Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

5% bij Bax; te gebruiken tot 30 juni:
MGM20FQ5B49DT5.

Laat ff weten aan het forum als je hem gebruikt en alvast veel plezier ermee8).

sh*t net te laat. jammer een 5% kortingskode is ook al leuk. degene die m gebruikt heeft, veel plezier er mee!
 
Twee keer wonderlijk qua bax:

1. begin deze week een 15% korting verzilverd bij een bestelling, met nog geld over te maken van mijn kant. Mijn vraag erover wordt herhaald niet beantwoord... willen ze m'n geld nu, of laat maar?


2. ga ik net naar de bax-site, dwarrelt er ineens een 10% kortingscode over het scherm... geldig OP 30 juni... bedoelen ze dat echt zo?!


Sowieso lijkt de klantenservice wat onderbezet... niet zelden wordt een gestelde vraag pas een week later beantwoord... altijd vriendelijk etc, maar vaak ook slecht de vraag gelezen, en vaak ook inmiddels niet meer relevant, want dan inmiddels elders gewinkeld.

OK, genoeg weer ;-) Prettig weekend iedereen, ook de bax-klantenservice :-)
 
Misschien dat ie die 10% op Devine bedoelt.

Nee, die bedoelde 'ie niet. Gewoon zoals 'ie het schreef. Op 1 product naar keuze, OP die specifieke datum (raadsel).

We weten inmiddels dat het daar bij B-S grillig kan zijn. Soms dus ook leuke verrassingen.
Maar goed, dan moeten ze bestellingen wel in gang zetten (zie die 15% die 'ie noemde in z'n post).
 
ik heb 1 5% kode, via klinske, die ik ook gebruikt heb, en blijkbaar 2maal gebruikt kan worden. geldig tot einde van deze maand.

en een andere 5% kode, wel voor boven de €150.

beide voor bax-shop.

PM me, ik zal zo snel als mogelik reageren.

ik moet mezelf citeren, want het kan verkeerd gelezen worden:

ik heb éen kode van 5%, via klinske, die ik zelf heb gebruikt en blijkbaar 2maal gebruikt kan worden. deze is geldig tot het einde van deze maand, als ik het goed heb.. ja, even gekontroleerd, want dit soort fouten maak ik blijkbaar vaker, dat ik te kompakt schrijf, en het onduidelik wordt (wanneer ik te lange posts schrijf, eveneens :beard:).

en ik heb éen andere kode van 5%, geen einddatum blijkbaar, maar geldt louter voor boven de €150.

beide, nogmaals voor bax-shop.

PM, ik zal zo snel als mogelik reageren (repeat).
 
ik moet mezelf citeren, want het kan verkeerd gelezen worden:

ik heb éen kode van 5%, via klinske, die ik zelf heb gebruikt en blijkbaar 2maal gebruikt kan worden. deze is geldig tot het einde van deze maand, als ik het goed heb.. ja, even gekontroleerd, want dit soort fouten maak ik blijkbaar vaker, dat ik te kompakt schrijf, en het onduidelik wordt (wanneer ik te lange posts schrijf, eveneens :beard:).

en ik heb éen andere kode van 5%, geen einddatum blijkbaar, maar geldt louter voor boven de €150.

beide, nogmaals voor bax-shop.

PM, ik zal zo snel als mogelik reageren (repeat).

wederom moet ik mezelf "citeren".

er is nog éen kode over van 5%, geldt louter voor aankopen boven de €150.
 
Twee keer wonderlijk qua bax:

1. begin deze week een 15% korting verzilverd bij een bestelling, met nog geld over te maken van mijn kant. Mijn vraag erover wordt herhaald niet beantwoord... willen ze m'n geld nu, of laat maar?


2. ga ik net naar de bax-site, dwarrelt er ineens een 10% kortingscode over het scherm... geldig OP 30 juni... bedoelen ze dat echt zo?!


Sowieso lijkt de klantenservice wat onderbezet... niet zelden wordt een gestelde vraag pas een week later beantwoord... altijd vriendelijk etc, maar vaak ook slecht de vraag gelezen, en vaak ook inmiddels niet meer relevant, want dan inmiddels elders gewinkeld.

OK, genoeg weer ;-) Prettig weekend iedereen, ook de bax-klantenservice :-)

Die 10 procent code is gewoon tot die datum geldig. Ik heb hem vrijdag gebruikt en hij deed het
 
Twee keer wonderlijk qua bax:



2. ga ik net naar de bax-site, dwarrelt er ineens een 10% kortingscode over het scherm... geldig OP 30 juni... bedoelen ze dat echt zo?!



OK, genoeg weer ;-) Prettig weekend iedereen, ook de bax-klantenservice :-)

Die bon is geldig tot 30 juni. Voor het duurste product, maar als je twee bestellingen doet en de code invoert, krijg je beide keren korting.
 
Die bon is geldig tot 30 juni. Voor het duurste product, maar als je twee bestellingen doet en de code invoert, krijg je beide keren korting.

Kun je aangeven wát die 10% code is? :okdan:
 
ik had nog 2 keer 1 werkende 5% korting maar die heeft geen nut met die 10% korting hierboven. Kreeg vandaagweer 2 keer 5% geldig tot september bij mijn bestelling. Als ik ze niet gebruik komt ze hier wel terecht :mega:
 
Back
Top