Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Komt net een 10% korting over mijn scherm dwarrelen dus leef jullie uit met code: OSC820

Heb hier ook nog 2 codes voor 5 % welke beide 2x te gebruiken zijn t/m 15 september

MGM20I7RWJ38Q7
MGM20IXJZNXR9T

Geniet ervan..
 
Komt net een 10% korting over mijn scherm dwarrelen dus leef jullie uit met code: OSC820

Heb hier ook nog 2 codes voor 5 % welke beide 2x te gebruiken zijn t/m 15 september

MGM20I7RWJ38Q7
MGM20IXJZNXR9T

Geniet ervan..

Die OSC820 doet het goed!! thanx!! :okdan:
 
Weet iemand toevallig tot welke datum deze code te gebruiken is? :okdan:

Gewoon gebruiken while you still can!! :) En juist vooral in etappes bestellen.. :D Code is meerdere keren te gebruiken en werkt bij meerdere artikelen in je winkelwagen maar op 1 product ;)
 
KA09020 7.5% bax 25 t/n 28 sept 2020, maar 10% werkt nog nu OSC820, verschil is wel dat 10% maar op 1 product geld tegelijk in een bestelling en 7,5% over de hele bestelling.
Dus 7,5% code zet ik hier maar neer voor de mensen die het op 1 of andere manier beter uitkomt.
Zou niet weten hoe, heb ook even geen denk energie er voor :D.
 
Tonecontrol.nl stuurde ook een e-mailtje dat kortingscodes van concurrenten ook op hun site zouden moeten werken (ik vermoed wel dat het alleen met generieke/publieke codes werkt en niet met individuele/persoonlijke codes).
 
Klopt. Of ik heb het fout gelezen, of ze hebben de datum aangepast.

Nee, vanochtend stond er daadwerkelijk 31 oktober. Dan ga ik het niet redden met deze code. Even blij geweest met een dode Bax mus dus ... =(=(=(
 
B081704F-4DF7-45D8-A03A-DBF3AEC4BCA9.jpeg
Ik zag een popup op de Bax website met OSE820, 1 letter anders... misschien is die wel langer geldig? Ook 10% trouwens...
 
Back
Top