50% korting op License SL voor Blofeld

mabo

Stamgast
Lid sinds
22 januari 2011
Berichten
109
Bericht van Waldorf:

To make sure that every user is able to use the full potential of Blofeld, we offer a 50% discount for License SL between the 27th and 30th of May.

Just use the following coupon code during your order in our online shop: LS50OFF

Heb mijn Blofeld verkocht, anders wist ik t wel...
 
Last edited by a moderator:
voegt die SL license zoveel toe dan? ik vind het al een behoorlijk uitgebreid ding!
 
Heb ik die *$%# net twee weken terug gekocht:erm:

je kan je eigen samples inladen en gebruiken als oscillator, dus ja dat voegt wel wat toe imo
 
Ik heb het even moeten nazoeken (geef ik eerlijk toe :)), maar het lijkt erop dat het om Europese wetgeving gaat. Consumenten die kopen van webwinkels in de EU, hebben het recht op herroeping. De termijn verschilt wel voor consumenten uit verschillende landen. De Europese webwinkel moet daar rekening mee houden. Dus verkoopt een Duitse webwinkel iets aan een Nederlandse consument, dan moet hij rekening houden met 14 dagen, terwijl dezelfde webwinkel 7 dagen moet geven aan een consument uit bijvoorbeeld Oostenrijk.

https://www.ieca-europe.nl/bedrijven/europese-wetgeving-en-regels

Transacties die de grenzen van de EU overschrijden, weet ik het niet van. Ook geen zin om dat nu op te zoeken :D.
 
Goede info (voor alle (online) aankopen)



p.s. is dat hierboven die vervelende gemenrik uit de TROS-serie Medisch Centrum Zuid?
 
Goede tip(s) inderdaad! Ik heb hem overigens al drie weken in huis zag ik, gewoon in NL gekocht. Ik heb hem ook meteen geïnstalleerd op de Blofeld en het lijkt me wel logisch dat je hem daarna ook niet meer kan retourneren overigens.
Gewoon pech gehad, ik ben toch blij met mn SL.
 
Back
Top