Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Bax stuurde me een magazine, laatste bladzijde 4 codes voor korting; maar allemaal peanuts. 2,5% enz - ligt al bij 't oud papier
 
Gisteren 13 bestellingen gedaan van telkens 1 product bij Bax met code OSCY20, vandaag de bestellingen opgehaald in de winkel in Amsterdam. De medewerker moest wel een beetje lachen, maar hee, het scheelde me +- €60 ipv €5, haha.

Goed om te weten dat je hem meerdere keren kunt gebruiken! (En dat ze niet achteraf moeilijk gaan doen.)

En nu komt binnenkort het grote dilemma. Nog even iets scoren eind deze maand met 10% korting, wachten wat de Black Friday deals zijn of gewoon de Gas onderdrukken? Zal me benieuwen of dat laatste gaat lukken.
 
Gisteren 13 bestellingen gedaan van telkens 1 product bij Bax met code OSCY20, vandaag de bestellingen opgehaald in de winkel in Amsterdam. De medewerker moest wel een beetje lachen, maar hee, het scheelde me +- €60 ipv €5, haha.

lol... Je had het eigenlijk op vrijdag moeten doen, de 13e :D
Ik moest gisteren een gitaarkoffer aanschaffen. Veel niet op voorraad en heb em volgende week nodig. Na vele afwegingen (het ding moet wel passen) kwam ik op een model uit voor 49 euro, dan ga je toch kijken of je niet nog wat nodig hebt om de verzendkosten te verzilveren toch? *D Uiteindelijk maar een handig klein gitaar standaardje mee besteld 7 euro, wist ook niets anders, en zo kwam ik inclusief korting 50 cent hoger uit dan het laten verzenden. Ik vind het best wel lief van Bax dat dit allemaal kan. :D
 
gewoon OSCY20 gebruiken, aparte bestellingen maken en dan krijg je telkens 10 % . Beter word het niet denk ik, ook niet op Black Friday
 
gewoon OSCY20 gebruiken, aparte bestellingen maken en dan krijg je telkens 10 % . Beter word het niet denk ik, ook niet op Black Friday

Ik dacht dat ze vorig jaar een Minibrute 2 voor €350 hadden, dat was zeker meer dan 10%. Maar dat was de enige synthesizer die ik echt interessant vond die ze in de aanbieding hadden. De kans is niet groot dat wat jij net wilt hebben met Black Friday in de aanbieding komt.
 
Geldig t/m woensdag 25/11, 10% korting bij Bax. Eerste PM krijgt mijn persoonlijke code. :D
 
OSDY20 werkte vandaag bij mij ook prima, 10 procent eraf.

234 euro voor een Arturia Rackbrute 6U :mega:
 
geldig tm morgen, voor wie wil...
Ontvang 12,5% korting op een product naar keuze met onderstaande kortingscode:
WB205BWN5UGDCW
 
Back
Top