The King multibandcompressor + 21 gig samples + Izotope Iris 2 = 8 euro!

En het grappige is, bij die Iris 2 zit ook weer een sample pack van 11 GB.

Ik ga deze maand Neutron 3 standard aanschaffen. Nu in de aanbieding voor 99,-
Neutron elements bevalt zo goed als channel strip en die heb ik ooit gratis gekregen bij een aankoop van 3 euro.
Het enige wat nog ontbreekt is de mogelijkheid om multiband dingen in te stellen en natuurlijk de CPU usage en opstartijd die bij versie 3 enorm is verbeterd.
 
Laatst gewijzigd:
Bedankt voor de tip! Ben voor de drie Sonivox Orchestral Companion plugins gegaan, gaan zeker een keer van pas komen.
 
Als je neutron elements hebt kan je voor 99 upgraden naar advanced. Ik ben dat deze upgrade via Time
​​​​​​&Space beschikbaar is.

Hmm misschien vergis ik me. https://www.timespace.com/products/izotope-ozone-8-advanced?variant=1379447767050
​​​​​​ Dat is Ozone en geen Neutron. Misschien geldt een vergelijkbare aanbieding voor Neutron..

De aanbieding voor upgraden vanuit Neutron elements naar Neutron 3 standard is inderdaad 99 euro. Voor advanced het dubbele.
Ozone heeft goedkopere upgrades, maar daar verwacht ik binnenkort versie 9 van.
 
Heb een chord progressie vst gekocht voor 8 euro en de iris 2 erbij. Iig bedankt voor de tip.
 
Heb je ze al uitgeprobeerd? Het lijkt namelijk onwaarschijnlijk goedkoop.

Ik heb deze drie Sonivox Orchestral Companion (Brass, Woodwins en Strings) ook gekocht.
Inmiddels heb ik ze ook al redelijk wat keren aangezet om te testen en vergelijken met wat ik al heb.
Helaas is het voor mij eigenlijk een miskoop.
Het spul is niet per se heel slecht ofzo, maar ik vind de geluidskwaliteit niet goed genoeg en ze voelen niet voldoende expressief aan.
Libs waarmee ik heb vergeleken: Native Instruments Symphony series, Fluffy Audio, Versilian Studio's en vast nog iets wat ik nu vergeet.

NI en Fluffy zijn een stuk prijziger dan de Sonivox plugs dus dan zou je kunnen beargumenteren dat die Sonivox toch hun bestaansrecht hebben.
Ik denk ook dat dat wel het geval is.
Maar voor mij is het geen aanvulling.
Mocht je toch graag wat aardige blazers en strijkers hebben en niet veel geld te besteden hebben zou ik de free Versilian Studio's downloaden.
https://vis.versilstudios.com/products.html
(Helemaal onderin, Freeware "VSCO 2 COMMUNITY")
 
Iemand nog een leuke plugin om iris te verkrijgen?

Ik kom uit op "the riser" voor 8 euro. Ik kan verder weinig vinden wat mij echt boeit maar misschien zie ik wat over het hoofd? Heb nog tot 31 aug :)
 
Back
Top