Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb het niet helemaal goed gedaan. Je hebt het Magazine nodig. Via een Duitse site en een willekeurig woord (bijvoorbeeld tweede woord uit de titel op pagina 38) maak je dan een serial aan. De installler staat op de ISO en ik heb ze nu beiden los gekocht voor 10 euro. Je kunt ze ook als combi voor 7 euro aanschaffen. En misschien kun je de installer ook wel rechtstreeks downloaden bij Izotope.
 
Als ik de combi kies komt er verzendkosten bij en kom je totaal op 11,50.

ik hoef dus alleen het digitale magazine te kopen?
 
Oké zodra de PayPal storing weg is en ik weer kan storten haal ik alleen het magazine. De installer alleen moet wel aan te komen zijn lijkt me.

bedankt!!
 
Je kan alleen rond komen met het magazine kopen voor 5 euro. De demo installer van ozone zelf is voldoende.

Ik heb inmiddels geld kunnen storten op mijn PayPal rekening die storing is nu verholpen. Normaal is dit instant, maar nu helaas niet. Mijn PayPal rekening geeft nog leeg aan. Lekker weer.

Ik heb gelezen dat die serial activeren tijdsgebonden is, dus na een tijdje kan het niet meer. We zullen zien of het gaat werken.
 
Nou ik heb de serial en de Installer! Nu het leuke, mijn serial is al geactiveerd op een ander account.

Maar een mailtje sturen.
 
Ik heb vandaag een mail terug gekregen van izotope, en ze hebben mij een nieuwe serial gegeven. Netjes van ze. Mooie koop voor 5 euro! Met black friday zal er vast wel weer een leuke upgrade prijs komen naar standaard of advanced.
 
Volgens Bedroomproducers kun je Ozone Elements nu zelfs voor 1 dollar bestellen.

1. Meld je aan voor de nieuwsbrief van Plugin Boutique.
2. Bestel iets, dat mag ook voor 1 dollar zijn.
3. Binnen 24 uur krijg je een mail met een couponcode voor Ozone Elements voor 1 dollar.

Dan ben je voor 2 dollar klaar.

Paar dagen geleden gedaan. Het is zelfs nog goedkoper. Als je al lid bent of je hebt je net aangemeld voor de nieuwsbrief, dan kun voor je voor $1 een aankoop doen. De (100%)kortingscode ontvang je snel. KLIK
 
Ja heb hem ook even gedaan, elements krijg je gratis. Hoewel ik de magazine 5 euro elements ook al had, heb ik deze ook maar gedaan. Wie weet is het met.black friday goedkoper om deze te upgraden naar standaard of advanced.

Bedankt!
 
Laatst gewijzigd:
HEXERACT synth(Auddict).The new generation of software synths.
Nu voorlopige intro prijs:88 euro(50% off).
Ziet er verdomd en klinkt goed uit.Maar nog in volle ontwikkeling.

Six different sound sources/types of synthesis, that can be blended/morphed, ala Wavestation-ish, with wavetable and wav import and sourcing. Hybrid sampling/synth engine for each source and a field of arps that also work in tandem with the sounds like Thrill, but more melodic and all of it controllable soundwise via x/y pad.

Also would like to mention, HEXERACT currently contains around 160 presets, and it’s worth mentioning that we’ll be releasing an extra few hundred for all users at no extra cost, spread over two or three packs, to complete a super strong and varied collection.

The manual is very near completion and we’ll have loads of material to release in terms of videos/tutorials etc. It’s such new terrotory that there are so many features to be discovered, and they certainly aren’t all immediately apparent. The thing is unbelievable, and funnily enough it looks like even we will be discovering more and more things we can create with it for the foreseeable future ;)

Een soort semi-modular sample based synth.Waarschijnlijk mijn kerst cadeau:mega:

http://hexeractsynth.com/

Update 1.1.0 eindelijk,maar loont de moeite,De sounds worden beter en beter.Klankenbanken worden uitgebreid zonder kosten.En degene die ze maken steken er wel hun tijd in.Indrukwekkend!
 
Dank heren voor het delen.
Paar dagen geleden heb ik onderstaande geprobeerd met succes.

Volgens Bedroomproducers kun je Ozone Elements nu zelfs voor 1 dollar bestellen.

1. Meld je aan voor de nieuwsbrief van Plugin Boutique.
2. Bestel iets, dat mag ook voor 1 dollar zijn.
3. Binnen 24 uur krijg je een mail met een couponcode voor Ozone Elements voor 1 dollar.

Dan ben je voor 2 dollar klaar.

Ozone iZotope Elements draait netjes in Cubase.
 
Ozone iZotope Elements draait netjes in Cubase.

Goed om te horen. Ik vind het trouwens geen fijne prijsstrategie van Izotope. Je laat mensen eerst de volle mep betalen en duwt het ze een paar maanden later bijna gratis door de strot. Ik zou me genaaid voelen. En wat zijn die prijzen van ze dan nog waard? "Ik kost 199 dollar. Weet je wat, 25 dollar is ook goed." Lekker geloofwaardig dan.
 
via audiodeluxe, waves gold met kortingskode ANN30 (staat gewoon op de site) wordt zo ongeveer €49 euro [euro teken valt weg, overigens... mods.. en ineens staat ie er 2maal...], voor 40 plugins. gekocht, by the way, sja....
 
Last edited by a moderator:
Waves is geen drol meer waard... jammer voor de mensen die wel dik betaald hebben...
 
Waves is geen drol meer waard... jammer voor de mensen die wel dik betaald hebben...

klopt, ze dumpen flink, volgens mij, maar ik ben pas waves plugins gaan kopen, buiten de L2 maximizer, een of twee maanden geleden. dus ik heb geluk... volgens mij, via audiodeluxe, is dit wel de goedkoopste aanbieding voor gold ooit, maar zoals al gezegd heb ik waves nooit zo interessant gevonden, maar ik merk dat er voor mijn werkwijze vele inzetbare plugins zijn. ik heb ze nu wel zo allemaal een beetje (die ik wilde hebben, niet alle plugins van waves....), en wat meer die ik niet zo nodig heb (maar je weet nooit), van gold, voor de prijs van 2 plugins (inklusief kortingskodes van audiodeluxe, of plugindiscounts lagere prijs) en dat er een paar plugins in zaten die ik wilde hebben, heb ik deze gekocht. en er zitten plugins, al een beetje mee gespeeld, die me zeer bruikbaar lijken, dus. voor bijna niks, 40 plugins, iets meer dan 1 euro de stuk...

en ja de WUP, maar goed, daar hoef je pas naar om te kijken, wanneer ze niet meer werken. wanneer je een mac hebt, zit je met apple die bij iedere update zowat elke plugin of daw naar de maan gooit (ik overdrijf), dan is de aankoop niet zo erg slim, maar met windows...

en wanneer de tijd daar is, kun je wellicht via weer akties, gewoon ze opnieuw kopen, in plaats van een WUP...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top