50% korting bij waldorf

kwantumekanniks

Stamgast
Lid sinds
25 juni 2012
Berichten
223
Locatie
Amsterdam
Hoi!

Kreeg deze Coupon code: yourday

in m'n mail van Waldorf. Geldig op softsynths, soundsets voor Blofeld en License SL. Geldig t/m zaterdag 18/11.

Als dit de verkeerde plek is hievoor, laat maar weten.

Groet!
 
Altijd de goeie plek hier als het gaat om kortingen,cashback,promocodes,couponcodes,aanbiedingen,actiecodes,solden,gratis,voordelig aanbod,koopje van de maand,beste deals,groepsaankopen,enz.;)
 
Twijfel nog altijd over de Sample License voor de Blofeld. “Grappige” is dat deze steeds duurder wordt, maar er wordt niks aan veranderd....
 
Ja, software kost tog niets, daar kunnen ze altijd korting op geven.

Ja, al die ontwerpers, programmeurs, testers en systeembeheerders werken allemaal voor niets. Toch aardig van ze. Er worden tenslotte pas kosten gemaakt als het op een chipje staat en er een doosje omheen zit.
 
Ja, al die ontwerpers, programmeurs, testers en systeembeheerders werken allemaal voor niets. Toch aardig van ze. Er worden tenslotte pas kosten gemaakt als het op een chipje staat en er een doosje omheen zit.

Nadat ze een 1000-tal stuks verkocht hebben en uit de ontwikkelkosten zijn, is iedere verkoop quasi pure winst want de productie en distributie kost is in tegenstelling tot “chipjes met een doos rond” quasi gratis. Maar de echte afzetters zijn die met een subscription werken...

Oh ja, ik zit zelf in de software business... :-)
 
Wanneer de ontwikkelaar uit de kosten is zou je het inderdaad pure winst kunnen noemen maar dan zijn er even goed de kosten van de website, reclame, service etc. En het is een mooie constructie.
Ik kan mij een discussie herinneren waarbij men vond dat als een ontwikkelaar uit de kosten was, dat de software dan maar gratis moest worden. Aan de andere kant heb je ook weer ongeloofwaardige bedrijven die zijn plugins van de ene op de andere dag 200 euro duurder maken, en een tijdje later weer veel goedkoper (Eventide ultrachannel, Plugin Alliance spul)..
 
Zoals met alles in het leven denk ik ... heb je het er voor over, koop het. Vind je het te veel, koop het dan niet.
 
Ook leuk als je iets oveehoudt dat je kan investeren in de ontwikkeling van nieuwe producten. De meeste zeurpieten hebben zelf nog nooit oliebollen verkocht. Waardeloze gratis download generatie....:beard:
 
Back
Top