Vengeance Sound VPS Avenger Synth met 50% korting

Bedankt! Ik ga ze ook eens bekijken.
Zelf kan ik er ook 2 aanraden maar deze zijn betalend: ADRS Sounds VPS Avenger Masterclass & Groove 3 Vengeance Avenger Explained

die van groove 3 is erg goed, ik heb zelf een jaar abonnement op groove3, dus deze kon ik daar helemaal kijken, maar daar heb ik in eerste instantie heel veel aan gehad. Wel missen daar nieuwe functies die in de loop der tijd zijn toegevoegd aan vengeance.
 
Ik had deze vorige keer gemist, maar hij is er weer. Alles met 50% korting met code 'xmas50'. Ik heb Avenger en 2 expansions gekocht, mooi spul wel.
 
Zojuist de demo even geprobeerd van Avenger voor de eventuele aanschaf van de volledige versie, echter bij 3 noten met de init patch spelen drijft de CPU usage op tot 100%. Heeft iemand anders toevallig ook de demo geprobeerd en last van dit probleem?
 
Ik weet niet hoe het met de demo zit en wat voor computer je hebt, maar met de originele orginele versie nergens last van. Kan, samen met alle andere plugin die ik gebruik (gemiddeld 2 a 3 per track, 60 tracks total + lading softsynths) makkelijk 10 Avengers draaien zonder problemen. Ge ruik een 4 jaar oude laptop (Pentium 7/16gb ram)
 
Ik denk niet dat mijn computer het probleem is (vrij recente i5/16GB). Mogelijk is het toch de demo versie, de laatste demo versie is 1.4.2 en in de change log zie ik toch wel een aantal fixes voor CPU spikes na deze versie.
 
Back
Top