X

Korting bij Bax: lees ff hoe ik goedkoper kocht via marktplaats link :)

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Korting bij Bax: lees ff hoe ik goedkoper kocht via marktplaats link :)

Ik kijk op de website van bax voor een setje adam t7v's - ik vind deze goedkoper als ik via marktplaats ze zoek, en doorgelinkt wordt naar bax. Dat scheelt je zomaar eventjes ipv 195 per stuk, 170 euro per stuk. En dan nog even een mailadresje ingeven en hoppa, ipv 390 ->>>> 335 euro een set op komst.
    Onklopbaar lijkt me, zelfs wetende dat 't volgende week black friday is.
    ///Zo mooi als oud spul maken ze het niet meer///

Originally posted by klinkske View Post
    zelfs wetende dat 't volgende week black friday is.
    Dat is pas eind november. De 29ste.
    “Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather.”

Comment

Dan heb je mooi weer €5 verdiend. Want een setje kost €340 bij Bax.

René

Comment

​ oh ok. Anyway, mocht mijn bericht onduidelijk zijn: ik tip dus om te zoeken op marktplaats, dat leverde me in dit geval een betere prijs op bij bax dan we website zelf. Mss geldt dat nog voor meer spul. Alvast niet voor een OB6 merkte ik haha

prijzen veranderen per minuut blijkbaar. Een set kost me normaal ver 195 per stuk bij bax, als dat nu niet meer zo is is de prijs aangepast sinds deze middag. Elders betaal je pakweg 370 voor n set retour (en musicstore doet blijkbaar geen gratis verzend meer, kost je 15 euro)

Bijgevoegde bestanden
        Laatst gewijzigd door klinkske , 22 oktober 2019, 18:12.
        ///Zo mooi als oud spul maken ze het niet meer///

Comment

Working...
        X