Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Top die 10% code, werkt inderdaad meerdere keren! Scheelt weer 200€
 
Wie maakt opa heel erg blij met een 15% Bax code? Dan kan ik een reeds lang gekoesterde droom (in een B-stock jurkje) laten uitkomen :luv:

. .. ... .... :okdan: .... ... .. .
 
bedankt voor de 10% code. kwam goed uit. handig forum toch, hier. ik zou er zo langsheen besteld hebben.
i
 
Laatst gewijzigd:
Wie maakt opa heel erg blij met een 15% Bax code? Dan kan ik een reeds lang gekoesterde droom (in een B-stock jurkje) laten uitkomen :luv:

. .. ... .... .... ... .. .


Reactie: Nee, prijsmatchen gaat niet. Bax zou dan teveel verlies lijden met zulke lage prijzen. Ons werd met een lang verhaal voorgeschoteld met het advies om ons goed te realiseren dat Bax vele grote voordelen biedt t.o.v. de andere winkels: omruilgarantie, gratis verzending etc.

Om in je broek te pissen van het lachen. Wij realiseren ons niet dat de Quote 500 multi-millionair broertjes Bax al die tijd fors verlies maken met al die verkopen. En dat verdienen ze natuurlijk niet, vinden ze zelf. Maar waar verdienen die Bax'jes hun geld dan eigenlijk wel mee? Ze maken enorme verliezen met hun winkels, maar hun vermogen wordt toch steeds groter. MusicStore en Thomann verhoogden kort na elkaar ook de prijzen richting Bax niveau, al is bijv. de OB-6 daar nu weer € 2.465. Wie zou het verbazen als er prijsafspraken zijn gemaakt door die grote jongens... Bax ziet ons in ieder geval nooit meer terug

Mijn maat werkt veel voor en met vaak wat bekendere artiesten en bands, en deelt de verhalen over de Bax bullshit inmiddels volop. De Bax mannetjes hebben blijkbaar ingeschat dat ze mensen zelfs wijs kunnen maken dat hun gebrek aan service eigenlijk een pluspunt is waarvoor iedereen een premium prijs heeft te betalen. Ze worden nu de echte laughing-stock Ze kunnen misschien beter een paar grote spades kopen om een flinke kuil in de Zeeuwse klei te gaan graven.
.

ik zat nog wat naar Bax ervaringen te zoeken, om nog iets te bestellen, toen ik bovenstaande tegenkwam. Gelukkig is alles weer goed gekomen. Zo kan het dus ook. Make 15% Love, Not War.:luv:
 
Paar weken terug een net mailtje gestuurd naar Bax. Ben vaste klant bij Thomann, koop ook af en toe bij Bax maar zou best geheel willen overstappen naar Bax als ik ook eens zo'n leuke kortingscode krijg waar ik forums vol mee zie staan. Maar nee, absoluut onmogelijk om een kortingscode te krijgen. 2 weken later zie ik hier weer dat iedereen 10% korting krijgt. Zoek het maar lekker uit Bax.
 
Paar weken terug een net mailtje gestuurd naar Bax. Ben vaste klant bij Thomann, koop ook af en toe bij Bax maar zou best geheel willen overstappen naar Bax als ik ook eens zo'n leuke kortingscode krijg waar ik forums vol mee zie staan. Maar nee, absoluut onmogelijk om een kortingscode te krijgen. 2 weken later zie ik hier weer dat iedereen 10% korting krijgt. Zoek het maar lekker uit Bax.

De 10 procent kortingscode stond gewoon op de site van Bax
 
De 10 procent kortingscode stond gewoon op de site van Bax

2 weken terug nog niet. Als ze nou gewoon gezegd hadden: "wacht nog even, binnenkort staat er een leuke korting op de site", maar nee. Dat is teveel verwacht van mij. Dit geintje heeft mij 200 euro gescheeld en hun een klant. Maakt verder niet uit hoor. Ik eet er nou ook weer niet een boterham minder om ofzo.
 
2 weken terug nog niet. Als ze nou gewoon gezegd hadden: "wacht nog even, binnenkort staat er een leuke korting op de site", maar nee. Dat is teveel verwacht van mij. Dit geintje heeft mij 200 euro gescheeld en hun een klant. Maakt verder niet uit hoor. Ik eet er nou ook weer niet een boterham minder om ofzo.

Twee weken geleden heb ik zelf de kortingscode gebruikt..
 
Twee keer wonderlijk qua bax:

1. begin deze week een 15% korting verzilverd bij een bestelling, met nog geld over te maken van mijn kant. Mijn vraag erover wordt herhaald niet beantwoord... willen ze m'n geld nu, of laat maar?


2. ga ik net naar de bax-site, dwarrelt er ineens een 10% kortingscode over het scherm... geldig OP 30 juni... bedoelen ze dat echt zo?!


Sowieso lijkt de klantenservice wat onderbezet... niet zelden wordt een gestelde vraag pas een week later beantwoord... altijd vriendelijk etc, maar vaak ook slecht de vraag gelezen, en vaak ook inmiddels niet meer relevant, want dan inmiddels elders gewinkeld.

OK, genoeg weer ;-) Prettig weekend iedereen, ook de bax-klantenservice :-)

Bovenstaand (dd 17 juni) is de eerste keer dat het over die 10% gaat hier.

Net even gecheckt in m'n mail en 13 juni kreeg ik antwoord van BAX dat ze helaas niks voor me konden doen. Ik zat dus mis met die 2 weken, het was bijna 3 weken geleden dat ik ze mailde. Een paar dagen later begonnen ze met 10% te strooien.
 
Bovenstaand (dd 17 juni) is de eerste keer dat het over die 10% gaat hier.

Net even gecheckt in m'n mail en 13 juni kreeg ik antwoord van BAX dat ze helaas niks voor me konden doen. Ik zat dus mis met die 2 weken, het was bijna 3 weken geleden dat ik ze mailde. Een paar dagen later begonnen ze met 10% te strooien.

Dan snap ik je reactie. Ze hadden kunnen zeggen dat over enkele dagen een leuke kortingscode komt.
 
Bovenstaand (dd 17 juni) is de eerste keer dat het over die 10% gaat hier.

Net even gecheckt in m'n mail en 13 juni kreeg ik antwoord van BAX dat ze helaas niks voor me konden doen. Ik zat dus mis met die 2 weken, het was bijna 3 weken geleden dat ik ze mailde. Een paar dagen later begonnen ze met 10% te strooien.

Misschien heb je ze op een idee gebracht.
 
Denk je dat iemand aan de telefoon enig idee heeft van wanneer het management beslist korting te geven? Wed van niet, en dan nog is het mss hun policy dat niet te zeggen.
 
Fijne thread, er wordt hier zojuist een Beatstep Pro met mooie korting afgeleverd. Dankjulliewel
 
Wie maakt opa heel erg blij met een 15% Bax code? Dan kan ik een reeds lang gekoesterde droom (in een B-stock jurkje) laten uitkomen :luv:

. .. ... .... :okdan: .... ... .. .

Ik probeer het gewoon nog een keer *D Vanaf midden volgende week heb ik eindelijk weer eens de tijd om lekker te gaan spelen. Bij voorbaat :halleluja
 
Kut Gas :engel:

Mocht iemand nog een bax code hebben dan ontvang ik graag een pb, straks wat bestellen :D

OS1620 : -10% t/m 16 Juli
 
Back
Top