Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Eventide 4 of july flash sale.
En ook nog summer 2019 korting van audiodelux.


https://www.audiodeluxe.com/search/site/Eventide?f[0]=bm_field_on_sale_now:true

Eventide Blackhole, MangledVerb en UltraTap momenteel ook als flash sale (1/7 tm 9/7) bij PluginBoutique. Ook EUR 29 (en een paar cent). Zelfde prijs als Blackhole ten tijde van de recente actie ter gelegenheid van de publicatie van de eerste foto van een werkelijke blackhole).
https://www.pluginboutique.com/deals/show?sale_id=5389
 
Eventide 4 of july flash sale.
En ook nog summer 2019 korting van audiodelux.


https://www.audiodeluxe.com/search/site/Eventide?f[0]=bm_field_on_sale_now:true

Eventide Blackhole, MangledVerb en UltraTap momenteel ook als flash sale (1/7 tm 9/7) bij PluginBoutique. Ook EUR 29 (en een paar cent). Zelfde prijs als Blackhole ten tijde van de recente actie ter gelegenheid van de publicatie van de eerste foto van een werkelijke blackhole).
https://www.pluginboutique.com/deals/show?sale_id=5389

bij jrrshop nóg goedkoper: $24.65
 
Initial Audio Sektor wavetable synth momenteel 90% korting bij plugin boutique van 123,50 euro voor 13,50 euro;

https://www.pluginboutique.com/produ...78413796253720

hoe fijn is deze sektor, voor de prijs aantrekkelik. ik heb zelf pigments, waves codex, MSoundFactory (kan je eigen wavetables bouwen, o.a. het is zgn. super-synth, nog lang niet af), reaktor modules om je eigen wavetable synth te bouwen (en natuurlik niet beperkt tot dat, kan samen gaan met samplers, sub osc, oscillators, etc. nou ja, modular met 250 modules kan ver gaan).

EDIT: vergeten heb ook synthmaster 2.9.
 
hoe fijn is deze sektor, voor de prijs aantrekkelik. ik heb zelf pigments, waves codex, MSoundFactory (kan je eigen wavetables bouwen, o.a. het is zgn. super-synth, nog lang niet af), reaktor modules om je eigen wavetable synth te bouwen (en natuurlik niet beperkt tot dat, kan samen gaan met samplers, sub osc, oscillators, etc. nou ja, modular met 250 modules kan ver gaan).

Ik kende 'm niet maar kreeg vandaag bericht van plugin boutique en ben gaan kijken en ik vind dat je voor zo'n klein prijsje een heleboel krijgt.
Ik kon alleen zo snel niet ontdekken of je ook samples kon importeren dus even een mailtje gestuurd aan Initial Audio.
Krijg volgende week m'n nieuwe pc als het goed is en dan zal ik 'm installeren
 
Ik kende 'm niet maar kreeg vandaag bericht van plugin boutique en ben gaan kijken en ik vind dat je voor zo'n klein prijsje een heleboel krijgt.
Ik kon alleen zo snel niet ontdekken of je ook samples kon importeren dus even een mailtje gestuurd aan Initial Audio.
Krijg volgende week m'n nieuwe pc als het goed is en dan zal ik 'm installeren

okee, ik zit nu een kvr thread te bekijken, het lijkt dat samples importeren kan, er staat ook bij de update van 1.3, iets over user wavs. ik download nu de demo...
ik heb nog een halve pound, dus dat scheelt, de rewards bewaar ik voor andere aanbiedingen..
in de kvr thread zijn heel wat mensen er zeer tevreden over, meer dan, en ook natuurlik, heel wat niet.. zoals altijd...

EDIT: live time updates.. ook niet onaardig..
 
Ik heb deze al een tijdje en vind hem fijn.
Eigen samples importeren kan inderdaad.

Je moet er dan zelf een expansion pack maken. Dit is heel eenvoudig.
Ik heb gelezen dat ze ook van plan zijn een "wavetable maker" te gaan maken.
Iets wat met Serum volgens mij al kan.
Serum heb ik overigens zelf niet.
 
Ik heb deze al een tijdje en vind hem fijn.
Eigen samples importeren kan inderdaad.

Je moet er dan zelf een expansion pack maken. Dit is heel eenvoudig.
Ik heb gelezen dat ze ook van plan zijn een "wavetable maker" te gaan maken.
Iets wat met Serum volgens mij al kan.
Serum heb ik overigens zelf niet.

okee fijn om te weten, demo werkt... drap and drag user samples... er is een 1.2.3 beta, volgens mij, die ook start en end kan aangeven. de demo is 1.2.2... klinkt goed, al ben ik niet in mijn studio, op mijn laptop. zag ook dat je eigen wavetables kunt plaatsen en samples, als "expansions".
serum heb ik ook niet, ik mijd de supersynths... prijs, en wat ik heb ik, kan het allemaal, niet in éen instrument (je de MSoundFactory zal zo'n ding worden). en ja, het geluid zal anders zijn, etc.

ja, met serum kun je eigen wavetables maken. wat wel prettig is. MSoundFactory kan t ook al. en synthmaster 2.9, dat was ik even vergeten, niet zo uitgebreid als MSoundFactory, maar gaat toch aardig.

goed. ik demo verder.
 
Laatst gewijzigd:
Mooi dat je ook samples en wavetables kan importeren, geeft lekker veel mogelijkheden in ieder geval.
Ik zag dat je die effect sektie in willekeurig elke volgorde kan plaatsen en je kan zelfs tijdens een opname een effect in real time verschuiven naar een andere plek en dat kan hele leuke sound variaties geven lijkt me.
Dit ding kan heel veel in ieder geval en ook vind ik 'm intuitief zo op het eerste gezicht, dat werkt ook wel lekker.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb 'm ook in een eerdere kortingsactie gekocht. MPE werkte niet goed (pitch bend op alle noten en niet per noot) en ze zeiden toen dat ze met een update zouden komen en dat hebben ze gedaan. Ik vind het een leuke synthesizer en zeker voor die prijs. Ik beleef er veel plezier aan. Ik geloof niet dat het echt "unieke mogelijkheden" heeft boven andere softsynths zoals Avenger maar het is een heel leuke synth voor echt een zeer schappelijke prijs. Leuke sound-design opties en redelijk intuïtief.
 
Gisteren kreeg ik bericht terug dat je samples gewoon kan droppen, voor jullie al bekend maar ik vond het fijn dat ik na een paar uurtjes al een reaktie kreeg, snelle reaktie.
 
Net even anders, dus wellicht interessant voor de introductieprijs:

https://www.sampleson.com/akoustic-s...nthesizer.html

Arrrghhh.. had ik net mijn VGAS (virtual gear acquisition syndrom) onder controle... maar ik heb een diepe zwak voor dit soort alternatieve synth technieken dus ik kon het niet laten. Ziet er zeer interessant uit. Er zijn zoveel parameters die je kunt tweaken bij Acoustic modelling synths dat het verschil er vooral in zit hoe de parameters tweakable worden gemaakt aan de gebruiker. Hier hebben ze een leuke invalshoek gekozen. In het filmpje waar ze een overzicht geven van de patches hoor ik een aantal geluiden die heel vergelijkbaar zijn met andere Acoustic modelled synths die ik heb maar het interface geeft een andere aanvalsrichting voor het creëren van je eigen patches. Mooi spul. Bedankt voor de tip. Ik heb nog niet geïnstalleerd en dus nog niet mee gespeeld wegens tijdgebrek maar ik heb wel iets om naar uit te kijken.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top