Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Sonivox Orchestral Companion & Air music Xpand!2 gekocht :D
Heb jij beiden kunnen downloaden? Sonivox geeft een error bij openen van de zip. Xpand!2 werkt wel.
 
Heb jij beiden kunnen downloaden? Sonivox geeft een error bij openen van de zip. Xpand!2 werkt wel.

Geen idee nog. Ben beide aan het downloaden. Vanavond kan ik het pas testen (want moet zo weg). Heb je Windows of Mac versie?
 
Windows
 
tsjonge, lees ik die deal van stutter edit, ga ik naar die site, is die actie net weer afgelopen en is die weer 229 euro, dan toch maar weer wachten op de volgende actie :frons:
 
Hier doet hij het zonder problemen (MAC). Bij mij kwam hij niet in een zip. Maar gewoon een installatie-bestand.
 
Hhhm, m'n broertje heeft ook de zip gedownload, maar kreeg ook een error bij openen. Ligt dus iig aan de aanbieders kant.
 
En het is gelukt. Ik gebruikte altijd Peazip om uit te pakken, maar nu met 7zip kan ik de archive wel uitpakken. Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht:stupid
 
Niet echt korting maar wel weer een hele leuke!

Gratis d16 syntorus chorus, als je een novation of focusrite account hebt en nog een focusrite product niet geregistreerd hebt kun je dat nu doen. En dan ook 50% korting op d16-101 en punchbox.

De vorige keer hoefde je niets te registreren en kreeg je de plugins door alleen in te loggen, ik weet niet of dat nu ook het geval is. Ga ik zo uitproberen.
 
Oke je moet dit keer wel wat registreren. Heb een preamp geregistreerd en krijg nu de serials en 50% kortings code.
 
Morgen ff m'n Compounder registreren.
 
Ja ik vraag me af of je elke keer wat moet registreren de komende maanden of dat 1 product voldoende is, in het eerste geval heb ik ook nog het een en ander liggen :D

Het lijkt er op dat ze elke maand een actie hebben, dus niet te snel producten registreren denk ik.
 
Oke nog eentje, als je een novation product hebt, en je registreert hem dan heb je recht op 1 van de de volgende piano's:

Studio Grand, Modern Upright, Mark One or Electric Grand van XLN Audio.

Geld niet voor novation producten die je al geregistreerd had helaas, ik had al een remote25 geregistreerd staan en daarmee krijg ik de optie niet. Heb nu een ander product geregistreerd en krijg meteen een serial.

Dus nog even wachten op de volgende maand met je andere producten registreren (focusrite en novation zijn hetzelfde bedrijf en gebruiken allebei hetzelfde product registratie formulier)
 
Laatst gewijzigd:
En het is gelukt. Ik gebruikte altijd Peazip om uit te pakken, maar nu met 7zip kan ik de archive wel uitpakken.

Goed idee om een andere unzipper te gebruiken.
Ik had nog niet zo lang geleden toen de AIR Expansion pack voor 75 Dollar te koop was een probleem met Structure.
Die heeft een 30 gb sample library erbij en met 7zip kreeg ik steeds een error met installeren.
Na 3 pogingen heb ik met winzip uitgepakt en toen verliep de installatie vlekkeloos.
 
Ik heb AIR Xpand!2 voor 1$ gekocht bij AudioDeluxe: https://www.audiodeluxe.com/products/virtual-instruments/air-xpand2

Nog eentje,

Sonivox Orchestral Companion - Strings vsti

99 % korting, normaal 127 euro, nu 1,17 euro tot 31 januari

http://www.pluginboutique.com/produ...-Instrument/1845-Orchestral-Companion-Strings
Tja, dat is de meest voordelige strings sample library. Maar is het wat voordat ik 9 GB ga downloaden??? Of heb je nog geen tijd gehad om de samples te luisteren?
[De korting (van 99%) bij Plugin Boutique geldt alleen vandaag nog]
 
Oké nou ik ben bij plugin boutique begonnen en gebleven vanwege de rewards en tokens die je opspaart.

Meteen weer een leuke, op je account kun je met 1 token een 91% kortingscode renderen voor loom ( additieve synth ) , 11 euro!

Staan er nog een aantal waar je met tokens een kortingscode code.kunt renderen maar deze leek me het meest interessant.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top