Black Friday / Cyber Monday sale deals 2019

Al. Die summit kon je elders hebben -15% met de info hier
 
Nou, toch maar overstag met een Summit pre-order. Bedankt :D

Hey FYI ik heb sinds 12 november de Summit in backorder staan bij Bax. De levertijd stond toen op 8 dagen. Zoals we gewend zijn van Bax klopt daar helemaal niks van. Zij zijn al maanden aan het adverteren, met 4 weken, 2 weken, 6 dagen en dan vervolgens weer van voren af aan te beginnen. Nu krijg ik dus elke week een volgende delay notificatie met een week verschuiving. Ik stoor me niet zo aan een opgeschoven leverdatum, maar wel aan het continue valse informatie verschaffen. Ik heb daarom maar weer eens contact opgenomen met Bax en ze dit verteld. Uiteraard kan de persoon die ik aan de lijn had daar zelf niet veel mee doen, maar hij ging wel zijn best doen deze boodschap aan de betreffende afdeling over te brengen. Nou we zien wel of daar resultaat van komt.

In any case, hij heeft voor mij met de leverancier gebeld om de daadwerkelijke leverdatum te achterhalen, die stelde: niet eerder dan de 1e of 2e week van januari, then you know...
 
In any case, hij heeft voor mij met de leverancier gebeld om de daadwerkelijke leverdatum te achterhalen, die stelde: niet eerder dan de 1e of 2e week van januari, then you know...
Ja uiteraard neem ik alle voorspellingen van Bax met een Bak zout. Bij Thomann staat 2-3 weken dus ik hoop ergens toch dat de "10 werkdagen" een beetje correct is. Van Thomann ben ik iig gewend dat de schattingen meestal wel goed kloppen.
We gaan het zien, toch kon ik die korting niet laten liggen :P

[edit: op beide sites alweer aangepast. 1e week januari dan ..]
 
Laatst gewijzigd:
Blac Friday heeft me dit jaar 300 euro gekost.Valt mee.De tijd van kopen en kopen en daarna verkopen is gedaan.Vind je geen creativiteit in het weinige dat je hebt,dan denk ik ook niet met veel.Meer is beter?Een mijmering waard.
 
Ik heb het gelaten bij de evengoed nog prijzige Softube plugin versie van de OTO Biscuit (leuk!) en een upgrade naar Cherry Audio Voltage + Electrodrum voor weinig.
 
Nog 10 uren Cyber Monday bij Waves.
Zelf kon ik het niet laten. Plugins kopen voor tenminste $ 50, eentje uit een selectie gratis. En koop je voor $ 100, is er een tweede selectie en nog één gratis.
https://www.waves.com/
Ik heb dit weekend dus 2 Abbey Road plugins aangeschaft.

Bij Thomann hebben ze dezelfde prijzen, maar reken je af in Euro's ipv in Dollars (via PayPal). Dollar is toch goedkoper. En je krijgt bij Thomann ook niet bij bestelling van € 50 eentje gratis.
 
Nog 10 uren Cyber Monday bij Waves.
Zelf kon ik het niet laten. Plugins kopen voor tenminste $ 50, eentje uit een selectie gratis. En koop je voor $ 100, is er een tweede selectie en nog één gratis.
https://www.waves.com/
Ik heb dit weekend dus 2 Abbey Road plugins aangeschaft.

Bij Thomann hebben ze dezelfde prijzen, maar reken je af in Euro's ipv in Dollars (via PayPal). Dollar is toch goedkoper. En je krijgt bij Thomann ook niet bij bestelling van € 50 eentje gratis.

Paypal verdient goed geld met valuta omrekenen. Dat je het weet. ;)
 
Nog 10 uren Cyber Monday bij Waves.
Zelf kon ik het niet laten. Plugins kopen voor tenminste $ 50, eentje uit een selectie gratis. En koop je voor $ 100, is er een tweede selectie en nog één gratis.
https://www.waves.com/
Ik heb dit weekend dus 2 Abbey Road plugins aangeschaft.

Bij Thomann hebben ze dezelfde prijzen, maar reken je af in Euro's ipv in Dollars (via PayPal). Dollar is toch goedkoper. En je krijgt bij Thomann ook niet bij bestelling van € 50 eentje gratis.

waves plugins koop ik via audiodeluxe of plugindiscounts, dan krijg je sowieso een discount op een plugin, $29 wordt dan $26, soms minder. het hangt er vanaf welke de goedkoopste is soms. audiodeluxe, de discount, zie je pas in t karretje. plugindiscounts wanneer je bent ingelogd. de waves aanbiedingen, b.v. nu 2 plugins + 1 gratis, of 1+1 (paar maanden geleden) werkt ook via deze websites. je kunt zelfs via deze websites een deal krijgen op de WUP (en de WUP op windows is pas nodig nadat.... het niet meer werkt...). het zijn officiele waves resellers.

(ik ben even uitgekocht bij waves, heb een mooie selektie, goeie plugins...)

(en t lijkt ook te wisselen, soms heb ik plugins voor $23 of zelfs minder kunnen kopen, je moet wat afspeuren.. soms is de discount bij audiodeluxe scherper, maar het lijkt al een tijdje minder scherp)
 
niemand die heeft opgemerkt dat VPS Avenger weer voor de helft van de prijs is?

https://www.pluginboutique.com/produ...-Avenger-Synth

of via vengeance zelf.

ik snap nu niet of er een dongle noodzakelijk is of louter codemeter. goed. ik heb 'm niet gekocht, dat blijkt uit de vorige zin, ik heb een demo geïnstalleerd. al snap dat ik dat het een geweldige synth, of beter workstation is, merkte ik dat ie voor mij niet werkt. (en nu maar een heel verhaal weggehaald...) er zitten bizondere dingen in. de harmonizer, FFT filter, maar goed die heb ik ook in DS thorn v1.2, b.v. wel niet zo uitgebreid, of wel? ga ik toch door.
dit is mijn gevoel. ik weet dat er mensen dol enthousiast zijn over deze synth, en terecht dunkt me. wie weet kom nog eens overstag, maar heb al zo veel, waar ik zo veel uit haal...

goed, wel een prachtig ding voor een goede prijs!

arnomusicman graag gedaan! jrrshop doet geen waves, maar wel b.v. softube, en andere. geeft ook een otomatische discount (niet altijd, GROUP of FORUM proberen, werkt dan soms ook niet), daarmee kun je heel wat goedkoper een plugin skoren. en soms werken ook de kortingskode van, b.v. softube, maar die is al versleten... het afspeuren naar de beste deals kost niet zoveel tijd, maar kan een hoop schelen..
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top