Eventide UltraReverb 60% korting

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Hee luitjes, ik meen een zinvolle tijdsbesteding te hebben gevonden middels het jullie op de hoogte stellen van deze actie.

Duurt tot morgen ( 17 okt. 12pm).
79 dollar ( ongeveer 62 euro) voor deze plugin.
Daarna is ie 199 dollar.


Ik heb hem net een half uurtje maar ik vind het gigantisch vet.

Volgens mij heb ik in één klap alle reverbs die ooit nodig zal hebben en meer van die overdreven op merkingen...
Maar serieus, erg vet. inclusief delays, uitgebreide EQ en compressor (allemaal voor of na de reverb te plaatsen en meer van dat soort ongein) voor lekkere creatieve reverberatiestrapatsen.

Ik denk dat als ik er zo van onder de indruk ben, er vast nog wel een collega forumlid blij van wordt.

Wees er snel bij !! :walker:

https://www.eventide.com/AudioDivision/Products/PlugIns/UltraReverb.aspx
 
Laatst gewijzigd:
OMG

dat is wel balen je moet er een ilok voor hebben, nu heb ik nog niet zo'n ding, en ik heb ook geen usb meer over.

dat ilok is wel DE BiG Brother van het Internet zeg. alles moet je open zetten opgeven denk dat mijn computer nu wel binnen 10 dagen gehacked word.
 
OMG

dat is wel balen je moet er een ilok voor hebben, nu heb ik nog niet zo'n ding, en ik heb ook geen usb meer over.

dat ilok is wel DE BiG Brother van het Internet zeg. alles moet je open zetten opgeven denk dat mijn computer nu wel binnen 10 dagen gehacked word.



Je hebt geen dongle nodig, je hoeft alleen een account aan te maken bij ilok. Anders had ik het ook niet gedaan :)
 
Voor de twijfelaars: de algoritmes voor deze reverb komen uit de h8000, het vlaggenschip voor reverbs van eventide.
 
Zo, dank je wel!
Ga hemzeker even uitchecken
 
Misschien ook kleine tip voor erbij:
Zag dat de laatste b versie van de modulaire synth van uHe , de bazille ook nog vrij downloadbaar is
De koopversie a special offer is er inmiddels al...
 
Net zoals het grapje met de ultra channel...
 
ik ben best "blond" waarom maken ze het zo overdreven moeilijk.

welk nummer moet hier bijvoorbeeld komen te staan.
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2014-10-17 om 23.55.13.jpg
    Schermafbeelding 2014-10-17 om 23.55.13.jpg
    23,4 KB · Bekeken: 106
en welk nummer moet hier komen te staan. waar kan ik dat nummer vinden?
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2014-10-17 om 23.55.28.jpg
    Schermafbeelding 2014-10-17 om 23.55.28.jpg
    16,8 KB · Bekeken: 106
Back
Top