UVI Friday the 13 Th sale !

Hallo,

Yep, het klinkt heel goed maar er zijn te veel "voorbeeld" klanken die niet direct bruikbaar zijn. Ze geven wel een goed idee van wat kan.
Het zal dus, voor mij, in het begin zoeken zijn naar enkele die passen in wat ik wil doen en dan te proberen kneden naar wat ik echt zoek.
Later zal ik wel vanaf "nul" kunnen beginnen, hoop ik.

Ik heb ook Komplete met Kontakt en Massive X. Deze zijn ook heel goed en kunnen dan soms gelijke zaken en ook weer andere zaken.
Die heb ik trouwens ook nog maar recent dus vrees maanden of jaren zoet te zijn. Hopelijk komt er nog eens een track uit mijn lijf want op
wat naspelen en wat zitten tokkelen gebeurt er hier niet veel... haha.

Als ze nog eens een promo doen, krijg ik wel een mail. Ik zal het dan terug melden op het forum. Het leuke aan hun gehele deal : nog een extra voucher van 100 euro.
Daar heb ik dan 4 euro bijgelegd om de orchestral suite te kopen voor Falcon. Die is niet zo groot maar heel goed. Een mooie aanvulling op wat Kontakt biedt alsook
wat Halion Sonic van Steinberg heeft (goede klanken maar dan in de GM stijl, vind ik). Die sonic zit in Cubase en valt goed mee voor B&B sounds.

Fijn eindejaar en een productief 2020 !

Paul (ogic)
 
Back
Top