D16 Group releases Godfazer

Chojin

Criss Cross Rhythms
Lid sinds
19 november 2015
Berichten
379
Locatie
Hoorn
big.jpg

We'd like to announce that Godfazer / Advanced Modulation Unit has just been released.
The new SilverLine effect combines multiple modulation and filter types in a single versatile plugin. Tremolo, chorus, rotary speaker, filter or phaser - Godfazer has it all!

We've prepared special Special Offer for our loyal customers - buy Godfazer now for 25 Eur instead of regular 69 Eur: RNUP-DW8U

Use the coupon at our online shop and save 44 Eur. This offer ends on Nov 18th, 2019.
 
Wil je hem zelf niet kopen? Je geeft namelijk (hopelijk bewust) je persoonlijke code weg. Tof van je als je een ander hiermee blij maakt.
 
ik heb 'm voor €25 gekocht, echt een goed ding. zonder eerst een demo te downloaden. ik zag al, dit is iets wat goed gebruiken kan.

ik weet niet hoe persoonlik die kode is, je krijgt ook een e-mail, dat de "kassa", ze worden een reseller genoemd door d16, geheel onafhankelik van elkaar werken. een account bij d16 is wat anders dan een account bij de reseller.

wanneer je op de link klikt OP, lijkt het te werken, de kode wordt toegepast. dus kan meerdere keren gebruikt worden, lijkt het.

ik heb een andere kode ontvangen, en gebruikt, maar zoals al gezegd, de kode mag dan persoonlik zijn, d16 group heeft geen weet welke kortingskode wordt ingevuld, en de reseller lijkt dat ook niet kontroleren, kan dat ook niet.

ben benieuwd of de kode door anderen kan worden gebruikt, voor €25 krijg je een erg kreatieve plugin. het woord kreatief gebruik ik niet graag, het is een kreatief ding, in de zin; voor sound design, erg mooi. zoals de toraverb 2 en de sigmund. de 2 andere effekt plugins die ik heb van d16.
 
Het is zeker een aanrader. Ik ga wel kijken of ik Syntorus en Fazortan2 nog nodig heb als ik Godfazer besluit te kopen. Bij m'n eerste vergelijking tussen presets klonk Syntorus ruimtelijker dan Godfazer. Ik hoop echter dat dit een kwestie van de juiste instellingen vinden is.
 
Back
Top