Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Heb slechts 2,5 % voor je... alleen bij interesse graag via persoonlijk bericht.
 
Heb slechts 2,5 % voor je... alleen bij interesse graag via persoonlijk bericht.

Hartelijk dank voor je aanbod, Freelander :okdan:. Ik kom daarmee helaas nog niet uit, dus ik wacht en hoop op iemand die er een van 15% kan missen.
 
Ik heb ook twee kortingsbonnen van Bax voor 2,5% - als je er een wilt hebben, graag een PB.

Dank voor je aanbod deathspell. M'n kleine 'oorlogskas' zou daarmee helaas nog niet toereikend zijn. En 2.5% kortingscodes stapelen mag (begrijpelijkerwijs) niet :)

Ik blijf, tussen ruis en kraak door laverend, hopen op een 10% of 15% code.
 
Ik blijf, tussen ruis en kraak door laverend, hopen op een 10% of 15% code.

Ik vrees dat die tijden volgens mij een beetje over zijn bij Bax. 10% misschien maar 15% denk ik niet meer sinds ze hun bedrijfsmodel hebben omgegooid.
 
Nee hoor, ik kreeg een maand geleden, kort nadat ik wat kleins besteld had, een kortingsbon van 15% "omdat ze me al een tijdje niet meer op de website hadden gezien". Onzin dus! Ik had hem graag willen verzilveren voor een zestienstemmige Moog One, maar ik heb een echte muziekzaak al die klandizie beloofd, dus ik houd me aan mijn woord. Het voordeel is wel dat als er wat is met de Moog One, ik makkelijk en snel contact met de winkel heb en dat die winkel hem ook kan repareren. Met Bax is het maar afvragen hoe servicegericht ze zijn, zeker als ze zo'n enorme korting hebben moeten verlenen. De kortingsbon is aan iets anders op gegaan.
 
Nee hoor, ik kreeg een maand geleden, kort nadat ik wat kleins besteld had, een kortingsbon van 15% "omdat ze me al een tijdje niet meer op de website hadden gezien".

Klopt. Ik kreeg ook zo'n bon. Ben zelf nog even aan het twijfelen, maar als ik 'm niet gebruik laat ik het hier zeker weten.
 
Nee hoor, ik kreeg een maand geleden, kort nadat ik wat kleins besteld had, een kortingsbon van 15% "omdat ze me al een tijdje niet meer op de website hadden gezien". Onzin dus!

Dat is goed om te horen! Dan heb ik het mis. I stand corrected.
 
Nee hoor, ik kreeg een maand geleden, kort nadat ik wat kleins besteld had, een kortingsbon van 15% "omdat ze me al een tijdje niet meer op de website hadden gezien". Onzin dus!
Ik had sinds maart 2018 niets meer bij Bax besteld maar heb ook een kortingsbon van 15% van ze gekregen. Inmiddels heb ik die al gebruikt (voor de aankoop van een synth).
 
Het loont dus de moeite om Bax anderhalve jaar te laten "verhongeren", zoals de Surinamers zeggen.
 
Mijn idee is dat Bax noodzakelijk (!) het laatste anderhalf jaar meer op de centjes is gaan letten. De verkoop - zonder (hoge) kortingen - echter drastisch is teruggelopen en nu weer klanten (met 15% korting) probeert te lokken.
 
Mijn idee is dat Bax noodzakelijk (!) het laatste anderhalf jaar meer op de centjes is gaan letten. De verkoop - zonder (hoge) kortingen - echter drastisch is teruggelopen en nu weer klanten (met 15% korting) probeert te lokken.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Het blijven voor mij dozenschuivers, die alleen maar op prijs kunnen wedijveren. Ik vraag me af hoe Thomann erin slaagt overeind te blijven. Ze verlenen nooit kortingen, voor zover ik weet, maar soms zijn hun prijzen lager dan die van Bax - ik heb daarom weer wat besteld dat goedkoper is dan Bax met 2,5% korting - en hun assortiment is op bepaalde punten beter. Daarentegen is hun levertijd een stuk langer en hun koerier UPS onbetrouwbaar en gevaarlijk. Ik werd eergisteren weer eens bijna aangereden door een naar links afslaande wagen, die geen voorrang verleende. Maar dat is iets voor een andere draad.
 
Ik heb begin dit jaar een offerte aangevraagd voor een PA geluidssysteem bij Bax en kon in eerste instantie 2,5% korting krijgen.. toen ik geen interesse toonde hebben ze het kunnen verhogen naar iets van 5,5% Ging om een redelijk aankoopbedrag ergens richting 10k. Bij een andere verkoper zat er een korting in van bijna 20% Ene en andere product zal wel een hogere marge op zitten.. een korting coupon wordt soms ook gehonoreerd. Wat misschien ook meespeelt is dat dealers en verkopers niet te laag mogen gaan zitten met hun prijzen.. (concurrentievervalsing).
Zo heb ik in 2003 eens een nieuw Electrovoice geluidssysteem gekocht en opgehaald in Duitsland (Rockshop), die prijs lag daar beduidend lager.
Een kennis/muzikant zag deze set ook wel zitten en doordat ik in alle openheid mijn offerte met hem had gedeeld (wegens ongeloof) is de schurk daarmee sneaky naar een lokale EV dealer gegaan om te kijken of die er misschien nog iets onder wilde gaan zitten. Deze actie heeft nog een behoorlijk staartje gekregen, een vervelende reactie van Duitse winkel/einde service. En ze hebben toen ook de prijzen moeten aanpassen.

Ow.. op hetzelfde geluidsysteem uit de offerte van Bax kreeg ik iets van 3,5% korting.. maar dat was dus begin deze eeuw wel anders.. Verkoopprijzen van luidsprekers lagen daar 15% onder de prijzen die hier in Nederland werden gehanteerd..
 
Ik vrees ervoor...ik zie de kortingsbonnen nu al opduiken op onze marktplaats hier...echt triestig dat. Overlaatst had ik ook een grote kortingscode voor Bax en toen kreeg ik ook verschillende pm's van mensen die er geld voor wouden geven. Ik snap dat iemand die een grote aankoop wil doen dat probeert maar als het aan mij ligt mag Synthforum de verkoop van kortingsbonnen graag verbieden. Misschien weer een goed idee voor een Poll ? :D
 
Right, ik zag er daar inderdaad 1 te koop staan en greep er net naast, vandaar mijn oproep hier of misschien iemand anders daar open voor staat. Heb er verder niet echt bij stilgestaan dat dit misschien uit de klauwen zou kunnen gaan lopen, excuus daarvoor.
 
Back
Top