Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Tonecontrol.nl stuurde ook een e-mailtje dat kortingscodes van concurrenten ook op hun site zouden moeten werken (ik vermoed wel dat het alleen met generieke/publieke codes werkt en niet met individuele/persoonlijke codes).
Even getest.

De 10% code werkt niet.(zowel de 'oude' als de 'nieuwe')
Die kennen ze blijkbaar niet.
Die 7,5 wel.
 
Even getest.

De 10% code werkt niet.(zowel de 'oude' als de 'nieuwe')
Die kennen ze blijkbaar niet.
Die 7,5 wel.

Mail ze anders gewoon effe. Ze kunnen die code waarschijnlijk gewoon toevoegen...
 
Even getest.

De 10% code werkt niet.(zowel de 'oude' als de 'nieuwe')
Die kennen ze blijkbaar niet.
Die 7,5 wel.

Vreemd.. hier doet ie het prima :)

Moog.png - Click image for larger version  Name:	Moog.png Views:	0 Size:	198,1 KB ID:	3783936
 
Even getest.

De 10% code werkt niet.(zowel de 'oude' als de 'nieuwe')
Die kennen ze blijkbaar niet.
Die 7,5 wel.

Bij mij werkte die OSC820 ook niet. OSE niet getest, want ik dacht ze zullen vast alleen de meer publiek verkrijgbare codes in het systeem hebben.
Uiteindelijk maar bij Bax besteld. Wou eigenlijk toch die extra 2 jaar garantie.
 
Klopt. Of ik heb het fout gelezen, of ze hebben de datum aangepast.

Heb ze nu al een paar keer er op betrapt dat er op de ene pagina de eerste vd maand staat terwijl er op een andere pagina de 30e of 31e vd maand staat...

(En bij mij deed die OSC code het de 27e ook al niet)
 
De 10% korting is tot 31 oktober geldig. Actievoorwaarden: http://www.bax-shop.nl/marketing/popcos

Toen ik net op deze link klikte zag ik de code OSC920 voor 10% die de hele maand Oktober geldig is.
Het gaat wederom om 1 product naar keuze, niet op de hele bestelling.

Als je een synthesizer bekijkt en dan zo'n combinatie-deal kiest telt hij dat wel als 1 product lijkt het.
 
Toen ik net op deze link klikte zag ik de code OSC920 voor 10% die de hele maand Oktober geldig is.
Het gaat wederom om 1 product naar keuze, niet op de hele bestelling.

Als je een synthesizer bekijkt en dan zo'n combinatie-deal kiest telt hij dat wel als 1 product lijkt het.

Nice. Thnx.
 
Toen ik net op deze link klikte zag ik de code OSC920 voor 10% die de hele maand Oktober geldig is.
Het gaat wederom om 1 product naar keuze, niet op de hele bestelling.

Als je een synthesizer bekijkt en dan zo'n combinatie-deal kiest telt hij dat wel als 1 product lijkt het.

Interessant, tnx!
 
OSD920 geeft nu ook 10% korting :)

Thnx
Net gebruikt voor de Strymon Nightsky.
Die was al veruit het goedkoopst bij Bax, maar nu nog veel goeiekoperdertest.
Lijkt haast een foutje te zijn (428 zonder korting) terwijl hij elders 499 oid is.
En dan met 10% korting dus zelfs 386 :)

Niet op voorraad, dus wel even geduld...
Maar voor die prijs wil ik wel even wachten.
 
Ik stel me voor dat ze dat bewust hebben gedaan zodat de eerste golf shoppers niet massaal naar Thomann gaat waar 'ie wel op voorraad is.

Toen de Crave uit kwam heeft Thomann een vliegtuig vol Craves laten overvliegen ipv een container vol te laten proppen om hem net iets eerder te kunnen leveren. Dat was een dure grap, maar dat is blijkbaar het geld waard.
 
Back
Top