Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

EDAYS2020 is geldig t/m de 29e, maar als het goed is is KA520 ook nog geldig tot de 31e, ook 5%.
 
20% op keymusic bstock

krijg je nooit bij bax
[h=3]Spring-sale bij KEYMUSIC![/h]
Geniet nu éénmalig van 20% extra korting op al onze outletmodellen*, wat leidt tot een pak producten met
meer dan 60% korting op de nieuwprijs!

Gebruik kortingscode SPRING20 in onze webshop en sla je slag!

oa deze -20%

https://www.keymusic.com/item/roland-sh-01a-synthesizer/

 
Let er bij de outlet van Keymusic wel op dat de staat van het product lang niet altijd "als nieuw" is. Dit staat wel vaak op de website bij het outlet-product. Ik heb goede ervaring met ze, maar ook heel matige. Ik zou dus altijd even naar ze mailen om ze de werkelijke staat te laten uitzoeken.
 
Screenshot_20200524_104505_com.android.chrome.jpg
 
Ze verkopen hun giftcards ook al van 30 euro naar 25 haha, beetje inzicht in de bax strategie :)
 
O ja, mocht er trouwens iemand een code voor me hebben én ook nog ervaring hebben met de wat recentere SD recorders: ik hoor graag wat je aanraders en/ of afraders zijn. Mijn gesneuvelde recorder is een Yamaha AW16G CD. Ik heb de afgelopen week vooral gekeken naar de Tascam D-32. :okdan:
Ik heb nog wel een Yamaha aw16g cd voor jouw. Als je interesse hebt zie ik wel een mail.
 
Als ik een kleine lans mag breken voor ABT: ze zijn zeer goed benaderbaar, geven snel antwoord en helpen waar mogelijk.
Ze hebben mij enige tijd gelelden aan een goede deal geholpen met een dure Sequential machine.

Alleen lijkt het er op dat ze geheel geen Sequential instrumenten meer hebben. Wat begrijpelijk is, gezien de recente enorme prijsstijging van de instrumenten van Dhr Smith...
 
Als ik een kleine lans mag breken voor ABT: ze zijn zeer goed benaderbaar, geven snel antwoord en helpen waar mogelijk.
Ze hebben mij enige tijd gelelden aan een goede deal geholpen met een dure Sequential machine.

Alleen lijkt het er op dat ze geheel geen Sequential instrumenten meer hebben. Wat begrijpelijk is, gezien de recente enorme prijsstijging van de instrumenten van Dhr Smith...

Het zit iets anders. ABT was eind vorig jaar zo goedkoop met Sequential synths dat er geklaagd is door andere winkels en Sequential blijkbaar gestopt is met leveren aan Abt. De OB-6 keys kostte er toen rond de € 2.195 incl. btw. In februari 2020 gaven ze 14% korting op alles, waardoor -ie nog € 1.888 incl. btw. kostte.

De Sequentials staan nu trouwens weer op de site. De OB-6 keys kost nu € 2.799.
 
Laatst gewijzigd:
Het zit iets anders. ABT was eind vorig jaar zo goedkoop met Sequential synths dat er geklaagd is door andere winkels en Sequential blijkbaar gestopt is met leveren aan Abt. De OB-6 keys kostte er toen rond de € 2.195 incl. btw. In februari 2020 gaven ze 14% korting op alles, waardoor -ie nog € 1.888 incl. btw. kostte.

De Sequentials staan nu trouwens weer op de site. De OB-6 keys kost nu € 2.799.

Zou goed kunnen, maar dan waren ze in ieder geval niet de enige. In die periode was er ook een winkeltje in Goes waar ik mijn andere Sequential synth kocht voor een nogal "laag" bedrag. Ook met korting, maar toch.. :D
Ik zie nu inderdaad weer Sequential staan bij ABT, maar onder de naam Dave Smith...

Anyway, wilde alleen maar aangeven dat ik met ABT echt een goede, persoonlijke winkelervaring had :okdan: .
 
Zo die is snel weg... iemand nog een code toevallig? Anders ga ik maar geduldig wachten. Scheelt toch 150€
 
wow, wist niet dat die 15% bonnen nog bestonden.. ik koop waarschijnlijk teveel bij ze.. :?
 
Back
Top