iZotope plug-in's voor $9

peterdh

Ringtones & notifications
Lid sinds
13 april 2007
Berichten
2.812
Locatie
Santpoort-Noord
Bij Plugin Boutique. Info via Rekkerd. Het gaat om Iris 2, Trash 2, Stutter Edit, BreakTweaker Expanded, Ozone 9 Elements, RX 7 Elements, Neutron Elements en Nectar Elements. Ik heb zelf Iris 2 al en vind hem best goed klinken voor een software synthesizer. Over Stutter Edit heb ik al enthousiaste reacties gelezen. Actie loopt tot 2 maart.
 
Iris heb ik al een tijd. Ik vind dat nog steeds een leuke plug. Stutter Edit lijkt me ook wel leuk, heb ik (nog) niet. Maar twijfel omdat dat volgens mij ook met een van die Native Instruments Tim Exile plugs. (Ik weet ff niet uit mijn hoofd welke)
 
Gisteren stutter edit gekocht, voor nog geen 9 euro.
Leuke tool. Het is alleen echt goed zoeken en tweaken om iets te vinden om in producties te gebruiken.
Het zijn namelijk vooral DJ achtige effecten.
De rest van de genoemde izotope plugins heb ik al en zijn volgens mij ook in een bundel te halen voor 50,-

Mocht je Trash 2 nog niet hebben, dan zou ik die zeker halen.
Als je die hebt heb je geen enkele andere distortion/saturation/tape plugin meer nodig.
 
leuk spul, er is ook een bundel aanbieding, voor €49 of zoiets, weet niet wat het allemaal bevat.
iris 2 heb ik al, evenals trash 2 met 2 expansions. beide erg goed.

ik heb de breaktweaker gekocht, nog niet uitgeprobeeerd. de stutter edit lijkt me ook een goede plugin, maar denk niet echt geschikt voor wat ik doe, of de voorbeelden passen niet binnen mijn beperkt kader, ahum. en heb semi modulaire en soft modulaire plugins die hetzelfde zo ongeveer kunnen. voor de prijs natuurlik niet te laten, maar stutter is niet mijn ding, wellicht zie ik iets over het hoofd. pas later besef wat je er zelf mee kan doen.

maar de breaktweaker, alsof ik al niet genoeg drumcomputers heb (soft dan...), leek me wel waard om te proberen.

wilde dit hier ook al plaatsen maar peterdh , je bent me voor.

o ja wanneer je ozone 8 standard wil hebben voor $49, dus iets minder in euor's, ga dan naar:

https://plugindiscounts.com/product/izotope-ozone-8-special-offer/

let op versie 8!
 
Gisteren stutter edit gekocht, voor nog geen 9 euro.
Leuke tool. Het is alleen echt goed zoeken en tweaken om iets te vinden om in producties te gebruiken.
Het zijn namelijk vooral DJ achtige effecten.
De rest van de genoemde izotope plugins heb ik al en zijn volgens mij ook in een bundel te halen voor 50,-

ja nu het zegt, DJ achtige effekten. daarom niet zo mijn ding. maar wellicht is het een zeer bruikbare plugin, kom ik op dingen nooit gedacht.... en zoals al gezegd het is zeker een zeer goede plugin.
maar heb al zoveel gekocht, wéer.......
 
Inderdaad leuk voor dj, maar ook voor overgangen in de muziek die ik maak. Wat het unieke maakt is dat je alles onder je midi toetsen zet waarna je lekker gaat spelen en dan de juiste noten kiest voor het juiste effect.
Ga hem wel kopen!
 
maar de breaktweaker, alsof ik al niet genoeg drumcomputers heb (soft dan...), leek me wel waard om te proberen.

Ik vind Breaktweaker een toffe plug in voor electronische beats, loops en ritmes., je kan ook heel makkelijk ritmes veranderen enz.
Zeker als je altijd itb werkt dan is dit een hele leuke plugin.
Die aanbiedingen schelen wel een stuk zeg; ik kocht 'm ooit toen ie net uit was nog voor iets van 185 euro en ook Iris die ik kocht in een sale kostte me nog iets van 50 euro of zo en dan nu voor 18 euro met z'n tweëen is echt voor niets.
Twee goede plugins voor bijzondere sample editing.
 
Ik vind Breaktweaker een toffe plug in voor electronische beats, loops en ritmes., je kan ook heel makkelijk ritmes veranderen enz.
Zeker als je altijd itb werkt dan is dit een hele leuke plugin.
Die aanbiedingen schelen wel een stuk zeg; ik kocht 'm ooit toen ie net uit was nog voor iets van 185 euro en ook Iris die ik kocht in een sale kostte me nog iets van 50 euro of zo en dan nu voor 18 euro met z'n tweëen is echt voor niets.
Twee goede plugins voor bijzondere sample editing.

ik heb m nog maar kort kunnen uitproberen, weinig tijd gehad, maar inderdaad, in die korte tijd merkte ik al dat de workflow mij beviel, én dat je erg leuke dingen mee kan doen.
ik heb de iris 2 + trash 2 (+ expansions) nog voor iets van €45 gekocht... volgens mij een half jaar later, weet niet meer, kon ik iris 2 gratis bij pluginboutique krijgen, en bij novation (wanneer je hardware hebt van hun, krijg software aanbiedingen, soms gratis;) de trash 2.... wellicht heb ik nog een gratis licentie liggen voor de iris 2, kan zijn dat ik die al heb weggegeven. moet ik nog uitzoeken.

nou ja. sja, ik weet niet hoe lang breaktweaker en iris 2 hebt, ze zijn toch al lang "daar", je hebt er in ieder geval al lang mee kunnen werken... is dat een rationalisering (in de psychologie, een beredenering (een te onprecies woord maar goed) achteraf, om iets goed te praten, voor jezelf)? nee, niet geheel lijkt mij. ik weet soms, dat je wanneer iets uitkomt, al is het bedrag toch laag, of via een omweg, unfiltered audio LION b.v., toen die uitkwam wilde ik m hebben!, die zal over een half jaar (of eerder), wel in de aanbieding zijn voor $49 (zonder TAX...) bij plugin alliance, en met een voucher kom je dan op €30. zo heb ik de DS Thorn 1.2 ook gekocht... ik heb, met een voucher van KVR, voor de helft van de introduktieprijs kunnen krijgen. wat een gebrabbel! ach, da kenne we nu wel van mij... ik heb m al in aantal tracks gebruikt, is een prachtsynth. en ben weer presets aan het maken.

goed.

living ITB.....

maar er zijn soms vreemde wegen, om iets te verkrijgen, zonder het hele bedrag neer te leggen. ja, 2e hands, lang wachten soms. veel 2e hands gekocht, of gewoon wachten...

over breaktweaker, ja makkelik ritmes veranderen, heeft wel meer dingen die ik zag, die erg leuk kunnnen werken. dus krachtige plugin.
en iris 2, al gebruik ik m té weinig, is een zeer goede plugin. ik gebruik veel samples (eigen fabrikaat), en het heeft te maken wat ik dan wil met die samples, of ik gooi ze door meerdere sample "editors", of samplers, met meer uitkomsten/resultaten. genoeg samples om door iris 2 te gooien, en ze heel anders laten klinken.
 
Inderdaad leuk voor dj, maar ook voor overgangen in de muziek die ik maak. Wat het unieke maakt is dat je alles onder je midi toetsen zet waarna je lekker gaat spelen en dan de juiste noten kiest voor het juiste effect.
Ga hem wel kopen!

Voor deze track heb ik ook wat edits kunnen vinden in Stutter edit :P

https://soundcloud.com/rutger-s/power-play

1e edit op 0:24.
2e edit op 1:16.
3e edit op 2:17.
4e edit op 2:44.
 
Voor deze track heb ik ook wat edits kunnen vinden in Stutter edit :P

https://soundcloud.com/rutger-s/power-play

1e edit op 0:24.
2e edit op 1:16.
3e edit op 2:17.
4e edit op 2:44.

Strakke track man, restecp
 
Als ik naar de Izotope site ga en inlog, kost stutteredit 199,-

[edit] Gevonden [/edit]
 
Laatst gewijzigd:
Bedankt voor de tip! Ik heb die Neutron Elements 3 gekocht, kan nergens vinden welke features die Elements versie precies heeft, er wordt alleen maar over Neutron 3 of Neutron 3 Advanced gesproken, Neutron 3 Elements vind je eigenlijk niets over. Wordt nog een verassing dus.
 
Back
Top