Eventide Sale en meer op Audiodeluxe

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.453
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
Die SP2016 en T-Verb vind ik echt heel goed.

de T-Verb heb ik al een tijdje en is zeker geen one-trick pony, wat ik vreesde.. vrees!
de SP2016 heb ik een demo van gehad tijdens de introduktie, niet gekocht toen.

de laatste juist veel, of wat is veel, een zeker aantal, reverbs gekocht. en voor deze prijs.

ik ontdek ik 'm nu pas, wat ie kan, hij is inderdaad erg goed.
 
Eventide SP2016 is een van mijn favoriete reverbs dit moment... Een koopje aan deze prijs.
 
Hahahah... ik heb me weer over laten halen... :walker: Het is inderdaad een fijne reverb dus bedankt voor de tip!

haha, welke heb je aangeschaft?

Wilde Black Hole aanschaffen, maar die is gewoon 199,- met 15% korting?

het was maar een korte aktie, de black hole is dit jaar erg vaak voor $29 in de aanbieding geweest, dus grote kans dat die ie weer snel aangeboden wordt voor die prijs. eventide heeft veel sales.
 
Wilde Black Hole aanschaffen, maar die is gewoon 199,- met 15% korting?

Zoals Vink zegt is 'ie vaak voor minder te krijgen, het is een van de plugins die regelmatig in de uitverkoop zit. Ook de moeite waard overigens, ik gebruik hem best veel.
 
haha, welke heb je aangeschaft?

Ik had blackhole inderdaad al eerder voorbij zien komen en twijfelde toen (en nog). Ik heb de SP2016 genomen nadat een aantal mensen hier aangaf deze veel te gebruiken. Ik had eerder al T-verb aangeschaft dat ook een prachtige reverb is. Misschien pak ik volgende keer Blackhole mee... maar moet even rustig aan doen.
 
Wilde Black Hole aanschaffen, maar die is gewoon 199,- met 15% korting?

Ja ik heb SP2016 gister gekocht en toen waren er nog maar een paar uurtjes over in de actie. Dus je was net te laat maar wat anderen ook al stelden: Blackhole komt vaker voorbij als aanbieding. Nog even geduld...
 
Ja ik heb SP2016 gister gekocht en toen waren er nog maar een paar uurtjes over in de actie. Dus je was net te laat maar wat anderen ook al stelden: Blackhole komt vaker voorbij als aanbieding. Nog even geduld...

mooie reverb, ik heb toen ie uitkwam een demo versie gehad, overtuigde me toentertijd niet. nu wel, is een erg mooie reverb, goed inzetbaar voor meerdere sounds. wellicht kwam het ook dat ik een "reverb mode" zat, en aantal reverbs gekocht heb, in sale. en 2e hands..

ja de blackhole, een paar dagen geleden die gebruikt, ipv de SP2016, de ik eerst op had staan, de blackhole is meer voor sounddesign, kwam iets lekkers uit.

en ja met wat geduld, black friday staat al op de hoek, komt de blackhole weer voor weinig.
 
Blackhole is top ja, maar inderdaad meer voor sounddesign dan als mix tool. Ik heb Eventide Omnipressor gekocht voor €47, een mooie compressort.
 
Back
Top