Eventide Quadrovox gratis!

het leek me leuk om te proberen, maar ik haak weer af. eerst een account bij de plugin site, dan nog bij eventide, en dan nog bij ilok
te veel gedoe!


Ghehe,

Het klinkt nu net alsof je onrecht wordt aangedaan.
Maar dat is waarschijnlijk niet wat je bedoelt of wel?

;)
 
Een account aanmaken bij 'Audio Plugin Deals' (en downloaden Quadravox) doe je in 2 minuten.
[Een Eventide account en een iLok user ID had ik al]
En dit geeft mij mogelijk ook een (nog) lagere upgrade prijs naar Anthology XI (met Black Friday a.s.). 8)

@ vink: super bedankt voor de tip! :)
Eventide (gratis of niet) heeft altijd mijn interesse.

NB: Deze deal loopt wel over ca. 24 uren af.

Over het gebruik en de setup van Quadravox Pitch Shifter:

 
KatieMusic ik had al heel lang (of wat is lang) een paar iLok synths, de AIR, wie heeft ze niet. je krijgt ze gewoon gratis. maar toen ik softube modular stapte moest ik wel aan de iLok, nu zelfs 2 dongles, terwijl ze niet eens per se noodzakelik zijn, maar het voelt veiliger... of t is gewoon een tic...
en een eventide account en audioplugin account had ik ook al.. van audioplugin nooit iets gekocht, alleen ingeschreven, voor een freebie, welke ben ik vergeten.

en eventide, heb een 4tal reverbs, is goe spul, en vaak in de sale.

en inderdaad, vergeten te melden er zit een eindtijd op, op deze aanbieding, eind der tijden!

dank voor het filmpje, overigens. ik ga altijd eerst een plugin gewoon op gevoel ontdekken en vrij snel duik ik de manual in, of kijk ik een filmpke. de diepte in.

EDIT: overigens een erg leuke plugin die quadrovox, je kunt een geluid kompleet veranderen, of simpel weg meer "aanzetten" met de mogelikheden. het is best een uitgebreid ding, in zijn resultaten.
 
KatieMusic ...en eventide, heb een 4tal reverbs, is goe spul, en vaak in de sale.
Klopt, Softube heeft (heel) goede plug-ins! Ik heb er ook een aantal in de sale gekocht. Ik verwacht dat ze eind november a.s. weer sale hebben.
Met Modular van Softube heb ik (nog) geen ervaring...
 
Klopt, Softube heeft (heel) goede plug-ins! Ik heb er ook een aantal in de sale gekocht. Ik verwacht dat ze eind november a.s. weer sale hebben.
Met Modular van Softube heb ik (nog) geen ervaring...

ja van softube heb ik naast de modular (en alle modules...) een aantal plugins, de fet compressor (veel gebruikt), de passive/active pack (3 eq's) ook erg goed, de tsar-r1, het kleintje, maar klinkt groots. de mix bundle heb ik gekocht, 2e hands, zo goedkoop zie je ze nog niet in de sale, tot dusver. en de time/tone bundle voor de tube delay, en de drawmer, die iedereen gratis krijgt bij focusrite, maar heb een 2e hands motu... maar de plugins, behalve de modular, voor een prikje. de effect plugins vind ook heel goed, veel gebruikt, laatste minder, gebruik minder compressors, alhoewel... pak ineens de arturia emulatie, waarom? sja, die werkte lekker. de fet compressor van softube blijft wel 1 van de beste compressors naar mijn smaak, niet voor het recht toe aan werk, al kan dat ook, maar voor shaping erg goed.

de modular modules wel in het begin de sale, later introduktie korting, liefst via jrrshop, geven ekstra korting, en géen BTW/VAT.. aanrader jrrshop voor sommige zaken...

terug naar quadrovox, kreeg net een e-mail, via audioplugin, dat je de octavox voor $29 kunt kopen.
en direkt van eventide de mangledverb flash sale voor $29. liever de mangledverb dan de octavox, heb ook ultrapitch, mharmonizermb, quadrovox is al leuk zat.

verdorie die black friday, wilde helemaal niets nieuws kopen....

EDIT: even gekeken bij jrrshop, de standaard discount werd niet toegevoegd, GROUP hielp, 4 dollar minder.

dus eventide mangledverb via jrrshop voor $24. wellicht heeft audiodeluxe het nog goedkoper. het is soms zoeken.

ik heb accounts bij een 5tal of meer webshops, handig om de laagste prijs te krijgen.
 
Laatst gewijzigd:
uiteindelik toch de octovox via eventide gekocht, leuke plugin vanwege de midi mogelikheden, je kunt uit een sound; ik ben al met een nummer bezig gebaseerd op 1 preset die ik zelf heb gemaakt met UA LION; een geheel andere sfeer of etc. etc. eruit halen. leuke van een zelf presets maken, dat dezelfde presets door effekten totaal anders kunnen worden.

sja, ook de mangledverb gekocht, op de valreep. daar gaat mijn goede voornemen. nou ja, de octavox was al te leuk en gebruikte m al, de mangledverb moet ik nog echt ontdekken gaan, met byome, of een effect chain kan je ongeveer hetzelfde behalen, maar merkte dat de klankkleur van mangledverb geheel anders is.

terug naar octovox, je krijgt als je de gratis plugin hebt geregistreerd, een e-mail van eventide. waarschijnlik zal ik wel eens los te krijgen zijn. maar ook de quadrovox blijft zijn kracht behouden, tegenover de octovox.
de MHarmonizerMB kan ook veel maar werkt toch anders, werkt voor andere bewerkingen goed. de octovox is ook makkelikker... de melda's gebruik ik vooral wanneer ik echt heel precies wil werken, wat ze kunnen ekstreme dingen. en dus ook wanneer ik ekstreme dingen wil.

goed genoeg.
 
Ik heb hem ook geprobeerd maar ben niet enthousiast. Het werkt alleen goed op een monofone bron. Zodra ik het op een synth zette met overlappende noten of akkoorden werd het direct vreselijk vals. Ik heb dit nog nooit meegemaakt met andere pitch-shifters/shimmers. Zelfs op +1 oct wordt het nog vals. Ik denk dat eventide gewoon niet voor mij is, ik heb ook die stereo room reverb een keer gratis gehad, is werkelijk de slechtste reverb die ik heb. Ook de h9 was ik geen vrienden mee.
 
Back
Top