50% korting Korg Legacy plugins

goeie deal.. die m1 klinkt erg goed.. en veel sounds..
 
btw.... is het de 64 bit versie van die plugin?
 
Ik moet nog wennen aan de vst, maar over het algemeen vind ik de plugin goed werken. Overzichtelijk en niet echt gedateerd ofzo. Echt bizar hoeveel bekende geluiden er uit dat ding komen, de '90 flitsen voorbij :D
 
Merk je nog op een of andere manier dat zo'n plugin al 14 jaar oud is?

Nee hoor. Zeker niet die M1 en de Wavestation. Maar ik vind de monopoly etc ook nog steeds... erg toffe plugins. iIk gebruik de ms20 vaak als filter trouwens.
 
ik denk dat het enige wat je merkt is dat de interface zo klein is (800x500)... tegenwoordig zijn de plugins wat groter en makkelijker te editten omdat het betr te zien is....
 
heb van de week de Monopoly plugin gekocht, prima bruikbaar ding maar klinkt lang niet zo karakteristiek als het origineel. De ms20 en polysix heb ik nog even als demo, en alhoewel ik er jaren terug wel van onder de indruk was vind ik ze nu tegen vallen. De ms20 is ook als effect goed in te zetten, dat wel.

Als ze de plugins opnieuw zouden maken met de huidige kennis zouden ze veel dichter bij kunnen komen.
 
Ik heb ze een paar jaar terug in een soortgelijke deal gekocht.

Fijne plugins die erg weinig CPU vreten. Ook de modelled plugs. Scrollen door de presets van de M1 is idd een flashback naar de 90ies (iedereen die van 90ies reggae new roots sound houdt, zal hier erg content mee zijn)

De activatie is idd een beetje een pain in the ass. Ik moet het soms om vage reden ook weer doen.
 
Zojuist ook de korg m1 en mono\poly gekocht op korg user net, de 50 % korting werkt nog steeds ondanks dat ie tot 24 aug zou zijn.

Nu het volgende, de ms20, wavestation en polysix had ik al in mijn user account op korgusernet, hoe voeg ik de m1 en mono\poly toe aan registered products op de korg usernet account website? Of gebeurt dit zodra je hem installeert en de lockingcode weer intoetst in je account?

Tijdje geleden dat ik dat allemaal geïnstalleerd heb en inderdaad het was omslachtig.

De korting is verlengt tot 31 aug!

Mooi voor 50 dollar mijn legacy setje compleet gemaakt.
 
Registratie is idd een beetje ouderwets maar uiteindelijk niet moeilijk. Als je de software op je computer hebt geinstalleerd en je start de betreffende plugin krijg je een melding dat je moet registreren om een licence code te krijgen. Helaas moet je dit per plugin doen. Je moet wat gegevens invullen maar ik heb alleen het verplichte ingevuld.

Na registratie gaat de website even denken en krijg je een licence code te zien. Even kopiëren en in de plugin venster plakken. Je krijgt de code ook per mail gestuurd.

Iig veel plezier er mee!
 
Maar, staan de plugins dan ook in je korg account na installatie? Nu staan er alleen de plugins die ik al had, niet de Mono en m1.
 
Back
Top