed vanmiddag een testje en het is echt een mooie pakket. Meestal ben ik niet zo dol op presets, maar met wat finetunen had ik al snel een acceptabele mix. En dan snap ik de helft van de functies nog niet. Ben er blij mee :okdan:
 
Deal, dan probeer ik mijn hand op de knip te houden :D Ik deed vanmiddag een testje en het is echt een mooie pakket. Meestal ben ik niet zo dol op presets, maar met wat finetunen had ik al snel een acceptabele mix. En dan snap ik de helft van de functies nog niet. Ben er blij mee :okdan:

goed om te horen, mixmaster!
 
Back
Top