Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Hmmm, een 15% Bax code gehad van een forumlid om eindelijk m'n uitgebluste monitors te kunnen vervangen. Blijkt de code al gebruikt te zijn, en lid reageert al ruim een week niet meer. Ligt waarschijnlijk nog op de vloer te hikken van het lachen.
.
Mocht iemand me met een wél werkende 15% code blij kunnen en willen maken :halleluja . :halleluja . :halleluja . Eentje uit de serie die tot 30 juni inwisselbaar is prima: ik kan met dit duwtje dan de knoop snel doorhakken.

.
.
.
.
Wie helpt me terug aan de monitor :engel: ...? Ik trek muziek maken met een koptelefoon niet.

Een 15% code zou helemaal geweldig zijn, 10% is natuurlijk ook fantastisch !
 
Ik heb van meerdere een pb gekregen maar reageer bij deze even op allemaal: ik denk er nog even over na. Hou het hier maar in de gaten ik plaats hem de laatste dag hier als ik hem niet gebruik
 
Heb er ook nog 1 van 15% tot einde deze maand
 
Ik heb de mijne niet gebruikt, vandaag is laatste dag dus de eerste die me een pm stuurt mag hem hebben. Wel graag een minimum van 100 posts hier.
 
Kortingsbon 15% over die nog werkt ? ik geef er 50 euro voor...
 
Idem hier! Na een vijftal jaar hebben mijn Shure SE535's het begeven ... tijd voor een upgrade! Dus een 10% code is welkom :)!
 
15 Euro korting voucher bij bestellingen boven 100 euro bij Music Store: L17V8
Geldig t/m 31-8.
 
Iemand nog een Bax code waar hij/zij niks mee doet? Wou wat bestellen bij Tonecontrol maar daar is het artikel helaas pas over een paar weken leverbaar. Eventueel is er een vergoeding mogelijk voor de kortingscode.
 
Bericht door een moderator:
Off topic berichten verwijderd. Het is vriendelijk dat iemand de moeite neemt een ander op zijn gedrag of overtuiging te wijzen en misschien te hopen dat dit leidt tot zelfreflectie en correctie hiervan.
Ik doe dat bij deze dan ook:

Het zou fijn zijn dit wat minder te doen.
Het is hier geen therapiekamer waar iedereen continue op zijn al dan niet nuttige, afwijkende of tegenstrijdige gedrag dient te worden gewezen.
Hier worden kortingscodes gevraagd of gedeeld.
Hier hoeven geen onderliggende emotionele kwesties of interpersoonlijke omgangsvormen te worden bloot gelegd.

Dank u.
 
Welk forumlid kan en wil grandaddy helpen met een Bax 15% code om de aanschaf van een nieuw mixertje mogelijk te maken?

Ik heb sinds deze zomer eindelijk m’’n eerste setje fijne actieve monitors. Veel plezier van. Het enige nadeel daarvan is dat de monitors ook de kraak en ruis die mijn oude Beh...... mixer ongevraagd produceert wel erg goed en gedetailleerd laat horen. Ik wil ‘’m daarom heel graag vervangen door iets moderners.

Veel dank voor wie helpt!
 
Welk forumlid kan en wil grandaddy helpen met een Bax 15% code om de aanschaf van een nieuw mixertje mogelijk te maken?

Ik heb sinds deze zomer eindelijk m’’n eerste setje fijne actieve monitors. Veel plezier van. Het enige nadeel daarvan is dat de monitors ook de kraak en ruis die mijn oude Beh...... mixer ongevraagd produceert wel erg goed en gedetailleerd laat horen. Ik wil ‘’m daarom heel graag vervangen door iets moderners.

Veel dank voor wie helpt!

.

Nog even een tikje omhoog: iemand die me kan helpen met een 15% Bax code om een mixert binnen bereik te brengen? Bij voorbaat hartelijk dank!
 
Back
Top