Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hebben sommigen onder jullie nog eten in huis?:halleluja

nee.:W:beard:

Ik h̶e̶b̶ had een spaarpotje voor als er dit soort acties komen maar die is nu leeg :-)

ik ook, maar die is nu dieper dan leeg, het was me een aanbiedingsmaand, van spul, dat ik niet kon laten liggen.

voor wusik liefhebbers, 80% korting, met EASTER coupons. ook voor niet wusik liefhebbers. ik heb de 8008, al een tijd, en met deze kortingskode de station v10 preorder gekocht (en dan heb je m nog niet), al genoeg plugins gekocht, en een DAW (of 2...) afgelopen maand, om veel uit te zoeken en te implementeren in mijn workflow.

https://www.wusik.com/w/

de coupon staat bovenaan. is groot uitgemeten. is being there, BIG LETTERS.

wusik heeft leuke dingen.... niet alles is interessant genoeg voor mij, de samplers wel.

er zijn veel andere dingen die ie maakt.

maar neem aan dat wusik hier wel bekend is...
 
wusik heeft leuke dingen.... niet alles is interessant genoeg voor mij, de samplers wel.

er zijn veel andere dingen die ie maakt.

maar neem aan dat wusik hier wel bekend is...

Ik kende het niet maar ik ben sinds kort me weer eens aan het verdiepen in de synth wereld (na zo'n ruim 20 jaar er totaal niet naar omgekeken te hebben). De wereld is enorm veranderd (en verbeterd) sinds de late tachtiger jaren... Wusik heeft inderdaad interessante producten. Voor €€€87,10EUR het hele oeuvre van Wusik op de kop getikt inclusief twee pre-orders. Voor dat geld kun je het bijna niet laten liggen en help je toch een kleine ontwikkelaar een beetje verder (want zonder de korting had ik waarschijnlijk niets gekocht en dus ook niet van hen gehoord).... op de credit-card dus in anticipatie van een salaris storting :-D

vink Bedankt voor de tip!
 
Ik kende het niet maar ik ben sinds kort me weer eens aan het verdiepen in de synth wereld (na zo'n ruim 20 jaar er totaal niet naar omgekeken te hebben). De wereld is enorm veranderd (en verbeterd) sinds de late tachtiger jaren... Wusik heeft inderdaad interessante producten. Voor €€€87,10EUR het hele oeuvre van Wusik op de kop getikt inclusief twee pre-orders. Voor dat geld kun je het bijna niet laten liggen en help je toch een kleine ontwikkelaar een beetje verder (want zonder de korting had ik waarschijnlijk niets gekocht en dus ook niet van hen gehoord).... op de credit-card dus in anticipatie van een salaris storting :-D

zeker interessante produkten... maar ay! ay! die tips hier leiden tot gaten in je budget.. sja, dat kost mij ook mijn kop, vooral de afgelopen maand. ik heb me weten in te houden bij wusik.

voor anderen die ook geïnteresseerd zijn, wusik heeft vaker flinke sales. bizonder figuur die er achter zit overigens, is geheel open over zijn bipolariteit (nieuwe term voor manisch-depressief), als ik het goed herinner, was of is het bipolariteit. maar hij heeft zeker een reputatie, en zijn plugins en is ook een host/plugin, worden zeer hoog gewaardeerd.

de 8008 die ik al heb, is een semi-modulaire sampler, very nice. ben benieuwd naar de wusik station v10, ik heb me kunnen weerhouden, om v9 te kopen..

maar je hebt, 3ddie, een mooie verzameling plugins, die erg veel kunnen. de samplers zijn kleine meesterwerken. en mooi dat je m zo geheel ondersteund, terwijl ik, ahum, een pre-order, voor bijna niets heb.... maar heb de 8008 wel in een sale gekocht, die niet zo "steep" was als deze.

er zijn nog "gems" te vinden, wusik, kv331, unfiltered audio (maar is wel prijziger), glitchmachines. kv331 is niet zo uniek, maar heeft een zeer aktieve user base, en ze zijn direkt aanspreekbaar. dat ze niet zo'n unieke maar wel erg goeie sampler/synths maken, dat is weer wat anders. en er komt een nieuwe syntmaster uit, die volgens mij harmor en avanger naar de kroon gaat steken. dus uniek is niet negatief bedoeld, de synthmaster 2.9 (ook in aanbieding nu) is een soort one-in-all synth/sampler, zoals avenger (al is avenger nog wel een stuk uitgebreider, maar het lijkt dat ze ook resynthesis en andere zaken gaan implementeren).

wusik is ook, ik ben de naam van de maker zelf vergeten, is ook zeer aanspreekbaar, hij test dingen goed uit, luistert, heeft graag feedback.
zelfs live-chat op zijn website!

en we moeten full bucket music nooit vergeten, free plugins, met een klank, die elke grote pluginmaker jaloers maakt...
 
Vengeance Avenger Trance Two Expansion is vandaag uitgekomen en als je er snel bij bent dan heb je nog 20 procent korting. Ik heb hem zelf direct aangeschaft met die 20 procent korting aangezien ik de trance one expansion ook fantastisch vond en heel veel gebruik als basis.

dit is de demo video ervan
 
tot 9 mei heeft Izotope de RX en reverb suite in de aanbieding.

ik had ze gemaild omdat die aanbieding niet in mijn upgrade lijst stond en kreeg direct een rechtstreekse link plus nog een extra code voor een discount als goedmakertje omdat die niet in mijn lijst stond, dus voor RX standard heb ik uiteindelijk maar 170 euro hoeven te betalen, dat in samenhang met de vorige 9 euro aanbieding voor die elements versie, heb ik RX7 standard op deze manier voor 179 euro. Dat is een stuk beter dan de 410 euro die die normaal kost :)

Dus mocht je 1 van deze producten nog goedkoop aan willen schaffen dan is het verstandig om dit rechtstreeks via de izotope site doen, daar betaal je in dollars wat toch een stuk voordeliger is dan via plugin boutique in deze specifieke situatie.

RX 7 standard is met name enorm handig als je veel remixen maakt en vocals of bijvoorbeeld de drums uit volledige tracks wilt isoleren. Via de music rebalance tool kun je dit op bizar goede wijze voor elkaar krijgen.
 
bij pluginboutique is er weer een mooie glitchmachines te koop: de polygon. sampler/player, granular. €4,64 (prijs fluktueert...).

https://www.pluginboutique.com/product/1-Instruments/5-Sampler/1912-Polygon

en gratis bij iedere aankoop, bij pluginboutique, deze maand: W.A. Production SphereDelay.

https://www.pluginboutique.com/articles/1456

aangezien ik alle glitchmachines plugins alreeds, zo goedkoop (er zijn uitzonderingen: de cryogon en de palindrome zijn wat duurder in de sale, maar voor wat ze kunnen...), heb, nog niks bij pluginboutique gekocht, zodat iets over die delay zeggen kan.
 
Vandaag ontving ik een email waarin stond dat bx_oberhausen bij Plugin Alliance no9 2 dagen (tot 5 mei 24:00 Californian Time) 129 USD kost. Hier staat dat hij 179USD kost maar de prijs zal waarschijnlijk wel uitchecken naar 129USD gaan. Ik heb het niet zelf gecheckt want ik hoef deze plug zelf niet. Maar hij schijnt mooi te zijn en ik hoor zo nu en dan geluiden van mensen dat ze er interesse hebben dus leek het me zinvol hier te posten.


https://www.plugin-alliance.com/en/products/bx_oberhausen.html
 
Home Grown Sounds - Circular Group Buy eindigt morgen:

https://hgsounds.com/product/circular-for-kontakt/

Voor de mensen die er niet bekend mee zijn:
Je kan je voor 20USD inschrijven en hoe meer deelnemers hoe meer levels er unlocked worden.
Een soort spelletje zeg maar :)
Nu is het einde van de termijn in zicht en dit is dus het meest aantrekkelijke moment in te stappen want nu kost deelname nog steeds 20USD alleen weet je al zeker wat je krijgt.
En dat is niet mis!

Ik vind daarnaast het spul van HG-Sounds heel tof.
Het is wel erg complex allemaal, maar dat maakt het ook wel leuk.
Verwacht geen binnen-de-lijntjes-kleur-instrumenten maar juist spul wat je als gebruiker mee op reis neemt richting een vakantie oord of, als je een pechdag hebt, richting frustratie en chagrijn :D
 
bij audiodeluxe, pluginboutique en andere is de PSP 2445 EMT in de aanbieding, de prijzen verschillen niet zoveel. heb 'm gekocht, vanwege dat het een reverb is met een bizonder karakter, en 2 emulaties bezit, die zelfs in "tandem" kunnen gebruikt worden (wat de ene kan, de andere niet, het verschil kan in de mix mode (emulatie mix mode) dan verdwijnen, beide algoritmes worden gebruikt, ze bezitten ieder een andere accent op freq spec). goed, onduidelik, maar onhelder, ha!

bij audiodeluxe krijg je Metric Halo Dirty Delay er gratis bij, tot 7 mei, dacht ik, bij pluginboutique de spheredelay van w.a. production.

de Metric Halo Dirty Delay is wel een "oudje", wordt wel vaker, zag ik goedkoop aangeboden, maar lijkt me een goede plugin. moet 'm nog proberen. er zijn meedere oudjes, die nog immer goed zijn...
 
Ik heb die PSP 2445 EMT ook gekocht. Mooie galm vind ik.
Nu vind ik PSP wel veel mooi spul maken. De B-Scanner is ook in de aanbieding en goed.
En de E27 EQ vind ik ook heel mooi.

Die Metric Halo Dirty Delay heb ik via een ander kanaal bemachtigd.
"Wel aardig" is mijn oordeel op dit moment.
Het is een delay met een EQ/filter en oversturing in de feedback lus waardoor je progressieve achteruitgang van je delay tabs kan maken.
Leuk maar ik vind het totaal resultaat niet zo mooi dat ik er zeer enthousiast van word.
Ik vind het leuker zulke dingen te maken met andere plugs zoals bijvoorbeeld:

Glitchmachines - Quadrant,
Unfiltered Audio - Byome,
Kushview - Element (=meta plug) of
AAS - Objeq Delay
 
Ik heb die PSP 2445 EMT ook gekocht

ja, prachtige reverb, was gelijk onder indruk, zeer bruikbaar. quadrant en byome heb ik ook, de andere 2 plugins die je vermeldt ken ik niet. de dirty delay ook geïnstalleerd, zit nu in effect chain, dus kan 'm nog niet beoordelen op zich. was aan het "dabblen", wat soms leuk uitpakt. de psp stompdelay is mijn favoriete delay...

maar nu: cubase 10

in de elements/artist/pro versie met 50% korting, op de steinberg site, tijdelijke aanbieding... vanwege 30 jaar... o ja, updates/upgrades vallen hier niet onder, blijkbaar.

tis gin plugin, maar dit is de discount thread, voor ITB.... dunkt me...
 
Cubase 10...

Geld dit ook als je de upgrade doet van 9.5?

Als ik ben ingelogd, zie ik dat het me 99euro kost voor de upgrade. Is dit goedkoop? En daarbij, is het ook de moeite waard om de upgrade uit te voeren?
 
Cubase 10...

Geld dit ook als je de upgrade doet van 9.5?

Als ik ben ingelogd, zie ik dat het me 99euro kost voor de upgrade. Is dit goedkoop? En daarbij, is het ook de moeite waard om de upgrade uit te voeren?

nee, het geldt niet, zoals ik al vermeldde, voor updates of upgrades. die aanbieding komt pas in juli/augustus. een beetje vreemd, maar goed. het is voor nieuwe gebruikers wel de ultieme kans.

je doelt op de pro versie? ik heb de update al gekocht van 9.5 pro naar 10 pro, ik kon niet wachten, en het is niet revolutionair, maar het heeft een aantal mooie aanvullingen.
eindelijk is variaudio 3 on par met melodyne, daarom wilde ik m graag, er zitten vele kleine, en wat grotere verbeteringen, uitbreidingen in. je kunt het beste even googelen of het iets is.

je zegt upgrade? doel je op een update? de termen zijn wat verwarrend.

maar upgrades/updates die sale komt er pas over een aantal maanden.

het is dus niet "goedkoop", de sale (voor updates/upgrades) is normaal 40%. 40 euro verschil. in de maanden dat ik m nu kan gebruiken, vind ik dat het wel waard, maar dat is een afweging die je zelf moet maken.
 
Voor mensen die al een DAW hebben (Ableton Live Standard / Suite, Logic Pro, Cakewalk Sonar Platinum / Professional, Digital Performer, FL Studio Signature / Producer, Pro Tools / Pro Tools HD, Reason (from Version 6), Studio One Professional) komen in aanmerking voor de "Competitive Crossgrade" naar Cubase 10 Pro voor "maar" 169,50. Je moet wel aantonen dat je al een licentie hebt op één van de genoemde producten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top