Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ik heb gegokt en gewonnen op de grote Marktplaats dus niet hier. 15% code voor €15 werd aangeboden door een nieuw account nou dat is vragen om opgelicht te worden.
Dacht ik ga der eens op in kijken hoe ze te werk gaan maar de verkoper bleef netjes antwoorden en ik dacht als je voor €15 er zoveel tijd en zijn gegevens in steekt kon het wel eens gewoon waar zijn.
Om een lang verhaal kort te houden voor €15 een vette korting op mijn aankoop en een stukje vertrouwen terug in de mensheid.

Kids Don't Try This At Home
 
Laatst gewijzigd:
Onderin de doos van iets afkomstig van Bax zat een kortingscode. Het is niet veel, maar 2,5%. Nou ja, scheelt toch weer. Dus, wie het kan gebruiken, ga je gang. Graag hier even melden als je deze hebt gebruikt. :)

MGM1947G33XJX5
 
Keymusic doet geen kortingen meer met de feestdagen sinds ze zijn overgenomen?

Anyway:

Heeft iemand nog een 10 / 15 % code voor mij voor bax? Ga terug een 1500 euro aankoop doen!
Bedankt op voorhand!
 
Deze is nog geldig voor musicstore.de volgens mij: 46N811. Misschien nog een maandje wachten tot black friday, of er dan ergens een mooie deal is. Maar dat zal lastig zijn als je de knoop al heb doorgehakt voor de xone haha
 
Onderin de doos van iets afkomstig van Bax zat een kortingscode. Het is niet veel, maar 2,5%. Nou ja, scheelt toch weer. Dus, wie het kan gebruiken, ga je gang. Graag hier even melden als je deze hebt gebruikt. :)

MGM1947G33XJX5

Ik heb m gebruikt, scheelt toch weer op zo'n bedrag van een digitone :) Hartelijk bedankt!!
 
Deze is nog geldig voor musicstore.de volgens mij: 46N811. Misschien nog een maandje wachten tot black friday, of er dan ergens een mooie deal is. Maar dat zal lastig zijn als je de knoop al heb doorgehakt voor de xone haha

Thanks voor het delen! Zojuist een Moog Grandmother met een korting besteld en ging toch weer 10 euro extra vanaf :okdan:
 
**** BAX SPOILER ***

bij mijn bestelling zat een witte grote omslag 'speciaal voor .. klanten"

dus je denkt 'hoi hoi wat tof, korting!!'

Juist. 20 euro korting op wijn something.be en korting op 'n matras. Kom op Bax, wat een :gaap:
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
​ waste of paper
als iemand die wijn code wil - ik ga er echt geen reclame voor maken dat willen ze net, kan via pm als 't al niet lang bij 't oud papier ligt dan :beard:
 
Keymusic doet geen kortingen meer met de feestdagen sinds ze zijn overgenomen?

Anyway:

Heeft iemand nog een 10 / 15 % code voor mij voor bax? Ga terug een 1500 euro aankoop doen!
Bedankt op voorhand!

Rhythm2? :-)
 
Ok, nog een laatste poging, iemand nog een Bax korting liggen van 5-15% (voor de aanschaf van een Novation Summit), dan ben ik u zeer erkentelijk! Graag dan via een pm, want zoiets wordt natuurlijk direct gebruikt als je het hier post. NB Ik heb zelf nog een 2,5% liggen, dus die heb ik niet nodig.
 
Hey, wie kan ik blij maken met een Bax kortingscode van 2,5%, tis niet veel, maar misschien net genoeg :P.

Ik vind het jammer als kortingscodes weggekaapt worden door niet-leden, daarom post ik hem niet hier, al is die maar 2,5%. Dus stuur me maar gewoon een pm als je interesse hebt.
 
20% biij ABT music gedurende Black Friday week. (code BF2019)

Is een kleinere webshop met een beperkter gamma maar verdeeld bvb wel Arturia, Elektron, Korg, Roland, Strymon...
Als het niet in de webshop staat kan je hem altijd even contacteren en lukt het toch soms...

Al een aantal keer gekocht en dik tevreden... Ga er dit keer nog een aantal dingen bestellen.

Presonus momenteel zelfs aan 32% korting...
 
Dat is en flinke korting! Ik ken de winkel helemaal niet. Heeft iemand er ervaring mee?
 
20% biij ABT music gedurende Black Friday week. (code BF2019)

Is een kleinere webshop met een beperkter gamma maar verdeeld bvb wel Arturia, Elektron, Korg, Roland, Strymon...
Als het niet in de webshop staat kan je hem altijd even contacteren en lukt het toch soms...

Al een aantal keer gekocht en dik tevreden... Ga er dit keer nog een aantal dingen bestellen.

Presonus momenteel zelfs aan 32% korting...

Goeie! Zie dat je de hydrasynth ook kan pre-orderen.

is dat aanstaande vrijdag, of wanneer is die black friday?
 
Back
Top