50% korting Korg Legacy plugins

Nou heb ze nog niet geïnstalleerd, me computer ligt plat en moet een herinstallatie doen maar vroeg het me alvast af, had verwacht dat na inloggen en aankopen ze meteen in je account zouden staan .
 
Bedankt voor de tip!

Ik had nog een (gratis) Korg m1 LE licentie en kon ik nu de naar de hele Korg Legacy collection upgraden voor 49 dollar... goeie deal :okdan:
 
Heb in de tijd gelukkig nog een Korg Wavestation gekocht voor 25 dollar. Supersynth! :-) Zelfs 'Don Solaris' vind de VSTi beter dan origineel.
 
Heb hier de hardware wave en vst wave, en merk kwa sound geen verschil. Wat wel grappig is, het display op de hardware nodigt uit tot programmeren, de vsti gek genoeg niet vind de vst erg onoverzichtelijk.
 
Wat wel grappig is, het display op de hardware nodigt uit tot programmeren, de vsti gek genoeg

Is dat niet meestal zo?
 
Heb hier de hardware wave en vst wave, en merk kwa sound geen verschil.

Dan moet je eens goed luisteren in het laag....erg groot verschil maar op zich niet erg. De VSTi klinkt nog steeds erg goed.

Ben het overigens met je eens dat de VSTi onoverzichtelijk is. Erg goede userinterface op de hardware versie.
 
Back
Top