Melodyne upgrades

Fifth Bot

d[-_-]b
Lid sinds
14 mei 2018
Berichten
2.734
Locatie
Nijmegen
Melodyne essential is een versie die je vaak gratis bij andere plugins/daws kado krijgt. Deze kan je nu upgraden naar assistent/editor of studio, voor respectievelijk $49,-/$149-/$299,-.

ikzelf heb de upgrade naar assistent gedaan, daarmee heb je de beschikking tot alle tools, die je op een mono track kan uitvoeren (maw voor vocals dus). Ik ben erg onder de indruk van deze software, helemaal voor die prijs.

hier een overzicht van de verschillende versies:
https://www.celemony.com/en/melodyne/editions-and-technical-matters

En hier de webshop met de aanbiedingen:
https://www.jrrshop.com/catalogsearch/result/?q=melodyne+upgrade&order=relevance&dir=desc
 
Ik had de aanbieding ook via Melodyne gehad, komt meestal eens per jaar langs. Inderdaad ook erg tevreden ermee, ik heb de Editor versie om met polyfoon materiaal te kunnen werken. Ik vind Melodyne iig fijner werken dan Tune van Waves, dat heeft een beetje priegelige interface.
 
Ik had de aanbieding ook via Melodyne gehad, komt meestal eens per jaar langs. Inderdaad ook erg tevreden ermee, ik heb de Editor versie om met polyfoon materiaal te kunnen werken. Ik vind Melodyne iig fijner werken dan Tune van Waves, dat heeft een beetje priegelige interface.

Echt supervet hoe je de audio bijna kunt kneden als klei! Die Editor versie voor polyfoon materiaal gaat er zeker ook wel komen, maar eerst ff wat andere prioriteiten :D
 
Echt supervet hoe je de audio bijna kunt kneden als klei! Die Editor versie voor polyfoon materiaal gaat er zeker ook wel komen, maar eerst ff wat andere prioriteiten :D

Ja, ik weet nog wel een jaar of 10 a 15 terug dat ik het voor het eerst zag hoe ze een zanglijntje simpelweg aanpasten.
Ik zat met verbazing te kijken toen.
 
Twee jaar geleden kocht ik Melodyne 4 Essential met tegelijk een upgrade naar 4 Studio. Dat kostte toen (in de sale) totaal ca. 300 USD.
Ik vind het - ondanks de pittige prijs - een no-brainer! :okdan:
En je kunt je (kostbare) tijd beter in Melodyne investeren dan in al die gratis plug-ins (waarvan je 90% toch nooit zal gebruiken). :)
 
Back
Top