Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Zoals beloofd 5% korting bij Bax.
MGM20IHN88EQ2L
MGM20IX32WU59V
Geldig tot en met 15 september 2020 en volgens mij meermaals te gebruiken, want ik heb twee keer twee bonnen met dezelfde code gehad, waarvan twee om weg te geven.

Ik hoef er niets voor te hebben, maar ik word wel blij - en jij ook -als je mijn muziek beluistert op Spotify :) of koopt. :halleluja
Verder is het leuk om te weten wat je ervoor hebt gekocht en hoeveel je hebt bespaard.
Veel plezier ermee.
 
ik post vandaag nog een code die je 2* kan gebruiken tot 15 sept voor 5% en hoeft er LEKKER niks voor. Het zou wel fijn zijn als je meldt dat je ze hebt gebruikt, dat bespaart anderen hun tijd in 't tevergeefs proberen
:okdan:
 
dus 2 keer 5% tot 15 september:


MGM20J5KGXAKJ6

ik heb er nog een 3 tal denk ik dus als ik niks koop komen er nog 6 kansen voor 15 september. Nogmaals: ik wil geen PM's hier over, dank en veel plezier :doei:
 
Thanks, Akikaze! :okdan: 2 keer een A7x B-Stock voor kunnen scoren. Scheelde ongeveer 5 tientjes :biertje: Ik ga je muziek eens opzoeken. Heet je daar ook Akikaze?

Fijn! Ja, dat is al eenendertig mijn artiestennaam maar pas op, er is op Spotify een Rus die mijn naam heeft gejat. Disorders is van mijn hand.
 
Ik heb ook nog 5% kortingscode (2x te gebruiken) van Bax , geldig t/m 15 September a.s.

Laat maar weten (hier of via PB). :koffie:
 
Hoi, IK heb wel interesse, zou top zijn!

dank alvast

Je hebt PB :biertje:


Als je de code 1x gebruikt, kun je ‘m doorgeven aan Eurikon
 
He?! Serieus?

Da’s heel wazig.. heb de gedrukte bonnen hier liggen (en niet gebruikt) :?

‘k Zal wel ff contact opnemen met Bax.. stuur wel een PB als ‘t iets oplevert..
 
dus 2 keer 5% tot 15 september:


MGM20J5KGXAKJ6

ik heb er nog een 3 tal denk ik dus als ik niks koop komen er nog 6 kansen voor 15 september. Nogmaals: ik wil geen PM's hier over, dank en veel plezier :doei:

is mijn code al 2* gebruikt zonder dat men dat vermeld heeft? Niet bepaald fraai - probeer ze anders ff :beard:
 
He?! Serieus?

Da’s heel wazig.. heb de gedrukte bonnen hier liggen (en niet gebruikt) :?

‘k Zal wel ff contact opnemen met Bax.. stuur wel een PB als ‘t iets oplevert..

Die code van jou kreeg ik niet dat hij gebruikt was maar dat hij niet geaccepteerd werd ofzo, vaag, maar goed er zijn ergere dingen :-)
 
He?! Serieus?

Da’s heel wazig.. heb de gedrukte bonnen hier liggen (en niet gebruikt) :?

‘k Zal wel ff contact opnemen met Bax.. stuur wel een PB als ‘t iets oplevert..

idd er werd niet vermeld dat het gebruikt was, maar op een normale aankoop van redelijk groot bedrag word dit vermeld na het proberen te activeren van de code: "Deze code is ongeldig"
 
Even ook getest: code ongeldig inderdaad.. :?

Ben benieuwd wat ze zeggen bij Bax.. moet toch gewoon werken ..
 
Laatst gewijzigd:
Nog een 5% kortingscode voor Bax, reeds 1x gebruikt door mede-forumlid, als het goed is dus nog een keer te gebruiken:

MGM20I2FAFVXVR

Graag even melden als je hem gebruikt om teleurstelling van anderen te voorkomen.
 
Nog een 5% kortingscode voor Bax, reeds 1x gebruikt door mede-forumlid, als het goed is dus nog een keer te gebruiken:

MGM20I2FAFVXVR

Graag even melden als je hem gebruikt om teleurstelling van anderen te voorkomen.

geeft deze melding: "Deze kortingsbon is al gebruikt"
 
Back
Top