Arturia’s Rev PLATE-140 reverb effect plugin is gratis tot 31/12

Klinkt zeker goed, bespaart me een enorme kast hier naar de zolder te sjouwen. Top.
 
Nee,zelfs gratis ga ik het niet downloaden.Ondertussen zijn er weeral gratis plugins te downloaden op het internet aan de lopende band.Het stoort me gewoon wat belangrijk is.Muziek maken.
Ik herhaal voor sommigen...Muziek maken,componeren,harmonie,dat is creëren,niet gaan kiezen en uit proberen welke reverb van de 20 plugins je gaat gebruiken!En het dan nog niet weten.Ik heb één reverb plugin en 85 toonladders om iet mee te doen nu.
 
Verschijnt bij mij niet in dat arturia center. Kan hem Downen maar na 15 minuten nog steeds geen activatie knop. Registratie ging prima trouwens.
 
Verschijnt bij mij niet in dat arturia center. Kan hem Downen maar na 15 minuten nog steeds geen activatie knop. Registratie ging prima trouwens.

Same here, uurtje geleden geregistreerd en nog steeds niets te zien binnen Arturia Software Center (alleen een buy knop)
 
Het is wat onduidelijk, ik zat ook te wachten maar na 5 minuten kwam ik erachter dat als je in het software center op explore products klikt dan zie je 'm in het rijtje staan en kan je 'm downloaden.
Dan installeert ie 'm vanzelf en even later als je dan je daw opent staat ie erin.
 
Het is wat onduidelijk, ik zat ook te wachten maar na 5 minuten kwam ik erachter dat als je in het software center op explore products klikt dan zie je 'm in het rijtje staan en kan je 'm downloaden.
Dan installeert ie 'm vanzelf en even later als je dan je daw opent staat ie erin.

Maar er moet een activate knop in dat software center staan bij products als je hem gedowned hebt. En die staat er niet. Ik draai soundstudio en die doet au’s en daar kwam ie niet bij staan.

Ik vermoed dat ze het handmatig licenseren. Dus als er niemand in op kantoor is, dat er niks gebeurt. Maar ik roep maar wat.
 
Maar er moet een activate knop in dat software center staan bij products als je hem gedowned hebt. En die staat er niet. Ik draai soundstudio en die doet au’s en daar kwam ie niet bij staan.

Ik vermoed dat ze het handmatig licenseren. Dus als er niemand in op kantoor is, dat er niks gebeurt. Maar ik roep maar wat.

kans is groot dat ze nieuwe licenties aan moeten maken, zoiets eens opgevangen bij een ander produkt. vreemd genoeg is het mij wel vrij snel gelukt. goed er is nog tijd, en de demo werkt zonder beperkingen.

staat ie wel in je account, op de website zelf?

EDIT: was bij steinberg, bij resellers geen licenties. maar ik neem aan dat ze gegenereerd moeten worden, en dat zal op een of andere wijze gaan, hee wat vaag, zal eens hele vage muziek gaan maken met deze PLATE...
 
Maar er moet een activate knop in dat software center staan bij products als je hem gedowned hebt. En die staat er niet. Ik draai soundstudio en die doet au’s en daar kwam ie niet bij staan.

Ik vermoed dat ze het handmatig licenseren. Dus als er niemand in op kantoor is, dat er niks gebeurt. Maar ik roep maar wat.

Ik heb het softwarecenter aangezet en gezorgd dat ik ingelogd was, hij staat dan nog niet bij je products ook al heb je 'm gedowned, dit vond ik ook verwarrend.
Dan heb je drie opties en als je dan op explore klikt krijg je allerlei software van Arturia te zien.
Als je dan wat scrolt kom je Rev tegen en daar klik je op.
Dan download ie 'm en gaat daarna installeren.
Ter controle even Ableton geopend en daar stond ie tussen de vst's.
Dit is hoe het bij mij ging, ik kan er niets anders van maken.
 
Ik heb het softwarecenter aangezet en gezorgd dat ik ingelogd was, hij staat dan nog niet bij je products ook al heb je 'm gedowned, dit vond ik ook verwarrend.
Dan heb je drie opties en als je dan op explore klikt krijg je allerlei software van Arturia te zien.
Als je dan wat scrolt kom je Rev tegen en daar klik je op.
Dan download ie 'm en gaat daarna installeren.
Ter controle even Ableton geopend en daar stond ie tussen de vst's.
Dit is hoe het bij mij ging, ik kan er niets anders van maken.

Hey Willem,

Je begrijpt het probleem niet goed/leest eea niet juist. Eea is correct geinstalleerd, het product is te zien in Arturia Sofware Center en de VST is beschikbaar in Ableton, echter de licentie hebben we niet gekregen, waardoor de software aangeeft dat je het product moet registeren om het te kunnen gebruiken, maar dat gaat dus niet zonder licentie code :P. De enige optie die dan beschikbaar is (in Arturia Software Center), is een knop om het product te kopen, maar die knop leidt vervolgens naar een 404 pagina.
Als je inlogt bij je Arturia account dan zie ik alleen meer eerder geregistreerde producten en niks van de Rev.

ik denk dus dat idd zoiets is als vink zegt, probleem met de licenties files die op zijn/opnieuw moeten worden aangemaakt.
 
Hey Willem,

Je begrijpt het probleem niet goed/leest eea niet juist. Eea is correct geinstalleerd, het product is te zien in Arturia Sofware Center en de VST is beschikbaar in Ableton, echter de licentie hebben we niet gekregen, waardoor de software aangeeft dat je het product moet registeren om het te kunnen gebruiken, maar dat gaat dus niet zonder licentie code :P. De enige optie die dan beschikbaar is (in Arturia Software Center), is een knop om het product te kopen, maar die knop leidt vervolgens naar een 404 pagina.
Als je inlogt bij je Arturia account dan zie ik alleen meer eerder geregistreerde producten en niks van de Rev.

ik denk dus dat idd zoiets is als vink zegt, probleem met de licenties files die op zijn/opnieuw moeten worden aangemaakt.

Je hebt gelijk, nog even gechecked en idd in Ableton in demo mode, ik had 'm nog niet geprobeerd.
Ik had alleen gekeken of ie tussen de vst's stond.
Toch wel vreemd als ie momenteel gratis is?
 
Back
Top